Kicsit elfelejtettem sorry! Ezt most lőttem. Tárolási karcok meg retek van rajta. A másik az a bronz szinű. Az maku. De azt csak holnap tudom lencsevégre kapni.
Ahogy figyelem több csapatra osszák a fejlesztéseket.
Adott a blokk fejlesztő aki vért izzad minden egyes lóerőért,persze kiszámítható lineáris erőleadással,utána a váz/fék fejlesztő aki vért izzad hogy minnél több erőt amit a blokkfejlesztő csapat előállít az úton tudja tartani,után gyön egy elektronikai csapat aki mindezt összehangolja kismillió elektronikai vacakkal hogy az egyszerű béna júzer ne dögöljön meg a 10. kanyarban.És ne feledd sokat kell eladni béna júzernek motort hogy rentábilis legyen a gyártás.Cseszheted azt a pár száz embert akik ilyenek mint te elhullik a nagytöbbség mert nem hülyebiztos a gépezet.Pár száz darabért nem indítanak se fejlesztés de még a villanyt sem kapcsolják fel.
De utcán parasztból erővel menő gép sosem lesz stock kivitelben ami megfelelne.
Most mintha árulna valaki komplett crt csapat felszerelést angliában felszámolás miatt.
Licitálj rá.Hátha odaadják.Rálököd a K1 rendszámát és mehet az utcai feszkólevezető.
Nem én tehetek róla, hogy egyetlen gyár sem hajlandó tényleg robbanékony és tényleg erős motort csinálni. Egyre felhasználóbarátabbak, azaz számomra egyre unalmasabbak a motorok. Ettől a KTM-től én sokat vártam. Nem azt állítom, hogy nem tudja amit kell. Hanem azt, hogy az eddig tesztek nem győznek meg. Még senki nem írt róla olyat, hogy na ez most letépi az arcod. A K5-ről anno legalább írtak ilyet. Az sem a világ teteje és 10 éves, illene már überelni. Két hengerrel, vagy hárommal, mit bánom én. De valami legyen már!
A KTM úgy adta elő, hogy a kénköves pokolfajzat érkezett meg, a hozzá illő szuper agresszív körítéssel. A valóságban egyre inkább úgy tűnik, hogy egy bunkó nagy nyomatékú, lustán felforgó, sportcsopperrel van dolgunk, ami kb. annyit tud, hogy jó a fékje és narancssárga. Pár tesztet elolvastam róla. Kerülgetik a kását, ködösítenek, de burkoltan benne van, hogy az 1000-es nakedek (S1000S, Tuono 4) is jobban adják elő a vidám-motor tudományt. A sportmotorok meg megeszik, természetesen. Angyal Zoli még a Yamaha MT-09-ről is szuperlatívuszokban beszélt, nem ilyen unott fejjel. KTM monnyon le.
A bestia megérkezett!
http://www.motorrevu.hu/video/KTM_1290_Super_Duke_R_es_A
ngyal_Zoltan
Nagyon erős, sport módban jóval erősebb, azért a GSX-R1000 a jóval agresszívebb.
Adott a blokk fejlesztő aki vért izzad minden egyes lóerőért,persze kiszámítható lineáris erőleadással,utána a váz/fék fejlesztő aki vért izzad hogy minnél több erőt amit a blokkfejlesztő csapat előállít az úton tudja tartani,után gyön egy elektronikai csapat aki mindezt összehangolja kismillió elektronikai vacakkal hogy az egyszerű béna júzer ne dögöljön meg a 10. kanyarban.És ne feledd sokat kell eladni béna júzernek motort hogy rentábilis legyen a gyártás.Cseszheted azt a pár száz embert akik ilyenek mint te elhullik a nagytöbbség mert nem hülyebiztos a gépezet.Pár száz darabért nem indítanak se fejlesztés de még a villanyt sem kapcsolják fel.
De utcán parasztból erővel menő gép sosem lesz stock kivitelben ami megfelelne.
Most mintha árulna valaki komplett crt csapat felszerelést angliában felszámolás miatt.
Licitálj rá.Hátha odaadják.Rálököd a K1 rendszámát és mehet az utcai feszkólevezető.
Minek nézel meg egyáltalán bármit?
http://www.motorrevu.hu/video/KTM_1290_Super_Duke_R_es_A
ngyal_Zoltan
Nagyon erős, sport módban jóval erősebb, azért a GSX-R1000 a jóval agresszívebb.
Ready to Race
Maradt 2pár 50-60%-os első tokico fékbetétem hátha valaki tudja hasznosítani. Szinteres betét, 4000-ért elvihető.
Küld a képet...
Ha van valami fasza állapotú akkor érdekel.......de ha csak olyan van amit fényeztetni kell meg matricázni az nem kell....