Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Suzuki GSXR 1000 es K2 es váz olcsón eladó! Okmányok nélkül 30e ft
Lényegében csak egy picit pontosabb infót szerettem volna kérni erről. Tisztában vagyok vele, hogy mikor nem jó és mikor jó egy motor. ezzel nincs probléma. Az első hozzászólásban említettem, hogy zavar de mivel sokan írták, hogy talán nincs nagy gáz ezért inkább várok amíg az utak felszáradnak és el tudok gurulni egy oylan műhely ig ahol számítógéppel be tudják lőni a hiba pontos okát és egy injektor állítást tudnak végezni. Viszont minden esetre ma vettem 4 gyertyát, majd meglátjuk változik e. Ha nem akkor injektor és szinkron. Használt motorról van szó amit az előző tulaj nem nagyon hajtott és döntött padlóig. a Gumi közepe volt elkopva elöl hátul amikor megvettem. Eredet vizsgán egy jó ismerősömmel visszanéztük és kiderítettük az elötte levő tulajokat. 2 vel elötte az illető 5 évig pályázott is a mocival sima utcai használat mellett.
Egyszerűen csak nem akartam belesni abba a hibába, hogy mindent lecserélek "hátha jobb lesz".

Mivel ez egy ilyen fórum ezért szívesen olvastam minden kommentet akik csak erről a témáról írtak, az ember mindig hall valami újat! Jó pap is holtig tanul! :)
Narancssárga láng + szikra = leszakadt a szelep.
Az jó ha feketét pamacsol,mert akkor biztos megy is
A lényeg,h át lépi a motorod a füst határt ami azt jelenti,h több üzemanyagot kap a motorod,mint amit el tud égetni. Ne foglalkozz vele,mert probléma akkor lesz ha véletlen kéket,vagy fehéret kezd füstölni
Fekete/barna füst=sok benzin.
de akkor tulajdonképpen honnan jön a fekete pamacs?
Vagy mi az?
Mert ugye ha kéken füstöl akkor eszi az olajat ez eddig tiszta nekem is!
De akkor mi az oka a nagy fordulaton lévő fekete pamacsnak?
Átenged valami?
Nem jó a kompresszió?
Nem jó a sűrítés?
Szarok a gyertyák?
Vagy sok a benzin?
Rossz a beállítás? Sok benzint kap vagy mi?
Gondolom akkor tudod ha éjjel nappal evvel foglalkozol?
akárhány motort láttam akárhol, akárkiét akármilyen márkát , akár milyen országban a kipufogója mindegyiknek kormos volt belül!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bocsi!

Akkor ez a motor kuka.............szart se ér már!
Na akkor mehetünk majd egy karikát mert én meg Bodajki! :D :D
Ha nem autót szerelek, akkor motort napi szinten, van egy kis rálátásom. A füst soha nem jó jel, de ha neked így tetszik használd nyugodtan

A K6-os 1000-es GSX-R kipuja nálam tiszta volt )fémszínű), gyakorlatilag kívül koszosabb volt, mint belül
Ez a mai reszelés tárgya.

Cápa ha kell neked valamit CO-val hegeszteni jöhetsz hozzám
Az én kis gyönyörűségemnek is csodás hangja van és igazából arra gyanakszom, hogy az előző tulaj túlságosan is vigyázó volt és nem hajtotta annyira a gépet azért lehet ez mert teljesen nyitott a rendszer most. Ami leülepedett az jöhet ki mert ha belenyúlok már akkor érzem a lerakódást a furulyán. A Dob szétszedhető szerintem azt is szét kapom ma és rálesek. Sokan mondták az elmúlt 24 órában, hogy a pamacs az kipuff lesz ne aggódjak. 35km van az új légszűrőben is szóval az sem lehet probléma. A barátnőm ki volt akadva, hogy hova megyek még olyan későn is de ha a motorról van szó akkor nincs túl korán és túl későn sem! :) fél 11 kor még kuplung próba nagy gázon kis gázon két személlyel egy személlyel na és persze egy kis egykerék az utcán csak hogy a szomszédok érezzék... :)

Egyébként én Zirci vagyok ;)
Na várjunk már egy picit , öntsünk már tiszta vizet a pohárba!
Nálam a füstölés azt jelenti amikor kéken füstöl és eszi az olajat!
A srác azt írta hogy neki fekete pamacsot lőve ki nagy fordulaton!
A kettő teljesen két különböző dolog nem? Mert az csak korom ami le van rakodva a kipufogóban és nagy "szél"/"fordulat" hatására a felső kis réteget kidobja!

Nekem a CBR-rem is lőtt ki nagy füst pamacsot NAGY fordulaton!
De hát avval szerintem semmi probléma nincsen!
Sőt azt hiszem a Gixxerem is lő ki fekete pamacsot (1000 K3) nagy fordulaton!

Én lekopogom pont azon vagyok most elhűlve hogy annyira szép hangja van az én K3 1000-nek hogy csak na!
Egyetlen egy csörgés,zörgés, csörrenés semmi..........
Még mikor a kuplungot be meg kiengedem nincs hangban semmi változás! Imádom!

Szombaton motoroztunk 4 órát a jó időben egy álom , 2 személlyel mint a GŐZMOZDONY úgy megy felfelé bármilyen szerpentinen!(CSesznek)
6 év pályázás után csodálkozol hogy füstöl?
Lehet egy picit sok kaját is kap, de inkább olaj lesz. 6000 km-en ha többet eszik fél liternél csak akkor kezdjél aggódni
Jah, és ez az igaz motorszerelem, amikor este is lemész buzerálni!
Nincsmit!
Én is örülök, h kicsit segített a dolog.
Majd a tesztelés után, ha még lesz kérdés kiagyalunk arra is valamit.
Bár jó lenne hallani a zörgést amiről írtál.
Nem bírtam,, lementem még ma a garázsba és ugyan szét nem szedtem de a bovdent és a szerkezetet kívülről átmostam letakarítottam dzsuvaoldó csodaszerrel :D, ráállítottam lent és fent a kuplungra és már most érezhetően jobb lett két személlyel az elindulás álom ahoz képest amilyen akkor volt! Holnap teljesen szétszedem és áttakarítom a rendszert mert rendesen ragad a mocsoktól ott minden. Az előző tulaj nem tartom valószínűnek, hogy sokat foglalkozott ezzel. Az előtte levő tulaj viszont 6 évet pályázott a motorral. Abban biztos vagyok, hogy igénybe vette a motort és mikor eladta hozzá nem értő kezekbe került.

Köszönöm a tippet nagyon sokat segített! ;) ismét jól fogok aludni és egykeréken álmodok :)
A borzasztó hang,,, hm,,, én egyre inkább a kuplung kosárra gyanakszom. Elég gyakori a gixereknél és zx-eknél. Amikor a kis stabilizáló rugók már használtak és nem tartja teljesen stabilan a kosarat(nagy holtjátéka van jobbra balra mozgatva) mikor a kuplung elkezd fogni a kosarat húzza és a súrlódás miatt alakul ki ez a hang. Szerintem nem kell feltétlen kosarat cserélni! Amikor a kuplung nem emel már ki mert akkora a beverődés a kosáron a lamelláknál akkor érdemes vagy kosarat sikoltatni (ami nem mindig a legjobb megoldás) vagy cserélni :) Viszont ha szét kapod a motor bal oldalán lévő kuplung szerkezetet ahova a bovden csatlakozik és húzza a pálcát az is segíthet. Nekem perpillanat az segített de holnap folytatom és ha zöld ágra vergődtem a témával megírom :) Remélem tudtam segíteni!
Hello! Ha majd megtalálod mi az oka a borzasztó kuplung hangnak kérlek oszd meg velem. Nekem is ez csinálja a k5 és nem tudom miért. :(
Ezért megint ezer hála! :) Szuper köszönöm!
Na, örülök!
Innen le tudod szedni a szervizkönyvét, ha nem lenne meg:
http://www.manualedereparatie....
Nagyon köszönöm! Végre egy épkézláb használható válasz! Nagyon örülök feldobtad a napomat még akkor is ha nem is fog így működni a dolog! :)
Nagyon sok motorom volt de ilyen problémával még nem találkoztam és szeretek mindennel teljesen tisztában lenni. :) Holnap neki is látok és megpróbálom kiküszöbölni a hibát.

Köszönöm még egyszer!
Szia Berci,
A pamacs, sztem már azért lehet, mert "kezd" megkopni a motor.
A tiéd sem egy új gyártás. Sztem avval ne foglalkozz.

A kuplungon lehet ám állítani fent is, meg lent is.
Lent szedd szét a kuplung mechanikát, takarítsd ki, aztán mehet össze, utána be kell állítani frankón.
Sziasztok! Van egy kicsi problémám. Gsxr1000 K3-asom van.
Magas fordualton fekete pamacsot lő. Nem durva, de látszik a levegőben. Melegen már annyira sem észre vehető.

A kuplungom nagyon kint fog(utolsó 2mm), szinte már elindulni sem tudok vele(főleg két személlyel), a kuplung kosár meg nyerít ha több gázt adok elindulásnál és csúsztatom a kuplungot. A Lamellák majdnem újak, a kosárban nincs beverődés. Kicsit ki vagyok már hűlve ezektől a problémáktól mert senki nem tud választ adni. Nem tudom felvenni 2. ban egykerékre... ennek mennie kéne 3. ban is. Hozzáértő személyek egymástól függetlenül kipróbálták már és azt mondták, hogy ilyen goromba beteg géppel még nem mentek. De nekem mégis valahogy furcsa. Kérlek titeket ha valakinek van ötlete vagy netán kész tények elé tud állítani azt nagyon megköszönném végre :)

üdv

berci