Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt szerintem egyikünk sem tudja, hogy milyen eltérések vannak az évjáratok és a változatok között a kormányteló hangolásában. A K1 gyárilag (többek szerint és szerintem is) gyengén csillapít, abba jó volt a 20W is, legalábbis nekem. Később lehet, hogy csökkentették az átfolyó keresztmetszetet pont azért, hogy jobban csillapítson a szokványos olajakkal is. Próbálkozz.

A mennyiséget majd Te leméred, ha tudni akarod. Én tele töltöttem. Mi másnak van értelme?

Nyilván azt érzed, hogy nem jó a motorod akkor ha nem úgy használod ahogy kell. Egy GSX-R-el nem csak úgy behajtunk a benzinkútra, hanem megérkezünk keresztbe kaszálva, motorfékkel, nyikorgó gumival. Így mindjárt nem érdekes, hogy mennyire csillapít a kormány.
menyiséget is irhatnál én most 15W-t raktam bele,mondjuk tele is nyomtam amenyire lehetett stabil az biztos,meg se remeg a kormány,egyenesen élvezet vele menni de...... kátyuk és autók kerülgetésére már nem alkalmas,erővel kell forditani a kormányt meg tud lepni esetleges benzinkut ki-be hajtásnál szervó olajhoz mit szólsz? ahoz a szép piroshoz?
A teljes sztori itt és itt.
Az mókás lehetett ha távol az otthontól történt!

Lamellákat is cserélted akkor?
Milyen fajta került bele?
Nálam kellett kuplung bowdent is cserélni mert az új rugokat már nem bírta és elszakadt!(a gyarihoz volt nyulva)
Cápa ha jól emlékszem te kisérleteztél a kormányteló olaj cserélyével ha igen akkor mit tettél bele?,
Az jó ha sereg a kaucsuk :-D

Az EBC azt írja 10%-al erősebbek a rúgói mint a gyáriak így tuti nincs csúszás, de egy kicsit nehezebb a kart húzni.

Legalább erősödik az ember keze
Akkor ez valami "gyárinál (esetleg) kicsit jobb" minősítésű cucc. Most jut eszembe, hogy kuplung rugókat is vettem hozzá, szintén EBC-t. Azokról is ugyanez mondható el (ezt mondták anno, hogy valamivel erősebb, mint a gyári). Az biztos, hogy ha ráküldöm akkor a gumi forog el, nem a kuplung maszatol.
Köszi szépen!

Elvileg ez a standard, de ebben is van már valami aluminum okosság a kopó rétegben.

Az SRK jelű a kevláros, de szerintem én is a standard mellett döntök, már az is jobb a gyárinál ha lehet hinni a leírásoknak.

Köszi, a fáradozást még 1x!
Szia, megtaláltam. "EBC Heavy Duty" a megnevezése és egy CK4510-es szám van matricaként a dobozon. A tárcsák közel feketék. Szerintem ez valami karbon-izé.
Nem tudja valaki véletlenül mekkora a furatközép távolsága a 05-06 1000
Első lábtartólyának.
Ha jól emlekszem M8-as csavarral van rögzitve ugye?

Nincs a közelemben a motor, hogy lemérjem.

Előre is köszi!
Helló valaki esetleg tud erröl a mocirol valami több infot?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_full_
gyari_a-8363368
Sziasztok! Ha valakit érdekel k5-k6 1000 összekötő cső eladó! 10000ft.
Na basszus...
lefoglalták egy zx12-re
Mennyi hús van még rajta mm-ben?
Metzeler 200/55 r17 sportec m7 rr 10,000ft.
Ha esetleg véletlenül előkerülne e doboza, írd már meg ide légyszives melyik fajta is van benne. Árban nem vészes a különbség ahogy nézem, csak kérdés melyik jobb a motornak, motorosnak.
Még nem találtam meg a dobozát, amiből ez kiderülne. A kevlárosra tippelek, elég fekete volt. Tudni nem tudom, mert igazából nem én "vettem", hanem a Prop-Techben mondták, hogy az EBC-t ajánlják, ha ölöm a motort, mondtam jó, legyen az. Már rég volt. Nem is tudtam, hogy kétféle van.
Ebc-ből melyik fajtát vetted meg, a sima parafásat vagy a kevlárosat?
A gyári az parafás a gixerekben?
Ez jó, amit linkeltél. Az olajozó furat nálam is téma volt. Volt/van egy olyan kosaram, amiben asszem máshogy vannak a lyukak, mint a gyári. De nem tudtam meggyőződni a szerepéről, mert közben lamellát, csapágyat, rugót, stb. szóval mindent össze-vissza csereberéltem. De én csak akkor vettem észre komoly javulást, amikor új kopólamellákat tettem be.

Egyébként az EBC lamellák (szerintem pont az olajozási probléma miatt) máshogy vannak kialakítva, mint a gyáriak. A gyárinál a kopó pogácsák közötti kis térköz (gyakorlatilag egy csatorna) sugárirányban van. Az EBC tárcsáknál ferdén állnak mint egy körfűrészlap fogazata. Kétféleképpen is be lehet szerelni. Az egyik irányban centrifugál szivattyú módjára nyomja ki az olajat a kuplungból a másik irányban viszont megtartani igyekszik, jobban mint a gyári. A kettő közötti különbségre azért nem tudok mit mondani, mert már elfelejtettem, hogy végül is hogy szereltem be.
Hát azt írják több usa/angol fórumon, hogy ha meg van kékülve akkor az is csere mert elvetemedhet a hőtől.

Egyébként ez egy K5-6 betegség ahogy olvasgatok rengeteg embernek előjön.

K6 750 kuplungból cserélnek át egy alkatrészt, + a 3 olajzó furat mellé fúrnak még 3 másikat a kosárba. Mivel nem kapnak elég olajat a lapok, és jellemzően alapjáraton pötyörgés után történő nagygázas elindulásnál jön elő a hang. Valamint a rugók alá tesznek még esztergált alátéteket, hogy a rúgók ne rágódjanak bele a kosárba.

Itt egy részletes leírás a dologról:
Kuplung átalakítás

Akik megcsinálták mind pozitívan véleménykedtek a dologról, amellett hogy megszűnt a hang sokkal jobb, lineárisabb lett a kuplung érzete.
Miből gondolod, hogy a 0 kilcsis uj motorodba nem lehet használt kuplung?
Szia, azt hiszem tudom milyen hangról beszélsz. Én 0 (nulla) kilométerrel vettem át a kereskedésből a motoromat, de néha én is hallok ilyet új kora óta, bár nagyon ritkán (szezononként 3-4-szer). Tehát kopott kosarazók, nyomcsapágyazók, lamellázók TIPPJE nem helyes (amennyiben ez a hang olyan mint a tiednek a hangja, azt meg ugye ki tudja... ). Mindezzel arra akartam kilyukadni, hogy újkorától előforduló jelenség, ugyanúgy, mint az átlagostól (nem GSX-R) hangosabb vezérműlánc hang.
Mivel semmilyen negatív hatása nincs, nem is foglalkoztam, nem is foglalkozok vele, ha ismert az előélete és nem nyírták (durva elindulások, egykerék kuplunggal, visszaváltások, stb.), akkor hagyhatod szerintem. De ez csak szubjektív vélemény, ugye ez is olyan, mint a s...lyuk: van mindenkinek Ha nem ismert, akkor egy tömítést megér, hogy megnyugodj és beleshetsz a kuplung dekli alá.
Halott a kuplung kosarad. (belső)