Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Frankó!
Köszi Oszi, ma megérkezett a plexi, na ezért kellett
Kici sálgák nem vágták ki az összes lyukat
Nem kell hozzá erős motor

Ugyan ez volt csak a tankot is felszántottam közben.
Túl erős a hátsó fék ehhez a mókához, most vagy gyorsítok vagy lassítok.
És már rég válaszoltam, hogy majd elmegyek a minta csavarért. Valamint hogy elhagytam a fékkart menet közben csavarral együtt. Nyilván kitekeredett. Bár most hogy írom, bevallom meg se néztem. Lehet, hogy elrepedt a konzol?
Azért highslide két oka:
1. a motor gyenge és csak üveghangon kapar, ahol már nem lehet kontrolálni az erejét. Ami félgázon kapar, az nem dob el. Tuningold meg.
2. nem nyomod a hátsó féket kigyorsításnál. hiba.
Írtam levelet, van egy mintának való csavar. Mi történt te is odaverted a gépet?
Csináltam ma Yamaha töréstesztet, jól bírta, hazavitt de adományokat elfogadok: fékolaj tartály, fékkar szintén
Az a vicc hogy lecseréltem a nem tapadós 180-as gumit 190-esre és még ez is megviccelt egy high slide-dal.
Jó volt nézni hogy a HVCS CB500-on gyorsabb, mint az RSV4R
Sziasztok
Megmaradt egy Gsx-r gyári tankpadom. 3000Ft-ért megválok tőle.
Ha érdekel valakit kondorosikukacmsn.com
Köszönöm, de ennyit nem ér. Te sajnos messze vagy. Mindegy akkor, pár nap alatt megoldom.
Tudok kölcsönözni egyet ha gondolod.
Sziasztok! Kéne gyárival azonos fékkar és hozzá való csavar. Nincs valakinél egy fölösleges darab? Első sorban a közelben lakóktól kérdezem.
Én meg most cserélem az enyémet...
Nem azért mert rossz a gyári, hanem mert ez 19 fokozatban állítható...
Én most utoljára fecskendővel nyomtam bele - alig pár köbcenti kellett. Nehéz volt légteleníteni, de nem lehetetlen. Jó lett.
Le is mentettem azt a képet...
Gyárilag is levegős. Régebben tettem fel képet hogyan kell csinálni.
Nem lehet kapni hozzá.
Általában sztem elég neki az olajcsere. Érdemes kicsit vastagabb olajjal feltölteni LÉGMENTESEN!
és lehet hozzá javító kitet kapni? vagy a suzukinál érdeklődjek?
Ha jobban megnézed rájössz hogy könnyen szétszedhető. Szimering és olajcsere kell neki.
Sziasztok! K5 1000-em van és a gyári kormánytelo egyre jobban kezdi megadni magát. Nem tudja valaki, hogy van lehetőség felújítani ezeket? Nagyobb tempónál már nagyon zavaró a szitálás.
szia! megoldodott a motorodnál az f1 hiba? csak azért kérdem mert nekem most ugyanezt csinálja! mitől van?
Szerintem is!
Én is kerestem, szerintem télen több sikerrel jársz majd.
Köszönöm mindenkinek. Mennyit nyúlik vajon? Ha +10mm akkor még belefér.
Meg a gyári dob katalizátoros, ha jól tévedek. A katalizátornak meg éppen az a lényege, hogy megtartja a kipufogógáz legforróbb (vagyis a legnagyobb nyomású) lökéshullámának hőmérsékletét. A ZX-9-nél azért nem lesz annyira forró, mert kisebb a gáznyomás és asszem dupla falú a dob.