Eladó egy GSX-R 1000 K3;K4 -re való komplett hátsó sárvédő, akksi tartó konzol vagy ki hogy hívja.....
Minden felfogatási pontja és szerkezeti eleme jó....
Saját gixxerem volt, a csere oka az újra pedig az volt hogy vannak rajta gumi égetés nyomai....... én meg rühellem azt....
5000Ft + postaköltségért küldöm bárhova ( előre utalással csak)
4000Ft -ért pedig, ha személyesen viszed el és ide jössz érte
Engem az érdekelne, hogy a rendszámtábla tartó konzolfelfogatási pontjai mennyire egyezhetnek K3,4 - 1000 ével?
Nem mutatnál nekem egy két képet a felfogatási pontokról? A tetejéről hogy hogyan van a csavar elrendezés?
Sziasztok!
Keresnék K5-K6-ost! Lehetőség szerint jó állapotban és kevés km-el, nem romot keresek, de filléresedni sem akarok... ha tudtok valakit ajánlani
Nem tudom milyen szinten állsz, de nekem ez a cikksorozat sok hasznos gondolatot adott (volna, ha léteztek volna ezek a cikkek, amikor a motort csináltam). Az első rész az ide vonatkozó. Pl. azt, hogy a bütyök ne lépjen le a nyomótányérról én nem is vizsgáltam, csak szemre. Majd kíváncsi leszek, ha most szétszedem hogy néz ki.
Kösz a tippeket! A nyitvatartási idő és mélység tiszta sor (a kettő összefüggései az időkeresztmetszet), de az elfokolás és még kínai. 2T-ben eléggé otthon vagyok, azt hiszem a következő fél évet a 4T vezérlések mélyebbre ható megismerésének szentelem
Ja és a 750-es tengelyekkel is lehet csereberélni, nomeg lehet felcserélni a kipufogó és szívó tengelyeket különféle variációkban, de erről higany többet tud. Lehet elforgattatni a kereket rajta, erről Csunderlik tud többet, meg lehet leköszörültetni a tengely seggét és bek...rni gombelem magasságú pogácsát alá. Erről a prezidente tudna mesélni, ha az adminok nem fúrták volna ki a térdét hiltivel.
K12-K34 között nem igen van különbség, aztán K56 fokolásban nagyon hasonló, de többet nyit és hegyesebb. K78-tól kezdődik a bugi, ott nagyot nyitnak az igen hegyes tengelyek és el is vannak fokolva a korábbiakhoz képest, rendesen szellőzik a blokk vele nagy fordulaton. Ennél a jeladó pöcök máshol van. A tévedés jogát fenntartom fejből ez rémlik.
megmaradt k7-8 vezérmű tengelyei eladók szeleprugókkal, már nem fogom felhasználni... meg van egy hátsó rugóstagom k7-8...
meg k3-ból maradt gyári kipuff összekötővel, meg egy jobb oldalidom...
Hm, jól hangzik ez a vezérműtengely csere-bere
Már gondolkoztam rajta, de a stage-1 yoshiért (ami nem sokkal jobb mint a gyári) nem akartam 800 eurot perkálni, a stage 2 pedig már szürreálisan sokba kerül. Azt pedig nem tudom, hogy K4-től felfelé passzol-e valamiből. Mindenesetre érdemes lenne picit megvaditani, jövő szezon végén tervezem szétboritani a blokkot.
Érdekes, hogy felezővel sem vagy teljesen elégedett a 6-ossal, pláne, hogy ha 1-ben annyira agressziv, amiben nem is kételkedek. A gixxer váltó azért elég zárt kiosztású, durván a 6. fokozat 2x hosszabb az 1-esnél .
Én nem tudom csutkára elforgatni a 6-ost, de minimum /55-ös gumival szoktam menni és gyári szekunderem van.
Milyen állapotban van az üléspúp?
Képet tudsz küldeni?
c5ontkov4c5@gmail.hu