Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mutatom a trükköt. Így kell:
http://youtu.be/N9ywLNERqvk
Az enyémen igen. Kb. hárommal megy gyorsabban hatodikban, mint ötödikben.
fixen tartani a 299-et
Szakértőtől mindig elfogadom a helyreigazítást.
Overdrive.
Node uraim akkor a 6. csak dìsznek van?
mitho!
Meg azt is, hogy pl. egy K5 1000 már 5-ben is többet megy, mint pl. egy ZX 9 R!
Meg azt, hogy a 600-as Suzukid
Pontosìtok! "A Suzukim pont olyan gyors 4. be mint a kawám 3. ba..." ìgy màr jó. Csak kihagytad a Suzuki sebességfokozat pontos szàmàt.
Az meg Honda?
A Suzukim pont olyan gyors, mint a Kawám... 3.ban
Háááá mondom!
Dream! na
A víge az csak "Deam"!
Mi van veled bolond ember?
A többi részét lehagytad...
AC-pumpa tisztítás, vagy csere. Nálam tisztítás elég volt, pedig a tankot ki kellett dobnom úgy szét volt rohadva,és fél marák szemét volt benne. Pár ezer Ft.
Köszönöm mindenkinek a tippeket, meló után rá is nézek .
Ha megvan a hiba szólok, hátha segítek vele valakinek.
Ha nem lesz meg, az az elsö vallatásnál úgy is kiderül.
ILyen volt a tl-nél is!én mernek egy üzemanyag nyomást is lehet a pumpad haldoklik!
A 929 ugyanezt csinálta nekem is, meg lett szorítva a saru és jó lett.
Összes csatlakozó kontaktját nézd át, a nagy áramú részeket is (akksi, fesszab., generátor). A gyertyáknál is nézd, nincs-e kidörzsölődve a korbács. Szedd ki a gyertyákat, nézd a színét. Hátha mond valamit.

Persze fingom sincs mi baja a motorodnak.
Akkusaru a helyén van? Nincs kilazulva? Lehet 7-8000 körül pont úgy remeg, hogy nem érintkezik. Ilyen nekem már volt, lelazult, aztán menet közben eltűnt minden.
Sziasztok! Tudom, hogy nehéz távgyógyitani, de hátha valakinek volt már ilyen hibája.
Szóval K3 1.hiba: Ha nem húzatom ki a motor, csak 7-8- ezerig, néha, kb 100 kigyorsitásból 1-szer bedöglik a motor gyorsitás közben, mintha lekapcsolnám a gyújtást 3-4 másodpercre, aztán mintha mi sem történt volna, hirtelen megy tovább. Előzéskor elég kellemetlen :-) Sztenderkapcsoló kizárva.
2.hiba: Ha percekig hagyom alapjáraton menni, (általában hideginditás után) pár perc után hajlamos eldobni az alapjáratot és leáll (nem hirtelen, 2-3 másodperc alatt történik) ilyenkor ha ráhuzom a gázt, akkor életben tudom tartani, aztán helyreáll a rend. Ha magától leáll, utána simán indul.
Van egy sanda gyanúm, hogy a 2 hiba összefügg és valami a befecskendezés környékén lesz, de mivel csak időszakosan jelentkezik, igy nehéz rájönni. Valaki esetleg találkozott hasonlóval?