Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha. Ja hát eladod a vasat, rádobod az árára a 8kilót és szép K5-6-ot vagy csúnyább K7-8-at kapsz.
Semmi. Egyelőre. Úgy fest nem lehet összehozni egyszerű, itthon is elérhető megoldásokkal, főleg nem élhető pénzből. Hiába lenne rentábilis a dugattyúkészlet ára, a járulékos problémák orvoslása mind drága és kockázatos eljárás. Nyolcszázezerből természetesen megoldható lenne, de az nem pálya. Elvből sem, meg egyébként sem.
Mi van a big bore kittel?
Gratula!Mennyiért lehet egy ilyen állapotú motort venni most?
Elmész Te a pinókióba, bigoneoszival karöltve. Szalmabábuk vagytok ezeken a vasakon, olyan mintha 20LE-vel erősebb lenne a motorotok, mit a valóság. Én meg tekergethetem a vezérlést meg, adhatom neki a kompressziót amíg rosszul leszek. Annyit érek el vele, hogy jó esetben még tudom tartani a lépést, rosszabb esetben kifingik a motor. Kanyarban lehet 19-re lapot kérni de az is csak két körig működik, vagy addig se, ha momentán nem egy láma megy előttem. Nagy igyekezetnek mindig beszarás a vége.
Ilyenkor szoktalak kikerülni....nemkéne annyit merengeni
Ilyen ez a popszakma. Nyár végén mindig azon merengek a célegyenesben (miközben S1000RR-ket eszem meg éppen ), hogy milyen lassan forog le az 5-ik.
Úgy 250Le talán elég lenne.... a Hungaroringre.
Ne keseríts el.
Az mindig kevés lesz.
Vasárban kapsz 10t-ás krazt,van power meg nyomaték bőven.
Van nekem elég így is. Kevés a LE.
Akkor ez nem a te problémád.
Nekem nem telik.
Szerintem akinek telik új ZX-10R-re az talál rá megoldást.
Engem érdelek, hogy a plexivel mit szoktak kezdeni a tulajok? Azt nem gondolták át a Kawánál...
A mostani is akörül van. Félsvéd 2011-es mocija egy szaros slip-onnal meg PC-vel 183Le volt keréken. 210,5 főtengelyen.
Hmmm...érdekes, mert kint csak 1-2 államban van ilyen.
Ezen frankón látszik a dolog.
És a 2015-ös tényleg 210 lovas?
Jaja, válaszoltam is...
b+ 2 szezont kibírt már nálam, csak tankolni kellett. Kis időre oda tudom adni.
Hangkorlátozás. De találtam dyno görbét is.
Mibe, hogy szét esik! Add kölcsön egy szezonra!
20-30le de csak nagyobb fordulaton, cserébe az R1 motorja nem esik szét szezononként kétszer
Nem hát! Levelet olvastad?
Félnek, h a sok dagadt kinyúlna az úton ha 200 lovas lenne...