Semmi. Egyelőre. Úgy fest nem lehet összehozni egyszerű, itthon is elérhető megoldásokkal, főleg nem élhető pénzből. Hiába lenne rentábilis a dugattyúkészlet ára, a járulékos problémák orvoslása mind drága és kockázatos eljárás. Nyolcszázezerből természetesen megoldható lenne, de az nem pálya. Elvből sem, meg egyébként sem.
Elmész Te a pinókióba, bigoneoszival karöltve. Szalmabábuk vagytok ezeken a vasakon, olyan mintha 20LE-vel erősebb lenne a motorotok, mit a valóság. Én meg tekergethetem a vezérlést meg, adhatom neki a kompressziót amíg rosszul leszek. Annyit érek el vele, hogy jó esetben még tudom tartani a lépést, rosszabb esetben kifingik a motor. Kanyarban lehet 19-re lapot kérni de az is csak két körig működik, vagy addig se, ha momentán nem egy láma megy előttem. Nagy igyekezetnek mindig beszarás a vége.
Ilyen ez a popszakma. Nyár végén mindig azon merengek a célegyenesben (miközben S1000RR-ket eszem meg éppen ), hogy milyen lassan forog le az 5-ik.
Úgy 250Le talán elég lenne.... a Hungaroringre.
Úgy 250Le talán elég lenne.... a Hungaroringre.
Ezen frankón látszik a dolog.
És a 2015-ös tényleg 210 lovas?