Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elméletileg egy egyszerű kuplunglamella elkopásnál, minél magasabb fokozatba kapcsolsz annál előbb és kisebb fordulaton jelentkezik az elcsúszás. Először 6.-ban, aztán jön szépen a többi fokozat visszafele. Nem okos dolog sokáig így használni a motort.
Hát ha közben nem gyorsul a motor akkor igen.
Sziasztok! Észrevettem,hogy szinte már minden sebességnél,de inkább 3-4.-ben hirtelen gázadásnál nagyobb fordulaton elpörög a fordulatszámmérő,valoszínű kulplunggal van baj?
Én a sztenderkapcsolóval jártam így! Nézd meg azt is.
Üdv! Szükségem volna a gyári index relére, ha nem kelt még el kérlek keress meg 06 30 6103599 /sürgős lenne/ Hali!
Egyetlen motor ami olyat tudott fékezni, hogy fájt a csuklóm rajta. Azzal szó szerint könnyű volt gyorsan menni.
RS250 felniket hadd ne rakjak be.
Az RS250-ben 5 küllős felnik voltak, és nagyon könnyűek. Az FZ6-osomban 5 küllős de nehéz kerekek.
Vetted volna meg a PVM garnitúrámat, az könnyű is volt meg erős is, brutál vastag tárcsákkal.
Nem ugyanaz, csak ugyanakkora. Az FZ8 5 lyukúnak tűnik. Pont ezért kezdtem érdeklődni róla. Hátha tényleg össze lehetne hozni valahogy... Megjegyzem ez az arany színű 5 küllős felni kompletten nagyon jól mutatna a GSX-R-emben. De gondolom nehezebb, mint a gyári kerekek...
Szerintem ugyanaz a tárcsa. Keresek sos első féktárcsa csavarokat! 12 db kellene 2004-2006-os R1-hez, de szerintem bármi másé jó lesz ami hasonló évjáratú.
Legközelebb majd a 100-as táblánál fékezzél!
Örülök hogy végre van egy rendes motorod
Mármint a hátsó.
Nézd, Sedu! Ez is az a nagy féktárcsa lesz, mint az R1-en, nem?
Nekem a minap a túl koszos légszűrő miatt csinált hasonlót. Mikor gázt adtam, rángatni kezdett és inkább lassult, mintsem gyorsult volna gyakorlatilag leállt. 5-6 ezer felett csinálta félgáz körül. Kis gázon osonva ment. A checket nem néztem.
Gyárilag immo nincs benne. Hogyha széthullott a dőlésszög érzékelő belseje, az is okozhat ilyet. Az ECU a motorvezérlő.
Minden csati széthúz, és kontakt spray-t neki...
Riasztó nincs,immo nem tom,ha gyári van benn akkor van,van nincs akkor nincs! Dölésszög érzékelő? Egyenesbe csinálta csak! Az ECU az pontosan mi? Azzal nem vok képbe! A többi kapcsolót meg átnézem,meg az akku sarukat is! Hátha megoldódik! :/
Hi,
Van benne riasztód vagy immod? Attól szokott ilyet csinálni.
Ha ezek nem, akkor gázosabb a dolog. Sok minden tudja még ezt okozni. Pl akksisaru, sztender kapcsoló, dőlésszög érzékelő, vészleállító, gyújtáskapcsoló, ECU stb...
Szia Birka1001
Én szeretnék igényleni 1et, ha lehet.
hát most be fogsz szarni, olyat mondok:

Képzeld el, a gixin tökéletes a fék.. habár kicsit már szorulnak a dugattyúk, azaz az egyik, de nem melegedett el a fék, jó a nyomáspontja, és faxa az erőssége is. hehe
vagy a stander érzékelőjét nézd meg. nálunk is volt ilyen problem...
ez az akkusarus már nálam is felbukkant, nem árt néha ránézni
A 929-en nekem laza volt az akku saruján a csavar pont ezt csinálta. Lehet még kitámasztó kapcsoló is.
Valakinek van-e szüksége 2db h7 foglalatra?
Lehet az immo. is nekem is csinált ilyet a k6 mikor a tanktáska mágnese bezavart!
Sziasztok! Nem tudna nekem vki segíteni? Van egy Suzuki Gsxr 1000 k4-em! Olyan probléma lépett elő,h menet közben megáll a motor de csak 1-2másodpercre,néha max 3ra akkor kiírja h chec,kaptam olyan infót h a leállitó gombnál van vmi érintkezési probléma,befujtam kontakt sprayvel,egy darabig jó lett,de ujra elkezdte! :/ válaszokat előre is köszönöm!