Szerintem a kapcsoló stimmel. Nekem a K2-re ment a K5 600-é. Annyi baj volt vele, hogy teljesen balra fordítva a kormányt beleért a fejidomkonzolba és befékezett. K4-re tett ismerősöm radiális pumpát, nála is megvolt ez a jelenség. Megfordulásnál kell vigyázni, amúgy az életben nem fordítod teljesen balra (se jobbra)
Sziasztok!Hozzáértökől kérdezném hogy a k5 radiális elsö főfékhengerét össze lehet hozni a k3 féklámpakapcsolóval különösebb gond nélkül,vagy nem csereszavatos a kettő?Mert lenne egy ilyen alkatrész és kicserélném csak féklámpa kapcsoló nélkül árulják.Üdv
de betyár egy tákolmány volt az, egyről beszélünk
350-be hirdették, ha jól emlékszek, még én is gondolkoztam rajta, de talán ha 2-t adtam volna érte Mennyibe sikerült neki, ha szabad tudni?
K8 1000 első fékek is érintettek voltak? (És vajon az amerikai modellekre is érvényes? )