Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt néztem:

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...

De akkor lehet megveszem hozzá az akrapovic-ot, bár az 190-font,de ha azzal jobb akkor nem sajnálom rá a pénzt.
A bódis csinál hozzá Y-ont de nem fog a tiédhez passzolni mert a tiéd Akrapovic!
Hát igen, teljesítményben keményen rá tesz a rendszer
Akkor vegyél hozzá egy Akrapovic Y-ont, de ne egy gagyi házilag barkácsoltat, mert az nem lesz jó, nagyon fontosak az átmérők és a kúpolások!
Azt esetleg tudod-e,h Y-t milyen árban lehet Magyarországon venni?
Csak példának, az Akrapovic fékpadja szerint a keréken mért lóerőkről!
K9 1000 gyári motor: 168 le nagy telj. lyukkal középen!
k9 1000 pont mint a tiéd: 170 le de még így is megmarad a lyuk!
k9 1000 kat. nélkül slip-on: 174 le szép egyenes görbe!
k9 1000 komplett system: 178 le tökéletes!
Hát igen eddig én is Yoshimura, vagy Bódis rendszeren gondolkodtam (ha veszek motort), de most meg,h itt van teljesen bele vagyok szeretve az Akrapovic Gp dobokba
Attól függ hogy ki az ellenfél!
Jobb lesz biztos mint katalizátorral, de azért egy rendszer az rendszer!
Nem rossz
De most nagyon megtetszettek ezek a kis Gp dobok amik rajta vannak. Mit gondolsz ha teszek be egy Y-t a katalizátor helyett az már olyasmi mint,egy komplett rendszer,vagy azzal még nem lehet labdába rúgni?
Dubel!
Ez kell neked!
A k8 1000-nél sincs hegesztve a katalizátor a gyűjtőhöz , ugyan úgy van mint a k9 1000-nél, annyi különbséggel hogy az egyiken jobbról, a másikon balról kerüli ki az olajteknőt a becsatlakozás!
Sziasztok! Ha valaki szeretne kormánygátlót nekem van egy eladó !http://www.kepesmotor.hu/korma...
Dob + Y
A Te K9-en full rendszer van,vagy csak bódis dobok és az összekötő a katalizátor helyett?
Akkor nem szóltam. K8-nál hegesztve volt.. Nekem is mélyen el van téve a katali.... :) latszik mennyire emlekszem ra
Nem hiszem,h kell vágni,mert alá néztem és a négy könyök ahogy össze jön egybe, ott van rá fogatva a katalizátor egy nagy bilincsel.
Elvileg stimmelnie kell. Viszont arra mar nem emlekszem, hogy vagni kell-e a katalizatort vagy egybol lejon.

Lenti kerdesemre senki sem tud valaszt adni?
Olyan kérdésem lenne,hogy a motoromon 2-db akrapovic gp dob van ami közvetlen a gyári helyén van rá csatlakoztatva a katalizátorra és ha én veszek egy sablon összekötőt a katalizátor helyett, akkor ott minden ugyanúgy fog passzolni?
Esetleg ha vkit érdekelne gumi :

Pirelli diablo rosso corsa párban (120/70 17 - 190/50 17) párszáz KM-el szinte új (széle nem futott,közepén szinte csak a bevonat kopott le) eladó -60.000 ft-ért

Az újnak csak a hátsó kerül ennyibe :

http://motorgumi.arukereso.hu/...
egy kép sokat segítene...
Csáó!

Próbálta már valaki, hogy a k8-k9 mód váltós kapcsolóját lecserélte egy sima ( pl.: K6 ) kapcsolóra?
Ahogy ddt is írta : minden indításnál A-val indul -nyomva tartod és választasz .
ok,kösz