Sziasztok! Tudom, hogy nehéz távgyógyitani, de hátha valakinek volt már ilyen hibája.
Szóval K3 1.hiba: Ha nem húzatom ki a motor, csak 7-8- ezerig, néha, kb 100 kigyorsitásból 1-szer bedöglik a motor gyorsitás közben, mintha lekapcsolnám a gyújtást 3-4 másodpercre, aztán mintha mi sem történt volna, hirtelen megy tovább. Előzéskor elég kellemetlen :-) Sztenderkapcsoló kizárva.
2.hiba: Ha percekig hagyom alapjáraton menni, (általában hideginditás után) pár perc után hajlamos eldobni az alapjáratot és leáll (nem hirtelen, 2-3 másodperc alatt történik) ilyenkor ha ráhuzom a gázt, akkor életben tudom tartani, aztán helyreáll a rend. Ha magától leáll, utána simán indul.
Van egy sanda gyanúm, hogy a 2 hiba összefügg és valami a befecskendezés környékén lesz, de mivel csak időszakosan jelentkezik, igy nehéz rájönni. Valaki esetleg találkozott hasonlóval?
Ezt nem érti meg cápa, le kell dobni a régi 6 dugósokat a picsába. Nálam is találsz egy balost, még egy 125-ös motorra se tenném fel
Az R1 fék jó gyárilag is kár köpködni.
Utólag már ki tudja. Nem állíthatom, hogy nem. Azok után, hogy már a fékbetét rögzítőcsavar is ki tudott repülni én nem csodálkozok semmin. Lábtartó is már lazult le, kipufogó is. Néha ellenőrizni kéne a dolgokat csak hát dög vagyok.
Ennek örülök. Ezek szerint a diagnózisom helyes volt. Nyereggel együtt lett volna jó, de nekem ugyebár nem volt radiális a csizma. A Sedu-féle merőlegesítő agyrémet meg inkább kihagytam. Most K8 elejjel jó lesz. Megjavítom a Csobánka szintidőt.
Amugy tenyleg kurvajo,kiesnek a szemeim akkorat fekez,pontosan adagolhato,kis kezerovel talan tul harapos is picit,igy inkabb a tovenel fogom ketujjal.
Bar negydugos radialis nissin feknyergekre van kotve.Ebc hh betettel.
Azt csak akkor csináltam, mikor már úton voltál hozzám. Előtte ki volt polírozva, de tudván, hogy a Tiéd lesz javítottam a lelkiállapotomon egy reszelővel.
Már nem emlékszem pontosan de úgy rémlik nekem ehhez a konzol jobb szarvát kellett volna levágnom. Ilyesmit nem gányoltam.
Úgy sem vált be, mivel alul meghagytam a 6-dugóst és úgy megnőtt az "áttétel", hogy takony lett az egész. Meg mondom, az egész nem tetszett sehogy. Eladtam inkább Zoli-nak, most ő próbál szabadulni tőle.
Szóval K3 1.hiba: Ha nem húzatom ki a motor, csak 7-8- ezerig, néha, kb 100 kigyorsitásból 1-szer bedöglik a motor gyorsitás közben, mintha lekapcsolnám a gyújtást 3-4 másodpercre, aztán mintha mi sem történt volna, hirtelen megy tovább. Előzéskor elég kellemetlen :-) Sztenderkapcsoló kizárva.
2.hiba: Ha percekig hagyom alapjáraton menni, (általában hideginditás után) pár perc után hajlamos eldobni az alapjáratot és leáll (nem hirtelen, 2-3 másodperc alatt történik) ilyenkor ha ráhuzom a gázt, akkor életben tudom tartani, aztán helyreáll a rend. Ha magától leáll, utána simán indul.
Van egy sanda gyanúm, hogy a 2 hiba összefügg és valami a befecskendezés környékén lesz, de mivel csak időszakosan jelentkezik, igy nehéz rájönni. Valaki esetleg találkozott hasonlóval?