Faridom+szivacs,
2xfejidom+alja
tankborítás belül szivaccsal
sárvédő
2 ramair cső a könnyebik fajta.
Gyári de karcos plexi.
Komplett, aki korrekt ajánlatot tesz annak adok 2 rácsot is. Gyári idomokból is lesz eladó.
Ha lesz rá időd csinálnal róluk pár kepet?
Meg ird meg, hogy pontosan mik is vannak meg.
Gondolom alsó-felső idom, tankboritás, farokidom megvan de esetleg van-e sárvédő, ram air cső vagy hasonló.
Ma megmakkant a gyári k6 főfék. Az alja már r1. 5-10 km után teljesen beragadt a fék autópályán, pedig csak a gázon volt a kezem. Elég para Most kapott régebbi r1 féket, ezzel jó. A brembo 320 kombónak a felét tudja.
volt nekem már rs250 is épeszű ember ma már nem akar ilyen régi 2t motorokat. Az r6 rd összeépítés biztos nem lesz se olcsó se tartós.
Még 3 napja beszereztem egy 2t komet gokartot de már bánom. Simsonból is az utolsó darab füstölög a kertben
Azt nem tudom a szerelő látta. :D
Egyébként úgy, hogy behúzod a féket és miután elengedted a begyűrődött porvédő nem engedi vissza a dugattyút. Nyilván nincs 100%-os fékhatás max. 5-10 de amikor nyélgázon mész 200-al az is elég, hogy elforrald a fékedet egy pillanat alatt.
Fékbetétet cseréltem és a dugók takarítása közben észrevettem, hogy a balos nyeregben az egyik dugattyúnál levő tömítés kicsit ki van fordulva.
Megjárattam, óvatosan vissza nyomkodtam kicsit, jobb lett, de nem tökéletes. Ez gondolom csak egy porvédő gumi, és bentebb van a karmantyú. Érdemes lenne felújítani a nyerget vagy használhatom így?
Csináltatok már ilyet?
2xfejidom+alja
tankborítás belül szivaccsal
sárvédő
2 ramair cső a könnyebik fajta.
Gyári de karcos plexi.
Komplett, aki korrekt ajánlatot tesz annak adok 2 rácsot is. Gyári idomokból is lesz eladó.