Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így is lehet nem kell hozzá pálya...
https://www.facebook.com/video...
Mutatom a trükköt. Így kell:
http://youtu.be/N9ywLNERqvk
Az enyémen igen. Kb. hárommal megy gyorsabban hatodikban, mint ötödikben.
fixen tartani a 299-et
Szakértőtől mindig elfogadom a helyreigazítást.
Overdrive.
Node uraim akkor a 6. csak dìsznek van?
mitho!
Meg azt is, hogy pl. egy K5 1000 már 5-ben is többet megy, mint pl. egy ZX 9 R!
Meg azt, hogy a 600-as Suzukid
Pontosìtok! "A Suzukim pont olyan gyors 4. be mint a kawám 3. ba..." ìgy màr jó. Csak kihagytad a Suzuki sebességfokozat pontos szàmàt.
Az meg Honda?
A Suzukim pont olyan gyors, mint a Kawám... 3.ban
Háááá mondom!
Dream! na
A víge az csak "Deam"!
Mi van veled bolond ember?
A többi részét lehagytad...
AC-pumpa tisztítás, vagy csere. Nálam tisztítás elég volt, pedig a tankot ki kellett dobnom úgy szét volt rohadva,és fél marák szemét volt benne. Pár ezer Ft.
Köszönöm mindenkinek a tippeket, meló után rá is nézek .
Ha megvan a hiba szólok, hátha segítek vele valakinek.
Ha nem lesz meg, az az elsö vallatásnál úgy is kiderül.
ILyen volt a tl-nél is!én mernek egy üzemanyag nyomást is lehet a pumpad haldoklik!
A 929 ugyanezt csinálta nekem is, meg lett szorítva a saru és jó lett.
Összes csatlakozó kontaktját nézd át, a nagy áramú részeket is (akksi, fesszab., generátor). A gyertyáknál is nézd, nincs-e kidörzsölődve a korbács. Szedd ki a gyertyákat, nézd a színét. Hátha mond valamit.

Persze fingom sincs mi baja a motorodnak.
Akkusaru a helyén van? Nincs kilazulva? Lehet 7-8000 körül pont úgy remeg, hogy nem érintkezik. Ilyen nekem már volt, lelazult, aztán menet közben eltűnt minden.