Csak példának, az Akrapovic fékpadja szerint a keréken mért lóerőkről!
K9 1000 gyári motor: 168 le nagy telj. lyukkal középen!
k9 1000 pont mint a tiéd: 170 le de még így is megmarad a lyuk!
k9 1000 kat. nélkül slip-on: 174 le szép egyenes görbe!
k9 1000 komplett system: 178 le tökéletes!
Hát igen eddig én is Yoshimura, vagy Bódis rendszeren gondolkodtam (ha veszek motort), de most meg,h itt van teljesen bele vagyok szeretve az Akrapovic Gp dobokba
Nem rossz
De most nagyon megtetszettek ezek a kis Gp dobok amik rajta vannak. Mit gondolsz ha teszek be egy Y-t a katalizátor helyett az már olyasmi mint,egy komplett rendszer,vagy azzal még nem lehet labdába rúgni?
A k8 1000-nél sincs hegesztve a katalizátor a gyűjtőhöz , ugyan úgy van mint a k9 1000-nél, annyi különbséggel hogy az egyiken jobbról, a másikon balról kerüli ki az olajteknőt a becsatlakozás!
Olyan kérdésem lenne,hogy a motoromon 2-db akrapovic gp dob van ami közvetlen a gyári helyén van rá csatlakoztatva a katalizátorra és ha én veszek egy sablon összekötőt a katalizátor helyett, akkor ott minden ugyanúgy fog passzolni?
Pirelli diablo rosso corsa párban (120/70 17 - 190/50 17) párszáz KM-el szinte új (széle nem futott,közepén szinte csak a bevonat kopott le) eladó -60.000 ft-ért
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
De akkor lehet megveszem hozzá az akrapovic-ot, bár az 190-font,de ha azzal jobb akkor nem sajnálom rá a pénzt.