Ja. 4 350 000 egy Fireblade és 4 150 000 egy GSX-R 1000. Az a 2 kiló döntő fontosságú ennél az összegnél.
Az egyik 2008 a másik 2009 óta nem változott szinte semmit. Kaptak egy ráncfelvarrást oszt jó van. Egyiket se venném meg újonnan.
Használtan meg csak GSX-R. Miért? Mert sok van belőle így sok hozzá a cucc is. Van hűtése, jó a blokkja és megbízható. (Amíg Cápa el nem kezdi tuningolni )
A Fireblade meg vagy zabálja az olajat vagy nem.
ui. A hasznaltauto.hu-n az eladó Tűzpengék harmada Repsol.
Úr Isten, meg őrülök az ilyen hozzászólásoktól! Hol olcsóbbak a Gsxr-ek!? Ha kicsit szét néznél akkor rá jönnél,h egy jó állapotú Gsxr egyáltalán nem olcsóbb a vetélytársaitól, sőt.....
Ha meg veszel egy fiatal Gsxr-t akkor ritkábban fogsz egy ugyanolyannal szembe találkozni mint egy Repsol Hondával!
Mondjuk abból az egyik személyt nem kell számolni.
Azok közül, akik nem motoroznak sokkal jobban nálam, eddig még minden motort le bírtam tolni a GSX-R-el, pedig én nem 62 kiló vagyok. Egy másik GSX-R-el, vagy egy ZX-10-el még meg-meg gyűlt a bajom, de a Hondából meg a Yamahából nem tudtam eldönteni, hogy most 1000-es, vagy 600-as-e amit éppen levadászok, annyira semmi nem volt a GSX-R-hez képest. Mondjuk el kell ismerni, hogy a TL 1000 volt a legalja, mert abba konkrétan majdnem belementem hátulról, amikor ráfordultam a célegyenesre. Azt hittem a féket húzta meg a gáz helyett.
Az,hogy mentem 1 kanyart már többel is,nekem nem jött le semmi az alatt a pár km alatt. (nem Rossi vagyok!) NEM is azt néztem,hanem vártam,hogy az agyam kiessen hátul.
De nincs is cső látásom,mint egyeseknek.....pl.itt a KTM-eseknek. Nekem teljesen mindegy lenne melyik ezrest tolnák be a garázsomba. Bár a listán az RC 8 lenne az utólsó. Az első pedig a Német!
Te tudod,te vagy jártas ebben.
A Repsolnak a színe tetszik. De ha szín akkor a legjobban az M3 jön be.(remélem érthető volt)
Egyébként mi azt gondoljuk,hogy azért van több GSX-R,mert mindig az volt a legolcsóbb.....és ha nekem csak 1,8millám van (volt jó pár éve) új motorra,akkor nem R1 lesz 2,1 ért!
És Repsol CBR nem jön szembe akárhol? Tiszta pojáca feeling az egész, minden vászoncipős, nonfi-tetkós macsakajancsinak olyan van. Engem pl. ez zavarna benne, ha már azon kezdenék gondolkodni, mit mutat a motor a parkolóban. De engem még a színe se érdekel, menet közben úgyse látom. Szerintem nagyon fejlett, jó gépek a CBR-ek. Nekem csak kialakítási okból nem jöhet szóba. És a GSX-R szerintem tényleg erősebb. Érezhetően.
Én sajnos (de nem is sajnos) olyan vagyok,hogy nem szeretem ha velem szemben jön pl. 1 olyan cipő,mint az enyém. Biztosan nagyon jó gép a GSX-R,de én pont az előbb leírtak miatt nem vennék ilyet. Ha újról beszélünk akkor én is a Repsolt venném meg,(használtautón ez van,mint új) bár szét kell nézni máshol is. Megdögleni meg teljesen mindegy,hogy min ülnék,éppen ezért le is tettem róla,hogy vegyek valami ezreset.Annyira még nem nőtt be a fejem lágya. 600-ason meg nem akarok lenyomorodni!
Igen, sokkal több GSX-R van. De az még nem eldöntött kérdés, hogy miért. Lehet, hogy azért, mert egy jobb ár-érték arányú gép, mint a vetélytársai. Az viszont biztos, hogy vannak olyan motorosok, akiknek fontos az, hogy a motorja minél inkább egyedi legyen. Engem ez pl. egyáltalán nem érdekel. Illetve tud érdekelni. Olyankor nekiugrok és építek egy motort. És akkor az egyedi. A többi pedig:
Nem értelek. Miért lenne baromság?
Hogyha most kapnék valahol egy 0km-s 2002-est, és úgy állnék anyagilag, megvenném. Még ha annyiba is kerül mint a legújabb L4-es 1000-res. Mert nekem az a 2002-es tetszik! És ugyanúgy új motorom lenne.
Olyanra ne cseréld le. Gagyi kínai szar. A Hyperpro RSC van lemásolva, csak szarabb anyagminőségből. Én vettem már 1et, és örültem, h majdnem annyiért sikerült is eladni...
Nagy szerelő lehet, ha megmondja, h szar a kormánylengés csillapítód. Az akkor lehet szar, h ha széthullik a belseje, vagy fossa az olajat a két végén. Amúgy meg olajat kell cserélni benne 10W40 motorolajra és kész is. Persze nem úgy, h letekeritek a végét...
Pedig a gumi érintkezik az úttal, így van némi esélye, hogy komolyabb behatás esetén az sérül meg először/legjobban. Szerintem a sportmotoroknál ez főleg fokozottan igaz, mert igen-igen nagy terhelés van az első keréken. Nekem konkrétan még egy első gumit sem sikerült nullára koptatni a GSX-R-en, mert a szálszerkezet már hamarabb feladta a küzdelmet. Pontosan az történik, hogy rázni, meg kóvályogni kezd. Ha van fényező ismerősöd, kérd meg, hogy nézzen rá. Az ő szemük ezredeket is meglát, simán megmondja hol laposabb, vagy púposabb 1-2 tizeddel. Az már elég, hogy rázzon.
Megmondom őszintén a gumival nem is törődtem , pedig már elég régi meg kopott, de azt most nem tudom már lecserélni semmikép, jövőre úgyis műszaki újra majd akkor kap egy új szettett.......
Mi van a motorral?