Erre valóak a spiccelt vezérműtengelyek. Nekem szépen muzsikál felül is most már. Egyest már kicseréltem, mert elve le volt nyalva, vele együtt betettem a felezőt neki, azóta nem nyalja le az egyest, mivel nem lehet gázt adni egyesben. Telit kettőben se, így most a 3.-4. van kitéve viszontagságoknak. A 4. például már szépen énekel. Aszongya nyíííí, a 6. meg azt, hogy ffffffffffff.
A turbóra én se vagyok kíváncsi, de egy jó kompresszor kitet tennék, ha lenne 1,5M erre.
Így, hogy nagyobb főtengelyt nem alkalmaznék, +3mm dugattyúktól én csak két dolgot várok:
- lévén új szett, ismét fasza kompresszió, egyenletes eloszlásban, olaj evészet nélkül
- kicsivel több löket nyomaték (talán minden tartományban összejön )
- kicsivel több lendítő nyomaték (ennek mondjuk nem feltétlen örülök, de a nagyobb kompresszió ezt úgy is megeszi szerintem)
Nyilván a +5/+5 cucc 1200+ köbcentivel (igény szerint vezérmű tuninggal) az hazaverné az összes motort, amin nincs ugyanilyen valami. Ez egyelőre nem téma nekem.
Engem megfogott a dolog. A gyári vezérműtengelyekkel sajnos csak a középtartomány lenne még erősebb gondolom, meg az egyes fokozatot elég gyorsan elnyalná, de még így is sokkal jobb lenne mint pl. turbósitani, vagy hasonló baromságok.
Tudja a rák. Nyilván acélpersely kell, vagy vissza kell valahogy csinálni egy valamilyen bevonatot. Szerencsére ez a probléma engem nem érint. Cserébe van más probléma egy raklappal.
A turbóra én se vagyok kíváncsi, de egy jó kompresszor kitet tennék, ha lenne 1,5M erre.
Így, hogy nagyobb főtengelyt nem alkalmaznék, +3mm dugattyúktól én csak két dolgot várok:
- lévén új szett, ismét fasza kompresszió, egyenletes eloszlásban, olaj evészet nélkül
- kicsivel több löket nyomaték (talán minden tartományban összejön )
- kicsivel több lendítő nyomaték (ennek mondjuk nem feltétlen örülök, de a nagyobb kompresszió ezt úgy is megeszi szerintem)
Nyilván a +5/+5 cucc 1200+ köbcentivel (igény szerint vezérmű tuninggal) az hazaverné az összes motort, amin nincs ugyanilyen valami. Ez egyelőre nem téma nekem.
600 K1-2-3
750 Y-K1-2-3
1000 K1-2
1000-K1-2
k1 k2 k3
Bármelyik jó lenne
Nincs valakinek sérült törött üzemanyag tankja ?
Érdekelne
És most láttál itt olyat aki felírta, h keres?
06 30 635 9305