Tavasszal vettem a motort és az első pár kör alatt többször is csinált hasonlót. Utána megkapta a friss olajat és eltünt a hiba.
Most múlthéten Pesten voltam motorral dugóban tötyörgés 1.5 órán át.
Olyan szar volt a váltóm mint míg soha, gondolom az olajhőfok az egekben járt, a már csere érett olajjal párosítva ez nem volt túl kellemes a váltó/kuplung duónak.
Azért amikor visszahűlt már lehetett normálisan váltani is.
Szia! A hivatalos válaszom az, hogy fogalmam sincs. A sok év tapasztalat után felépített teóriám azonban az, hogy a kopó lamellák anyaga és a kuplung szerkezet felépítése majd későbbi ilyen-olyan kopásai, beverődései nem szeretik egymást. Egy bizonyos terhelésnél berezeg az egész kuplung és elkezd nyávogni (nálam pl. össze is fog ilyenkor és le tudja fullasztani a motort). Vannak akik nem hallottak még erről, mások szerint "tipikus GSX-R betegség". Az utóbbiak egyre többen vannak, mivel a tünet csak a km-ek gyarapodásával és az idő múlásával kezd előjönni). Én is ezt a tábort erősítem. Szerintem a lamellák kopóanyagának kikeményedéséhez is köze van (ami hő hatására az idő múlásával történik). Ui. 2010 szezon végén én is bajlódtam ezzel, akkor tettem be új lamellaszettet (EBC-t egyébként) és a hiba megszűnt. Pár év elteltével, idén már megint kezd előjönni a hang nekem is. Lassan megint cserélni fogom annak ellenére, hogy a vastagságuk még meglesz (azelőtt is megvolt). Úgy fest a gyári tárcsák 9-10 év után akkor is "elromlanak", ha még nem kopnak el addigra. A jó hír tehát az, hogy nem kell aggódnod, szerintem semmilyen értékelhető baja nincs a motorodnak. A rossz hír az, hogy olyan kuplungod mint egykor már soha többé nem lesz. Remélem tudtam segíteni. Üdv.
K5 1000-nél az mitől lehet, hogy ha elindulásnál kicsit nagyobb fordulat mellett engedem rá a kuplungot daráló hangot ad ki a a motor amíg teljesen ki nincs engedve. Ha viszont alacsony, alapjárat közeli a fordulatszám akkor nincs semmi rendellenes.
Szólítottatok?
Bocsánat eddig motoroztunk, Mecsek rally-n voltam. Hazafelé merő felindultságból egykerék volt dombon fel, egykerék dombon le.
Ülve, állva. Erőcsúsztatás kanyarba be.
Tehát jót motoroztunk.A zx-10-el a srác sajnos nem volt.
De miért is jöhetett ez létre? Mert nekem is ilyen kütyü van a motoromban!
Szeretettel dubelnek és ferinek.
Nekem jó ez a kis gyenge motor amit kenterbe vág egy 06-os ZX10 és hát majd az utcán próbálom elkerülni ezeket a brutál motorokat,hogy nehogy szégyenbe hozzanak
Feri, nem tudom,hogy a kép alatt elolvastad e?
Igen. Ma nézegettem régi fórumokat és ott találtam rá,h Gear2Dash néven fut, mert környezetvédelmi tiltás kiiktató néven nem találtam olyat amivel működik a gyári fokozatkijelző és majdnem Amerikából rendeltem egyet ami 115-fontba kerül, még szerencse,hogy olvasgattam kicsit. Tiédben is ilyen van?
Szia Bogyesz Komám,
Sajna sztem ez csak a szívlámpásokba jó.
GSX-R 600 2001-2003
GSX-R 750 2002-2003
Talán még az K1-K2 1000-be is.
Azért kérdezd meg Ágo-t is.
Viszont ha nem lenne jó, tudnék rá vevőt, mert a cimbim szívlámpásába kéne...
Mert EBC ből van olyan szett is ahol adják a fém lamellákat ill a rugókat is.
Lehet azóta fejlesztettek, de az otthoni garázsom tisztaságban/rendben/szerszámokban a márkaszervíz fölött állt akkoriban...
A másik lehetőség Eger lett volna, de legutóbb 3éve, még nem volt padló a műhelyben csak némi betonmaradvány jó sok földel...
Így inkább Pestre vittem.
Tavasszal vettem a motort és az első pár kör alatt többször is csinált hasonlót. Utána megkapta a friss olajat és eltünt a hiba.
Most múlthéten Pesten voltam motorral dugóban tötyörgés 1.5 órán át.
Olyan szar volt a váltóm mint míg soha, gondolom az olajhőfok az egekben járt, a már csere érett olajjal párosítva ez nem volt túl kellemes a váltó/kuplung duónak.
Azért amikor visszahűlt már lehetett normálisan váltani is.
K5 1000-nél az mitől lehet, hogy ha elindulásnál kicsit nagyobb fordulat mellett engedem rá a kuplungot daráló hangot ad ki a a motor amíg teljesen ki nincs engedve. Ha viszont alacsony, alapjárat közeli a fordulatszám akkor nincs semmi rendellenes.
Bocsánat eddig motoroztunk, Mecsek rally-n voltam. Hazafelé merő felindultságból egykerék volt dombon fel, egykerék dombon le.
Ülve, állva. Erőcsúsztatás kanyarba be.
Tehát jót motoroztunk.A zx-10-el a srác sajnos nem volt.
De miért is jöhetett ez létre? Mert nekem is ilyen kütyü van a motoromban!
Szeretettel dubelnek és ferinek.
Keresnék k4 he hátsó lámpát bontottat faridommal vagy idom nélkül!
Akinek van netartsa magába mert érdekel!
Eladó 5 db új EBC kuplung lamella K4 1000-hez. (2,6 mm)
Ár: 12.000 ft postával
Kérésre küldök nagyfelbontású képeket természetesen! :)
Igen. Ma nézegettem régi fórumokat és ott találtam rá,h Gear2Dash néven fut, mert környezetvédelmi tiltás kiiktató néven nem találtam olyat amivel működik a gyári fokozatkijelző és majdnem Amerikából rendeltem egyet ami 115-fontba kerül, még szerencse,hogy olvasgattam kicsit. Tiédben is ilyen van?
Sajna sztem ez csak a szívlámpásokba jó.
GSX-R 600 2001-2003
GSX-R 750 2002-2003
Talán még az K1-K2 1000-be is.
Azért kérdezd meg Ágo-t is.
Viszont ha nem lenne jó, tudnék rá vevőt, mert a cimbim szívlámpásába kéne...