Hát ha a wiki azt mondja. Mondjuk az amcsi verziók rendesen le vannak butítva. Majd 20Le gyengébb az európainál. Persze egy szaros ECU flash kell csak neki.
Ezen már én is elgondolkodtam, de sosem tudom megválaszolni magamnak. Van amit tetszik kinézetre, de ez a baja, a másik ami jól megy, az kicsi, vagy drága stb...
Tehát maradok ennél.
Dugószettből meg lehet kettőt kell majd intéznünk ám. Nekem is kéne egy 998cc-s majd...
Nyilván azért vettek GSX-R-t, mert egy másik motort nem tudtak volna kifizetni és eleve azt akarták, hogy tucatmotorjuk legyen.
Én nem szánt szándékkal keveredtem a GSX-R-re, de ha ma másikat kéne vennem, elég nagy bajban lennék, hogy mit is válasszak. Ezért inkább szerelgetem a rettentőt.
Kéne egyszer egy felmérést csinálni, hogy hányan vannak akik GSX-R1000-ről átváltottak más motorra és hányan, akik más motorról nyergeltek át az ezredesre.
Kialakulóban a 2015-ös gép. Az alap már a garázsban. Turbós lesz
Ilyen gyengék a 10-esek?
http://en.wikipedia.org/wiki/K...
Tehát maradok ennél.
Dugószettből meg lehet kettőt kell majd intéznünk ám. Nekem is kéne egy 998cc-s majd...
Én nem szánt szándékkal keveredtem a GSX-R-re, de ha ma másikat kéne vennem, elég nagy bajban lennék, hogy mit is válasszak. Ezért inkább szerelgetem a rettentőt.