Az tuti. Télen mikor a crossot vadásztam telefonban minden fasza volt, mikor odamentünk derült ki h egy rakás szar minden, esés előtti képekkel hirdetve. Első féket tövig húzva nem csúszott meg a kerék a latyakon meg ilyenek és jön rá a válasz h nem szoktam használni nem tűnt fel
Na ja én szinte minden hétvégén motort nézek de nem gondoltam hogy ilyen nehéz lesz.Sajna a legtöbb ilyen korú gép elég rongyos állapotban van.Ritka a korrekt eladó.
Ma lesz egy BP TT szerintem minden autó lemarad
Megy a motor, de az előző tulajról megvan a véleményem. Koszos volt a hűtő, ezért a gomba helyett rakott kézi kapcsolót a ventilátorhoz
5x kellett kimosni hogy ne fekete lé jöjjön ki belőle. A 30 éves Skodában se volt ilyen gané, pedig az jórészt csapvízzel ment.
Nincs kedvem szétszedni Sedu, nem szeretek motort szerelni. Bármennyire is úgy tűnik, nem ez a hobbim. Csak azért csinálom, mert muszáj. De persze, segítek. Majd délután hívlak, hogy mi hol hogyan.
A Suzuki L01 olaj viszkozitása a 2.5W-hez van a legközelebb:
L01 - 15,5 mm/s
2.5W - 15 mm/s
(5W - 18, 10W - 36)
L01 viszkozitást 90% 2.5W - 10% 5W keverésével érnél el kb. 10W-től szerintem olyan lesz, mintha bedugnál egy lapátnyelet a pumpa helyére. Bár nem tudom, mert sosem próbáltam. Nekem 2.5W van benne és jó.
Akkor nem messze. Onnan hoztam az én K2-őmet.
Azthiszem a Kossuth út végén lévő motorkereskedésből...
Főldik a motorjaink!
Igen,az exupra gondoltam, de akkor ez az ötlet tárgytalan.
Álló helyben is(üresben) fulladozik?
Az egész sort ne cseréld ki sztem. Ha gondolod, gurulj át hozzám, és megnézzük.
Én Dunakeszin lakok. Szerencsére a szenzort egy injector sorral együtt vettem így lehet átrakom a másodlagos pillangó vezérlést is, vagy telibe az egész sort. Excva alatt mit értesz? Ha az exupra gondolsz akkor nincs mert yosi rendszerem van.
A múltkor mi is néztünk egy BP-i K2-őt...
Ezt: http://www.expressz.hu/suzuki-gsx-r-1000-gyorsasagi-sport-1-000-cm-2002
-45383865/
Azt mondja az ember..."ráférne egy fényezés az oldalára"
Szerencsétlen motor. Rommá volt törve. A blokkon habos hegesztés...
Megnéztem de le is tettem róla.Törött volt a blokk tiszta gané itt-ott .Néztem egy k2-őt is az viszont nagyon szép állapotban van.Ez az a gép:http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k2-68042
53
Helló. Na kicseréltem a tps szenzort de ugyanúgy rángat, valakinek további ötlet? Kicseréltem a szívócső myomásmérő szenzorát is de az sem segít. Kicsi gázállásnál betorpan eggyesben annyira hogy rángat és marha szar indulni vele. Ha tovább tekerem akkor tökéletes és megy mint a meszes.
Tegnap bekerült a 1098 hátsó futómű, annak ellenére, hogy egyforma hosszú az R1-ével 3,5 óra alatt össze is jött a művelet.
Iszonyat kemény, szerencsére állítható.
Továbbra is eladó egy Suzukis hátsó sárhányó ezüst színben GSX-R-re az egyik képen látható modellekre.Papírjaival, szerelési útmutatóval, Tüv könyvvel. Több modellre is rámegy, de csak bandithoz vannak csavarok hozzá. Teljesen új! Odaadom az eredeti ár felééért 25000 Ft.
Csak már kicsit unalmas hogy mindig ez van,azt hittem hogy egyszerűen fog menni.Sajna rá kellett jönnöm hogy ez nem így van.