Elméletileg egy egyszerű kuplunglamella elkopásnál, minél magasabb fokozatba kapcsolsz annál előbb és kisebb fordulaton jelentkezik az elcsúszás. Először 6.-ban, aztán jön szépen a többi fokozat visszafele. Nem okos dolog sokáig így használni a motort.
Sziasztok! Észrevettem,hogy szinte már minden sebességnél,de inkább 3-4.-ben hirtelen gázadásnál nagyobb fordulaton elpörög a fordulatszámmérő,valoszínű kulplunggal van baj?
Az RS250-ben 5 küllős felnik voltak, és nagyon könnyűek. Az FZ6-osomban 5 küllős de nehéz kerekek.
Vetted volna meg a PVM garnitúrámat, az könnyű is volt meg erős is, brutál vastag tárcsákkal.
Nem ugyanaz, csak ugyanakkora. Az FZ8 5 lyukúnak tűnik. Pont ezért kezdtem érdeklődni róla. Hátha tényleg össze lehetne hozni valahogy... Megjegyzem ez az arany színű 5 küllős felni kompletten nagyon jól mutatna a GSX-R-emben. De gondolom nehezebb, mint a gyári kerekek...
Szerintem ugyanaz a tárcsa. Keresek sos első féktárcsa csavarokat! 12 db kellene 2004-2006-os R1-hez, de szerintem bármi másé jó lesz ami hasonló évjáratú.
Nekem a minap a túl koszos légszűrő miatt csinált hasonlót. Mikor gázt adtam, rángatni kezdett és inkább lassult, mintsem gyorsult volna gyakorlatilag leállt. 5-6 ezer felett csinálta félgáz körül. Kis gázon osonva ment. A checket nem néztem.
Gyárilag immo nincs benne. Hogyha széthullott a dőlésszög érzékelő belseje, az is okozhat ilyet. Az ECU a motorvezérlő.
Minden csati széthúz, és kontakt spray-t neki...
Riasztó nincs,immo nem tom,ha gyári van benn akkor van,van nincs akkor nincs! Dölésszög érzékelő? Egyenesbe csinálta csak! Az ECU az pontosan mi? Azzal nem vok képbe! A többi kapcsolót meg átnézem,meg az akku sarukat is! Hátha megoldódik! :/
Hi,
Van benne riasztód vagy immod? Attól szokott ilyet csinálni.
Ha ezek nem, akkor gázosabb a dolog. Sok minden tudja még ezt okozni. Pl akksisaru, sztender kapcsoló, dőlésszög érzékelő, vészleállító, gyújtáskapcsoló, ECU stb...
Képzeld el, a gixin tökéletes a fék.. habár kicsit már szorulnak a dugattyúk, azaz az egyik, de nem melegedett el a fék, jó a nyomáspontja, és faxa az erőssége is. hehe
Sziasztok! Nem tudna nekem vki segíteni? Van egy Suzuki Gsxr 1000 k4-em! Olyan probléma lépett elő,h menet közben megáll a motor de csak 1-2másodpercre,néha max 3ra akkor kiírja h chec,kaptam olyan infót h a leállitó gombnál van vmi érintkezési probléma,befujtam kontakt sprayvel,egy darabig jó lett,de ujra elkezdte! :/ válaszokat előre is köszönöm!
Vetted volna meg a PVM garnitúrámat, az könnyű is volt meg erős is, brutál vastag tárcsákkal.
Örülök hogy végre van egy rendes motorod
Minden csati széthúz, és kontakt spray-t neki...
Van benne riasztód vagy immod? Attól szokott ilyet csinálni.
Ha ezek nem, akkor gázosabb a dolog. Sok minden tudja még ezt okozni. Pl akksisaru, sztender kapcsoló, dőlésszög érzékelő, vészleállító, gyújtáskapcsoló, ECU stb...
Én szeretnék igényleni 1et, ha lehet.
Képzeld el, a gixin tökéletes a fék.. habár kicsit már szorulnak a dugattyúk, azaz az egyik, de nem melegedett el a fék, jó a nyomáspontja, és faxa az erőssége is. hehe