Ezt nem érti meg cápa, le kell dobni a régi 6 dugósokat a picsába. Nálam is találsz egy balost, még egy 125-ös motorra se tenném fel
Az R1 fék jó gyárilag is kár köpködni.
Utólag már ki tudja. Nem állíthatom, hogy nem. Azok után, hogy már a fékbetét rögzítőcsavar is ki tudott repülni én nem csodálkozok semmin. Lábtartó is már lazult le, kipufogó is. Néha ellenőrizni kéne a dolgokat csak hát dög vagyok.
Ennek örülök. Ezek szerint a diagnózisom helyes volt. Nyereggel együtt lett volna jó, de nekem ugyebár nem volt radiális a csizma. A Sedu-féle merőlegesítő agyrémet meg inkább kihagytam. Most K8 elejjel jó lesz. Megjavítom a Csobánka szintidőt.
Amugy tenyleg kurvajo,kiesnek a szemeim akkorat fekez,pontosan adagolhato,kis kezerovel talan tul harapos is picit,igy inkabb a tovenel fogom ketujjal.
Bar negydugos radialis nissin feknyergekre van kotve.Ebc hh betettel.
Azt csak akkor csináltam, mikor már úton voltál hozzám. Előtte ki volt polírozva, de tudván, hogy a Tiéd lesz javítottam a lelkiállapotomon egy reszelővel.
Már nem emlékszem pontosan de úgy rémlik nekem ehhez a konzol jobb szarvát kellett volna levágnom. Ilyesmit nem gányoltam.
Úgy sem vált be, mivel alul meghagytam a 6-dugóst és úgy megnőtt az "áttétel", hogy takony lett az egész. Meg mondom, az egész nem tetszett sehogy. Eladtam inkább Zoli-nak, most ő próbál szabadulni tőle.
Az. De már mindegy, mert az R1 pumpám már Zoli32-nél van, nekem meg ott a gyári K8 pumpa és minden. Egy darabig jó lesz. 2:00:00-ig ugye gumi sem kell, tehát ezen nem fog múlni semmi.
Van eladó első fém-fékcsővem full radiális fékes gixerre. Sokáig használtam, jól teszi a dolgát.
Ár: 9000Ft.
Nekem tökegyformák úgyhogy dosztmindegy.
Az R1 fék jó gyárilag is kár köpködni.
Bar negydugos radialis nissin feknyergekre van kotve.Ebc hh betettel.
Úgy sem vált be, mivel alul meghagytam a 6-dugóst és úgy megnőtt az "áttétel", hogy takony lett az egész. Meg mondom, az egész nem tetszett sehogy. Eladtam inkább Zoli-nak, most ő próbál szabadulni tőle.