Ami mögött én mentem, az nem csinált ilyet. De nem ragaszkodom az igazamhoz, mindenképpen durvább a Busa. És azt is lehet rövidíteni (sőt azt lehet csak igazán), szóval van ott még hova brutalizálni. Egyszer lehet, megcsinálom, amit mondassz.
cápa mennyit linkeljem még: busa blokk belemegy a te motorodba, ott lesz lóerő és nyomaték is. itt egy ócska motorban blokk
A te blokkod elmenne 150-ért 200-ért biztos találsz 1,3-ast.
A szériamotorok 99%-nál szépen kiadja. Nekem az összes motorom pár lóerő eltéréssel hozta a gyári adatot. K4 750 123Le volt keréken, a 04' ZX-10R 153, a 08' 165. S1000RR-ek 175 körül vannak keréken az is 200.
Osztani én is tudok,csak kicsit sokallom a váltó számotokat és ezért kérdeztem,mert még idáig senkitől sem kaptam 100-százalékos választ,h mi is az a pontos szorzó!
Igen, de én azt a Kawasakit sem venném meg, ami Neked van. A terv szerint ez a K1 marad most már "örökre". Ha váltok modellt, azzal valószínűleg stílust is váltok.
A tesztpályád...
Boldog karácsonyt!
itt egy ócska motorban
blokk
A te blokkod elmenne 150-ért 200-ért biztos találsz 1,3-ast.