Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem 14-48-volt crossmotor lett belőle
Hülye...
Nem való az neked. Így is 200 felett lassúlsz...
Nincs itt vita.
Csak elméletben motorozunk...
13-át már mentek idén, egy bömössel...
Nekem inkább 6 hiányzik, vagy ilyesmi. Ahhoz képest, hogy a motorom többek szerint használhatatlan, elég jól nyomom szerintem. De ha elérném a 16-ot, akkor Janinak kötelező lenne 12-t menni. Ezt meg ne akarjuk, valahol meg kell húzni egy határt.
Sztem a 16 elérhető, nem simán de meglehet... szimpla hobbi motorosnak... Mondom úgy hogy még nekem is hiányzik -2 mp...
Persze. Chrobák Jani tudott előttem 600-assal is úgy kilőni, hogy bár le nem szakadtam (ott még), de megelőzni nem tudtam volna. Tudjuk mért volt ez. De a lényeg az, hogy ha akkor én egy 600-ason ülök, akkor viszont megkaptam volna a 30 méteremet, ahogy kell. Így, hogy csutkából bírtam kampózni bele 30kg testsúly deficittel is csak annak volt köszönhető, hogy az én motorom lényegesen erősebb. És ez jó. Eddig nem volt olyan motorom, amelyiknél ennyire élveztem volna a gázcibálást. 1:16-ot meg semmivel se tudok menni.
Én idén rengeteget küzdöttem az ezresekkel, főleg a H-ringen, de az E-ringen is előfordult hogy a kanyarbemeneten és a kigyors elején feltartottak...
Egyszer mentem egy r6r mögött az E-ringen, csak egy picit volt lassabb mint én de egyenesbe majdnem olyat ment mint egy ezres, ellépett mint állat...
jók lehetnek azok is...
De gondolom a 6. nem tiltott le neki...
Balázs engem is szétfingatott, meg sok más is aki ügyesebb. De olyan érzésem, hogy a többi motor lényeges erőfölényben lenne, nem volt. Az, hogy kigyorsításon azért kellett elvenni a gázt mert majdnem nekimentem valakinek hátulról az viszont többször előfordult. (Nyilván nem Baluval.) A karaj mindig jól jön, ha másért nem driftelni.
Természetesen csak gázról beszélünk, kuplunggal bármi felveszi. Mindig szigorúan csak gázzal és normál üléspozícióban. (Belerántani ér persze.)

-1+3-al, megy 4.-ben (csak a jelenlegi állapotban). -2+3-al is menne, csak könnyebben, de 5.-ben nem hinném.
Az E-ringen idén már nem nagyon előzgettek még ezressel... persze itt a hobbi motorosokról beszélek... Németh Balázs pl: a cél végén a rázókövön átugratva elözött meg... Nagyon nem számítottam rá...
egyébként igazad van legyen erő és kész az csak jól jöhet...
Mit értesz ez alatt? Simán gázra? Úgy nem hiszem. Kuplunggal? Talán van olyan sebességtartomány amikor tiltásig kuplungolva felveszi de én nem kínoznám. Persze ha a hátsó ülésre ülsz összejöhet.
Vajon 5.-ben felveszi az elejét -2+3?-al? Nem hiszem. Gondolom, csak 4.-ben, de ott könnyedén.
Én jó régen próbáltam de ilyen fura/érdekes/semmi extra. Az első 3 fokozta az én súlyommal kb. használhatatlan onnantól meg mind egyforma. 4-5-6 és ugyan úgy húz a motor.
Jövőre rövidítek egyet én is a Tízesen. Eddig -1,+2-vel mentem de ahogy begyorsultam már nem adja ki jól a Hring. -2,+2 lesz a 2015-ös áttétel.
Egyszer ki fogom próbálni -2+3-al, csak kíváncsiságból.
Bérczi Jani pontosan 250,5km/h ment a cél végén amikor 1:58.9-et ment. K5 1000 -2,+3.
Az infóm szerint kb: 1:57-és H-ringes köridőnél ezzel az áttétellel még nem forog le a 6., sőt még a P-ringen sem...
Ja és ehhez még én nagyon messzire vagyok...
Én is ezt mondtam, ha visszaolvasol megvan lejjebb. Az viszont igaz, hogy az 5. 6. fokozatok már csak vénasszonyok nyarának vannak raja, mert 4-ig még radíroz, aztán a 5.-6. is leforog úgy, mintha bekapcsolád a mákdarálót, de nagy gyorsulás ott már nincs. 30km/h-t ha átfog az utolsó két gang. Talán.
Ez a számháború olyan, mint részegen szkanderezés...
Tök mindegy hány LE, ezzel a konfiggal hazavered a társaság 90%-át az Eringen, ha adsz gázt. Engem masszíroztak mindennel, aztán mikor kettesével lépkedtem át fürge 600-asokat úgy, hogy kb. a vonalig keresztbe volt a kormány, mint Pedrosanak. Az ügyesek persze megfingattak a kanyarban, de a motorerőn nem múlt semmi. És az enyém mazsola a tiédhez képest.

A jó köridőhöz tudás kell. Az élvezethez meg motorerő. Menjen csak mint az állat, az a dolga. És ha megy, akkor le....rom, hány LE.
Mérés előtte, utána oszt csá... A lényeg hogy adagolhatóbb legyen a gáz és némileg a teljesítmény is nagyobb legyen...
Biztos, hogy többet megy. 260-270 között. Haver K5 1000-e ilyen áttétellel volt szerelve és alattam nem forgott le a 6-ik a Hungaroring cél végén. Akkoriban olyan 250-255-öt mentem ott.
Mondjuk az ő mocija csak 153Le volt keréken.
Persze, de nekem -1+3 van és többen vitatják, hogy menne 260-t. Ha igazuk van, akkor -2+3-al nem lehet egy rakéta. Sovány 240.
A Prop-Tech padon 180Le is lehet keréken. Az én csont széria Tízesem is 187 volt.
Már alapból + 10 le-vel számoltam (akkor így bőven jó a kalkulációm), mivel itt az a szóbeszéd járja hogy a Prop-tech padja többet mér . Bár ezt csak úgy lehetne bizonyítani ha mind a két padon le lenne mérve. Mondjuk én biztos nem fizetnék ezért pluszban...