Az első benyomások tetszenek
Könnyű ide-oda borogatni, váltó pontos, könnyen jár, blokkhangot nem véltem felfedezni.
Előzőhöz képest haragosabbnak érzem, hirtelenebben reagál a gázadásra. Ez kicsit meg is lepett, mert a 2012-es tesztmotor anno nem nagyon nyűgözött le, mikor lehetőség volt kipróbálni. Ebben valószínűleg szerepet játszik az is, hogy katalizátorostól le van szedve a gyári 2 dob.
Hely kevesebb van rajta a 2 méteremnek, de majd megszokom.
Erő van elég, húz mindenhol ha épp nem a hátulját tekeri.
Fék is pozitív meglepetés, egész jól lassít, de egy picit azért foglalkozni kell vele (fémfékcső+ebc hh-s betét a terv, 5.1 folyadékkal -az előzőn bevált)
Kb ennyire volt lehetőség az időjárási körülmények miatt.
40-ért vettem tárcsa nélkül, tengellyel, hardyval, lánckerékkel. 2 szezon pályázás van benne nálam (kb 6 alkalom). Nem ráz, nem üt. Kérdés az, Neked mennyit ér meg.
Telefon itt is volt, meg így jön úgy jön aztán akkor beszéltünk utóljára. Nem tudom ennek mi értelme. Ha nekem valami tetszik és meg is akarom venni akkor legalább elmegyek ha már lebeszéltem a hülyével. Vagy szólok, hogy közbejött valami, meggondoltam magam, stb. Úgy voltam vele én is hogy ha marad hát marad akkor használom tovább gondtalanul. Mondták is hogy élőben azért sokkal szebb mint képeken. Bárhol voltam vele mindenhol fényképezgették míg így kavicságymetálosan is.
Igen, tudom sajnos. Én is hirdettem a 9-est. Aztán érdeklődéshiányában inkább megtartom. Csak telefonon hívtak, hogy jönnének megnézni. Aztán basztak jönni szóval ennyire komoly vevők voltak. Pedig akármelyik is jött volna az vitte volna a picsába, mert olyan mint a képeken is. De hát, had vegyék meg drágábban a szar, törött, visszacsavart órájú, igénytelen tulajú 9-eseket. Én azt kívánom fogjanak ki egy jót amire a dupláját ráverik! Velem aztán nem basztak ki.
Igen sikerült. Az első aki eljött vitte is. Kinézetre voltak vele csak bajok, egyébként rendben volt.
Ezzel sincs gáz az első menetpróba alapján. Március körül lepapíroztatom, aztán jöhet a menet
H-ring 00 alatt, E-ringen 17 alatt, Kakucs ez már kérdésesebb... 44 alatt... Mondjuk itt a hatossal már 42 lenne a cél mert 43 eleje már ment, de au ezres az más azért erre a pályára...
Én egy napot mentem -2+2-vel,simán elforgatta a hátsót 3-ban kigyorsításon 200-as gumival,pedig én nem vagyok gyors,és ráadásul hondám van .A fokozatok kurvagyorsan leforognak.Utcán meg kezelhetetlen.Milyen idő a cél a ringen jövőre?
Könnyű ide-oda borogatni, váltó pontos, könnyen jár, blokkhangot nem véltem felfedezni.
Előzőhöz képest haragosabbnak érzem, hirtelenebben reagál a gázadásra. Ez kicsit meg is lepett, mert a 2012-es tesztmotor anno nem nagyon nyűgözött le, mikor lehetőség volt kipróbálni. Ebben valószínűleg szerepet játszik az is, hogy katalizátorostól le van szedve a gyári 2 dob.
Hely kevesebb van rajta a 2 méteremnek, de majd megszokom.
Erő van elég, húz mindenhol ha épp nem a hátulját tekeri.
Fék is pozitív meglepetés, egész jól lassít, de egy picit azért foglalkozni kell vele (fémfékcső+ebc hh-s betét a terv, 5.1 folyadékkal -az előzőn bevált)
Kb ennyire volt lehetőség az időjárási körülmények miatt.
Ezzel sincs gáz az első menetpróba alapján. Március körül lepapíroztatom, aztán jöhet a menet
dubel kolléga ha olvasod még a fórumot légyszi írj rám egy e-mailt, lenne pár kérdésem feléd