Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hengerfejet fel applikáltam a helyére. A szelepvezetők állapotát pedig tudomásul vettem.
( He 3x kérdezem mi van a szaros hengerfejjel, de nem válaszolsz. Erre most behalucinálsz valami életkor fikát A grúzokat várom szeretettel... legalább kiengedhetem kicsit a ketrecbe zárt harci cigányaimat )
Az nem itt baj, hanem a másik topikban. Itt az a baj, hogy amíg nem volt ilyened, addig is nyomtad az igét.
Köszi :)
Csavart kijavítanám anyára! Mert szó fogja érni a szaktudásomat. Amire Cápa kifejezetten szarik! De nem akarom magam még jobban elásni itt, elég baj az hogy nekem is van egy gixerem.
Még egy dolog amire a szerelőatyái itt irkálnak de nem gondolnak.
Ha meghúztad,,, no nem a szomszéd kisjányra gondolok hanem erre a szájbabaszott csavarra. Utána nem felejjjjcsd el kalapáccsal elpüfölni az anyát, hogy ne hogy lelazuljon. Mert hát az lelazulhat megint. Oszt ha lerepül akkor kibaszod a szemét vele egy vétlen biciklisnek. Aztán menni fog az anyázás rendesen!

GOOD LUCK!
Veletek is csak többen vagyunk :D kösz az infokat :)
vízpumpa fogó!

Faszért bonyolítod túl!
Tényleg. Vagy az is lehet, hogy a kulcs van kilazulva. (Amúgy még egy megjegyzés a koromra és megy a két grúz buzi, akik oda is fúrnák rád lyukat, ahol eddig ránc se volt. )
Bénák!
Hát nem látjátok, hogy a gyújtáskulcs van bekarikázva ?
Ahhoz full spéci fej kell ! Még kiszakítja a villanyakat otthon a buta tanácsaitok miatt
En mondjuk nem merek neki,szolni hogy jo lenne atnezni azt a jo vetel 600–ast csavarrol csavarra mer 13e km ide vagy oda tobb a gond vele ennyi ido alatt mint egy ducatival.
Siman beragott ram mert ketelkedtem hogy nrm tuti vetel ket palyas csavotol venni egy olyan motort amit egyik se hasznalt csak allt mert volt masik gepuk.
A videón a liberós gyerek a kormányszarv csavart is elhagyta (kilazult), pedig azt még nekem se sikerült, ami nem kis dolog tekintve, hogy azon kívül mi minden esett már le.
Biztos?
Mondjuk en siman elhagytam azt a csavart.
Nem lesz az úgy jó szerintem vigye szervizbe
Ez nem játék
Vagy nem árt pl. meglazítani a teleszkópszár bilincseket, hogy ne a kifli görbüljön, stb. Vannak kisebb-nagyobb nüanszok, de gyanús, hogy kár a betűért. És ezt most én mondom.
Nem art a csukloban levo nyomatekmero sem.
Ez egy elég trükkös feladat, nagy türelem kell hozzá. Leírom, hogy kell, de kérlek nagyon figyelmesen olvasd végig.

--o--

Ráraksz egy 32-es dugókulcsot és meghúzod.

--o--

A fent leírtakat kell lépésről lépésre követni ahhoz, hogy sikerrel járj. Remélem tudtam segíteni.
Hello. Fellazult az a csavar amit bekarikáztam. Hogy tudom meghuzni otthon vag szervizbe kell elvinnem? Segítserek pls
És mennyinél lett amugy rárakva a rendszer?
Vagy nem nálad került.rá?
Már azzal is ringeztél?
Köszi Sedu, ddt500!
EZT (pair)
Yamaháknál van ilyen probléma inkább.
Semennyi. A K4 750-em szét durrogta az agyát (full rendszer semmi állítás) és 70-80 000km-nél még vígan ment.
Mennyi futott km után lehet számitani ilyen szelep beégésre kb?

Ugy döntöttem kiiktatom a pairt biztos ami tuti, ne robbanjon nekem a kipuffban.

Köszi a sok infót, ismét!
Na jó, de az egy TL, az az elmebetegeknek készült akik a tiszaparti éjszakában durrogtatják a motorjukat órákon keresztül