Szia Oszi!
Nincs lábtartóm, de lenne egy fontos kérdésem! Add már meg a számod, mert amit itt találtam egy 2013-as hirdetésed alatt, azt nem veszed fel, biztos új számod van már!
Értem, -2 +0-ra váltok, mert nagyon elől van a hátsó kerék, a láncot + nem szeretném megtoldani... A cél végén olyanokat stopiztam hogy pfffff... mit mondjak, nem eset minden alkalommal jól...
A -3,-2,-1 kanyarban akár még jól is jöhet mert nem fog annyira forogni a motor 2. ban...
Szerintetek mennyire van értelme a féklámpa villogtatónak?
Tényleg annyira jó dolog?
Ago-nak az oldalán néztem és erősen gondolkodok rajta hogy rendelek egyet.
Nekem 38e van kb benne, de ahogy szereltem tegnap a lánckereket észrevettem, hogy pár szál már elhagyta magát a bowdenben.
Lengővillán átdugott fa + 1m-es erőkar a krován nem volt elég a lelazításhoz! Motoros-Kamionos haver adott kölcsön nyomaték sokszorozót vagy mit, azzal kb erőlködés nélkül lejött.
Egy másik gixeren is cseréltük ott meg kb kézzel le lehetett volna hajtani. Hogy nem képesek a szerelők normáisan meghúzni valamit. Egyiket széttépetik légkulcsal a másikat meg meg se húzzák.
Nekem kb 50e-nél szakadt el, próbáltam ezeket az univerzális fejeket, de az tényleg csak arra való, h hazaérjél vele valahonnan.
Az új gyári azt hiszem 8000 körül volt(kint 24 Euro).
K3-K4 1000
58200-18G00 ez a part number-e
Te csak épülj be szépen killer barátkozz
Ne felejtsd mi a küldetésed
Amikor már elaltattad a gyanakvásukat és a régmúlt homályába merül, hogy te kawasakis voltál és kellőképpen a bizalmukba férkőztél, akkor belülről bomlaszdt a társaságot a megbeszéltek szerint
koszi