Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

H2R van már ott áll a garázsban bontva...
Nem is kell tuningolnunk semmit...
Hát ha a wiki azt mondja. Mondjuk az amcsi verziók rendesen le vannak butítva. Majd 20Le gyengébb az európainál. Persze egy szaros ECU flash kell csak neki.
Picit?
az r1 Hátránya annyi Hogy picit gyengébb, bölcs döntés
Kialakulóban a 2015-ös gép. Az alap már a garázsban. Turbós lesz
Ezér legközelebb rátekerek a nyakára GS-500-at.
Látod, jövőre is csak 160 lovas lesz. Gyengus.
Eladta azt a fasza K5 pályagépet...
Te Tibi,
Ilyen gyengék a 10-esek?
http://en.wikipedia.org/wiki/K...
Nem ismerem a sztoriját, mit tett ez a galád?
Ezen már én is elgondolkodtam, de sosem tudom megválaszolni magamnak. Van amit tetszik kinézetre, de ez a baja, a másik ami jól megy, az kicsi, vagy drága stb...
Tehát maradok ennél.
Dugószettből meg lehet kettőt kell majd intéznünk ám. Nekem is kéne egy 998cc-s majd...
Az Atixot ne számoljuk...
Ezek szerint nem cserélünk, mert a Te motorodért én nem adnám oda az enyémet. (Feltéve persze, ha arról van szó, amit ismerek.)
zongorán ülök, de csak a tiedtől sokkal fiatalabb suzukira cserélném el.
Nyilván azért vettek GSX-R-t, mert egy másik motort nem tudtak volna kifizetni és eleve azt akarták, hogy tucatmotorjuk legyen.

Én nem szánt szándékkal keveredtem a GSX-R-re, de ha ma másikat kéne vennem, elég nagy bajban lennék, hogy mit is válasszak. Ezért inkább szerelgetem a rettentőt.
Egy kis adat hozzá ismerősi körből: 2 maradt a típusnál (K2---K5 ; K3---K5) és 1 pedig R1-ről akar átülni
Kéne egyszer egy felmérést csinálni, hogy hányan vannak akik GSX-R1000-ről átváltottak más motorra és hányan, akik más motorról nyergeltek át az ezredesre.
Ki nem lépnék belőle
Kici occó kínai...
Rá nem ülök tavaszig, ne is lássam. Csak szétszedve.
Arra a három leszakadt vagonajtóra gondolsz aki épp, hogy felállította?
De ugye nem azt amikor 3 csaj tép szét?
beteszem kettőbe 2.-ben már láttalak
Nem akarom, h felismerjetek a sok pornófilmből...
mé retusáltad ki azt a ghost Rider arcod?