Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cső!
k7 600-ra rámenne ez a dob? mert ha igen érdekelne!
Én a fullgas-tól vettem és nekem is olyan dobjaim vannak mint neked.
Egyébként felvegyelek msn-re?
Várom a videót.
Te honnan vetted az "Y"-t.
Nekem szerintem ugyanolyan dobom van mint neked.
Bódis Gsxr Special edition.
Köszi.
Van e valakinek közületek duplakiömlős YOSHIMURA dob a motorján.Szeretnék pár dolgot kérdezni róla.
A szivatóval kapcsolatban,mindegyik csak pár másodpecig tartja fönt a fordulatot aztán alapjáratira engedi vissza.Az időformátum az 12 órás már az ujabb modelleknél nem állitható,csak km/h és a hőfok kijelző.Az olajhasználat pedig 10w40 sh vagy sj teljesitményszintü motorolaj használata.De szerintem használható a CASTROL power1 fajtáju olaj 10w50 es viszkozitással.De az olajfogyasztás tőled is függ,mennyire magas fordulaton használod motorod.Minél magasabban,annál jobban fogja fogyasztani.
sziasztok!egy kis segítségre lenne szükségem,az érdekelne hogy milyen indexrelé van a 93-as GSXR-ben.elvileg ugyanaz mint a 93-as intruderben.
Hát nem, de hátha szavaz rám valaki
Szted az Kawasaki fórum?
Nem kell valakinek egy japan Yoshimura trioval dob K7-K8 Gsxr ezerre? Karcmenetes....
Ha érdekel a kipufogó hangja, akkor msn-en át tudom majd küldeni(elvileg csütörtök délután).
Nekem speciel Bódis van, de több kipufogógyártó is kínál Y összekötőt, sőt még csináltatni is tudsz sztem, mert kb 50 ezer ha nemesacélból, 80 ezer ha titánból akarod a neves gyártókét.
Viszont bármelyiket is veszed, arra figyelj, hogy a dobok öszzekötőjének az átmérője megeggyezem az Y-nal.
szavazatok a dizájnomra: http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/...
(:
Honnan szerezted azt a bizonyos "Y"-t?
Lehet, hogy nekem is kellene, de elsőnek bejáratom..
Szia!

Elöször is grat a mocidhoz. Másodszor nekem a dobok mellett van Y összekötőm, ami kiváltotta a gyári nagy fekete rondaságot és így a hangja az kurva jó(sztem). Majd videón megmutatom.
A hőmérséklet átállítását sajnos nem találom, de hátha tud vki segíteni neked.
Sziasztok!

Van egy K2-es GSXR1000-rem, és pár kérdésem lenne.
Az idő formátum nálatok is 12 órás? Nem lehet 24 órásra valahogyan átváltani? Mert a kézikönyvében 24 órásat írnak.
A másik az automata szivató nektek is pár másodperc alatt visszamegy? Nem kéne melegednie a mocinak, és szép lassan visszaengednie?
Meg milyen olajat javasoltok bele amit nem eszik?
Látom, neked is hasonló motorod van.
Én most vettem, még nem tudtam menni vele (sajna).
Milyen hangja van a dobnak, mert én is olyat vettem rá..
Ha a gázt visszaengeded, durrog? Neked is csak a két dob van lecserélve?
msn: zsolesz01@freemail.hu
Szia!
Sajna nem találom. Tudnál segíteni?
Bár lehet, hogy a könyvbe benne sincsi.
Eldó 2000-től minden tipusra BIONDI Púpos plexi, rendszámtartó, kicsiindex, hátsólámpa.
www.egediracing.hu
tel 06209425330
Szia!

Neten google-ban keress 2007-esi gixxer 1000-re használati útmutatót, az elég részletes ugyhogy bittos benne van.
Ha viszont nem késő estére megnézem neked.
Sziasztok.

Tudna nekem valaki segíteni.
K8 1000
Hogy kell áttálítani faran..... --- celsius-ra.
Elöre is köszönöm.
Zsolt.
Muszaki adatok
Motor típusa 4 ütemu, 4 hengeres, vízhutéses, DOHC
Furat x Löket 74,5 X 57,3 mm
Hengerurtartalom 999 köbcentiméter
Teljesítmény
(LE/ford. percenként) 185/12000
Nyomaték
(Nm/ford. percenként) 116,7/10000
Surítési arány 12,8:1
Keverékképzés Benzin befecskendezéses
Olajmennyiség 3,6 liter
Gyújtás Elektronikus (tranzisztoros)
Indító rendszer Elektromos
Kenés Nedves olajteknô
Erôátvitel 6 sebességes mechanikus
Primer áttétel 1,617
Végáttétel 2,471
Váz típusa Dupla alumínium hídváz
Villaszög / Utánfutás 23,8 fok / 98,3 mm
Felfüggesztés elöl Fordított teleszkóp tekercsrugóval, teljesen állítható rugó-elôfeszítés és lengéscsillapítás (húzó-nyomó)
Felfüggesztés hátul Központi rugóstag tekercsrugóval, olajcsillapítással, teljesen állítható rugó-elôfeszítés és lengéscsillapítás (húzó-nyomó)
Kerékabroncs elöl 17M/C x MT3,50
Kerékabroncs hátul 17M/C x MT6,00
Fékek elöl Radiális, 4 dugattyús féknyergek, 310 mm-es dupla tárcsával
Fékek hátul 1 dugattyús féknyereg, 220 mm-es tárcsával
Gumiabroncs elöl 120/70ZR17M/C (58W)
Gumiabroncs hátul 190/50ZR17M/C (73W)
Üzemanyagtartály 17,5 liter
Hosszúság 2.045 mm
Szélesség 710 mm
Magasság 1.130 mm
Tengelytáv 1.405 mm
Ülés magasság 810 mm
Önsúly 203 kg
Akárcsak a többi japán motorgyártó cég, a Yamaha is megújította 2009-re a legnagyobb gyorsasági motorját, az R1-est. A blokk alapjául a tavalyi soros négyhengeres,
16 szelepes, DOHC vezérlésű erőforrás szolgált, amelyet a japán mérnökök csaknem teljesen újraterveztek. A Suzukihoz hasonlóan a gyújtástérképet háromféle mód közül választhatjuk ki (Standard, A mode, B mode). A motor Hondához hasonlóan hidraulikus csúszókuplungot kapott, mely használhatóbbá és kezesebbé teszi viselkedését versenypályán és közúton egyaránt. Az új megoldásnak köszönhetően visszaváltáskor nem kell apró gázfröccsöt húzni, a motor hátulja pedig nem fog pattogni. A kényelmesebb motorozás érdekében erre valóban szükség is van, mert az új erőforrás
115 Nm-es forgatónyomatékot rejt magában,
182 lóerős teljesítményét pedig 12 500-as fordulatszámon adja le.
A pletykák szerint a 2009-es R1-es már változtatható szívócső-hosszal is rendelkezik, így alsó fordulatszám tartományban nyomatékosabb lesz a motor, egyenletesebben lehet vele kigyorsítani, miközben felül ugyanolyan erős marad. A tavalyi R6-oson bemutatott elektronikus gázt a kisebb károsanyag-kibocsátás miatt nagy valószínűséggel az R1-es is megkapja. A tervezők a hűtőrendszert is átdolgozták, ugyanis a lámpa alatt levő légbeömlő nyílások eltűntek, és furcsa módon az izzók mellett kaptak helyet. A motor formavilágát sikerült megőrizni, ugyanis valóban hasonlít az eddig R1-esekre.
A 18 literes tankot is finoman átrajzolták, de megmaradt a régi szögletes forma. A duplacsöves 4-2-1-2-es elrendezésű kipufogódobokat a tökéletes súlyeloszlás miatt a tavalyihoz hasonlóan szintén az ülés alatt vezették el. A mérnökök a műszerfalat sem kímélték, új elrendezésű, a vezetőt minden eddiginél több információval ellátó visszajelzők kaptak rajta helyet. Az új R1-es tavasztól háromféle színben lesz kapható (fekete, fehér, kék). A motor hossza nem sokkal változik, csupán 10 mm-rel nő a tavalyi modellhez képest. Száraz tömege
206 kilogramm lesz, ülésmagassága pedig 835 mm, így fent említett technikai újítások mellett egy erős, ám felhasználóbarát közlekedési eszközt kapunk
Honda
Motortípus: Vízhűtésű négyütemű 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres
Hengerűrtartalom: 999 cm3
Furat x löket: 76 × 55,1 mm
Kompresszióviszony: 12,3:1
Keverékképzés: PGM-DSFI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
Teljesítmény: 131 kW (179 LE) @ 12000 1/min
Forgatónyomaték: 112 Nm @ 8500 1/min
Gyújtás: Digitális
Indítás: Önindító


Erőátvitel
Sebességváltó: 6 fokozatú
Szekunder hajtás: #530 O-gyűrűs lánc
Váz és futómű
Első felfüggesztés: O 43 mm fordított teleszkópvilla, fokozatmentesen állítható előfeszítés, nyomó- és húzófokozat, 120 mm rugóút
Hátsó felfüggesztés: Pro-Link rugóstag, 10 fokozatban állítható előfeszítés és fokozatmentesen állítható nyomó- és húzófokozat, 135 mm rugóút
Első fék: O 320 mm x 4,5 mm dupla hidraulikus tárcsafék, négydugattyús féknyereg
Hátsó fék: O 220 mm x 5 mm hidraulikus tárcsafék, egydugattyús féknyereg
Első kerék: 17M/C × MT3.5
Hátsó kerék: 17M/C × MT6
Első gumi: 120/70-ZR17M/C (58W)
Hátsó gumi: 190/50-ZR17M/C (73W)

Méretek és tömeg
H x Sz x M 2080 x 685 x 1130 mm
Tengelytáv: 1410 mm
Ülésmagasság: 820 mm
Szabadmagasság: 130 mm
Menetkész tömeg: 199 (*210) kg
Üzemanyagtank: 17,7 l
Ninja ZX-10R Műszaki adatok
Itt találja a termék műszaki adatait
Motor típus Vízhűtéses, 4 ütemű, soros 4 hengeres
Lökettérfogat 998 cm3
Furat x Löket 76.0 x 55.0 mm
Kompresszióarány 12,9:1
Szelepvezérlés DOHC, 16 szelepes
Maximális teljesítmény 188 LE (138,3 kW) / 12500 fodulaton
Maximális teljesítmény Ram Air-rel 200 LE (147,1 kW) / 12500 fordulaton
Maximális nyomaték 113 Nm / 8700 fordulaton
Üzemanyagellátás/Karburátor Üzemanyag befecskendezés: o43 mm x 4 (Keihin) ovális pillangószeleppel, dupla befecskendezés
Gyújtás Digitális
Indítás Elektromos
Kenés Kényszer-olajozás, nedves karter, olajhűtő
Áttétel 6 sebességes
Differenciálmű Zárt lánc
Elsődleges áttétel arány 1.611 (87/54)
Áttételi arányok: 1. 2.600 (39/15)
Áttételi arányok: 2. 2.053 (39/19)
Áttételi arányok: 3. 1.737 (33/19)
Áttételi arányok: 4. 1.550 (31/20)
Áttételi arányok: 5. 1.400 (28/20)
Áttételi arányok: 6. 1.304 (30/23)
Végáttételi arány 2.412 (41/17)
Kuplung Több tárcsás, kézi
Váz típus Alumínium kétszárú gerincváz (sajtolt/öntött kompozit szerkezet)
Villaszög / Utánfutás 25.5°/ 110 mm
Felfüggesztés, első 43 mm-es, fordított teleszkópvilla with DLC coating, rugóelőfeszítés, húzó- és nyomófokozati csillapítás állítási lehetőség, top-out rugókkal
Felfüggesztés, hátsó Alsó összeköttetésű Uni-Trak rendszer gáztartályos rugóstaggal, top-out rugóval
Állítható két fokozatban (gyors/lassú sebesség) Nyomófokozat csillapítás.
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 125 mm
Gumi, első 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi, hátsó 190/55ZR17M/C (75W)
Fék, első Dupla úszóágyazású 310 mm-es hullámos tárcsák, 10-ponton rögzített alumínium házban, dupla, radiális, szembenálló, 4 dugattyús féknyereg
Fék, hátsó Egytárcsás, 220 mm-es hullámos tárcsa, 1 dugattyús féknyereg
Kormányzási szög, bal / jobb 27°/ 27°
Méretek (H x Sz x M) 2110 mm x 710 mm x 1135 mm
Tengelytáv 1415 mm
Hasmagasság 125 mm
Ülésmagasság 830 mm
Üzemanyagmennyiség 17 literes
Menetkész tömeg 208 kg
kis adat csemege