Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.15 a hivatalos lánchajtásnál
Csak nem bírtam a seggemen maradni...
A tesztpályád...
a régiek 340-et tudnak óra szerint, azt ugyanúgy 260-ra lefogaskerekezzük mint a tiedet és feltesszük a tétjeinket

Boldog karácsonyt!
Ami mögött én mentem, az nem csinált ilyet. De nem ragaszkodom az igazamhoz, mindenképpen durvább a Busa. És azt is lehet rövidíteni (sőt azt lehet csak igazán), szóval van ott még hova brutalizálni. Egyszer lehet, megcsinálom, amit mondassz.
rakd össze leteszteljük 2015-ben. Amit én próbáltam busa 3.-ban még elforgatta a kerekét egyenes úton is.
Nem mese. Az áttételrövidítés csodákra képes. Persze csak 180-200-ig van jó világ.
A mesékben talán.
Lehet. Mégsem gyorsul jobban. Kipróbálva.
a tiedtől sokkal erősebb.
Odaadtam érte a 6-ost + egy pár eurót...
Mért, a Hayabusa erős?
cápa mennyit linkeljem még: busa blokk belemegy a te motorodba, ott lesz lóerő és nyomaték is.
itt egy ócska motorban
blokk
A te blokkod elmenne 150-ért 200-ért biztos találsz 1,3-ast.
Valami rémlik.
Hát, nem is a szorzószámmal van a hiba. Tudod, az enyém nem ott lett mérve.
A szériamotorok 99%-nál szépen kiadja. Nekem az összes motorom pár lóerő eltéréssel hozta a gyári adatot. K4 750 123Le volt keréken, a 04' ZX-10R 153, a 08' 165. S1000RR-ek 175 körül vannak keréken az is 200.
Hajaj. Beszoroztam az enyémet.
Kösz
Lánchajtásnál 1,15.
Osztani én is tudok,csak kicsit sokallom a váltó számotokat és ezért kérdeztem,mert még idáig senkitől sem kaptam 100-százalékos választ,h mi is az a pontos szorzó!
Igen, de én azt a Kawasakit sem venném meg, ami Neked van. A terv szerint ez a K1 marad most már "örökre". Ha váltok modellt, azzal valószínűleg stílust is váltok.
Én se.
Egy nehéz matematikai műveletet kell végrehajtanod ahhoz, hogy megtudd. Osztásnak hívják.
Akár hiszed, akár nem, ha ma lenne elegendő pénzem bármelyik K4-nél újabb GSX-R1000-re akkor sem venném meg egyiket sem.
Milyen váltószámmal számoltok? Kicsit sokallom a főtengelyen a lóerőt