Tényleg igaz. Nekem 165 főtengelyen, úgy, h nincs reszelve. Az újabbak már bőven erősebbek...
Érdekes a dolog... Sose értettem.
Mondjuk a Yoshi legalább odaírja, h ez csak egy összehasonlító ábra.
Kábelezést megoldom + csatikat is, "mód" választó gombok meg opcionálisak mert ugyanazt tudják mint a műszerfalon lévő 2 gomb. Alul a műanyag ház pöckére vagyok kíváncsi, hogy hol helyezkedik el.
az se lehet. Azért 168-170LE-nél a gixxer bőven, de a cbr is erősebb. Pont valahogy a főtengely és valós kerék teljesítmény közé írják a számokat. Mintha kihajtáson mérnék pl.
Azt nem is vontam kétségbe, hogy mennyit érnek az akra cuccok. Csak nem értem miért kell felfele hazudni a lóerőkkel. Nem csak gixxernél, pl az olyan cbr-re is 168-170LE-t ír, mint az enyém. Keréken az irtó sok lenne, erre ilyen 153-154 körül szoktak mérni kb. Főtengelyre számítva meg kevés lenne a kiírt adat, szal nem értem.
Nem érdekes, hogy akármelyik független pados mérés 8-10LE-vel kevesebbet mér ezeknél az adatoknál ugyan arra a motorra? Akrapovic egy kicsit túlméri a dolgokat. A görbe formája még stimmel is, csak a számadatok a többi méréssel kicsit ellentmondanak.
Konkrétan pl a k9 ezrest most több helyen megnézve 157-162LE között mérték mindenütt keréken.
Akkor ezt megveszem,meg akarok előre 1-foggal kisebb lánckereket.
Ha haza viszem mit ajánlasz,h hol hangoltassam be a kipufogóhoz,meg milyen okosságot lehetne még csinálni vele,h minél agresszívabb legyen?
http://www.agomotors.hu/websho...