Azért hirdettem úgy hogy jó 600-750-1000-hez mert volt, és még szerintem fent is van egy másik hirdetés amiben úgy hirdetik és azt hittem hogy akkor jó hozzá ha ő azt mondja vagyis írja és nem is gondoltam arra hogy ez esetleg nem jó a 600 hoz.
Csá!
Nem tudom honnan veszed hogy átvágtalak a Commanderrel mert megmondtam hogy nekem egy K1 1000-ben volt és fasza volt csak fölöslegessé vált a számomra és te azt mondtad hogy a 600-ba is jó így megvetted. Ha az emlékezetem nem csal akkor pedig volt rajta egy számsor és egy vonalkód is de arra már nem mernék megesküdni. Így nem, ismétlem nem vágtalak át szerintem. Mondanám hogy ez a saját hanyagságod hogy nem jártál rendesen utána hogy pontosan jó-e a tiédbe mikor én mondtam hogy ezresben volt. Így nem tartom felelősnek magam emiatt, azonban sajnálom hogy nem lett jó bele.
a többit nem látod!egy komoly hengerfej tuningal ugyan elmehet akár 30ezr km-t is de azzal már ovatosan mert ott már rövidülnek a szervíz interv-k!olajcs 2000km,szelepállítás 1000km!yoshiék szerint!
Sziasztok. tudom ennek nem itt a helye de
szükségem volna a segitségetekre.Van egy haverom és van GSX-R 750 K5. Ma beindította a motort,de folyton leállt.Aztán ismét és kis gázadással felmelegítette 50 fokra.Aztán felült és ment vele.De a motor nem megfelelően ment.A gázadásra későn reagált.És az állítása szerint a megszokotnál más szagja volt a kipuff..
Előre is köszi..
ott a hatalmas nagy pont! az előző motorom is sérült volt gond mése volt vele egy szál se, ilyen téren pozitív a tapasztalat.
nem is csak elektronika van benne...
nem kell azt kerülni!alkudni kell!egynyomon megy nem zörög,nem füstöl nem ráz nem recseg!akkor hol itt a gond?ez az nem gyári biztos törve volt,ezt elpofázod oszt mingyá 4kilo csak!lehet ütni vágni!ahoz meg h 190 nyiha legyen ahoz bizony nem elég egy elektronika
véltelenül a suzuki gyári honlapján is van feket vázas! Jaj, debuta vagyok, nem találtak jó képeket, ezért keresgéltek az interneten, és beraktak egy feketevázast! Amúgy az ilyen motorokat valóban kerülni kell!
Most nézem ebben a motorban TL 1000-es első teló van.Ez már annyira limitált hogy csak na
K1-2 első teló drágább ezért rakták bele ezt.Ennyi a történet.
Nem értem embernek hogy fordulhat meg a fejében hogy ilyen motort vegyen
Gondolom a relativ kevés 600000 forint motívál.
Nem tudom honnan veszed hogy átvágtalak a Commanderrel mert megmondtam hogy nekem egy K1 1000-ben volt és fasza volt csak fölöslegessé vált a számomra és te azt mondtad hogy a 600-ba is jó így megvetted. Ha az emlékezetem nem csal akkor pedig volt rajta egy számsor és egy vonalkód is de arra már nem mernék megesküdni. Így nem, ismétlem nem vágtalak át szerintem. Mondanám hogy ez a saját hanyagságod hogy nem jártál rendesen utána hogy pontosan jó-e a tiédbe mikor én mondtam hogy ezresben volt. Így nem tartom felelősnek magam emiatt, azonban sajnálom hogy nem lett jó bele.
szükségem volna a segitségetekre.Van egy haverom és van GSX-R 750 K5. Ma beindította a motort,de folyton leállt.Aztán ismét és kis gázadással felmelegítette 50 fokra.Aztán felült és ment vele.De a motor nem megfelelően ment.A gázadásra későn reagált.És az állítása szerint a megszokotnál más szagja volt a kipuff..
Előre is köszi..
nem is csak elektronika van benne...
Azért mert a képkeresőben van 1-2 motor az még nem azt jelenti hogy gyártottak....
K1-2 első teló drágább ezért rakták bele ezt.Ennyi a történet.
Nem értem embernek hogy fordulhat meg a fejében hogy ilyen motort vegyen
Gondolom a relativ kevés 600000 forint motívál.
Tisztelet a kivétel!
Az ő részéről szemétség, a tiedről hülyeség.