Ha kiiktatod és nem állíttatod utána,míg el nem éri a 20 -30 fok környékét a motor hőmérséklete,kicsit ingadozni fog az alapjárat.Fel-le jár majd 1500 2500 fordulat közt,de ahogy bemelegszik ez megszűnik.Baja nem lesz tőle.
Van egy Biatorbágyi srác aki olaszból hozza a kipufogókat,használtat, újat,sérültet,minden félét neki lehet van "Y" itt a száma:06703699389.
Vagy ha felmocizol BP-re akkor a Janóékat ajánlom:0614094137
Profin dolgoznak.Nézheted ahogy csinálják.Persze előre egyeztess velük.
Mondjuk utóbbi körülményes lehet,mert a hátadon szar lesz hazahozni a "bojlert"(katalizátort)+ üzemanyag...
Ők 25-30 körül csinálják.Nylontacskónak+ a Svédnek már csináltattam náluk,de valami ilyesmi ár rémlik.
Vagy marad a Bódis
De sok itt az okos hozzáértő kipufogós szaki
Az lehet,hogy "nem"drága 40 centi rozsdamentes cső,de aki csinált már ilyet az tudja,hogy a leömlőnek más a mérete,jóval vastagabb.Tehát oda mindjárt más méret kell,amit szintén meg kell venni...
Aztán mivel 2 dobról beszélünk a leömlő csatlakozásnál 2 csőnek kell illeszkedni,persze igényesen kívül+belül.Bal oldalon fontos,hogy se a láncba se az oldalsztenderbe ne érjen bele a cső.
+ egy furat a megfelelő helyre,abba belehegeszteni a megfelelő rozsdamentes anyát a szondának.Aztán úgy illeszteni hogy a dobok megfelelően álljanak.Persze rozsdamentes csövet csak is rozsdamentes hozaganyaggal hegesztünk.A csövet hajlítani kell amihez meg kell venni a méregdrága spéci cső hajlítót.Aztán kiderül,hogy olyan hajlítás kell az "Y" -ra amit nem tud a hajlító,akkor rozsdamentes patentívből kell csinálni egy részét stb stb
Szóval jó sok időt el lehet cseszni egy ilyen összekötővel,és hát ne várjuk már el valakitől aki ilyennel foglalkozik hogy szarér hugyért megcsinálja nekünk...
Segítséget szeretnék kérni!Ha van valakinek eladó bubis plexi az az e-mail címemre küldjön valami képes dolgot.Vagy esetleg tudja valaki honnan tudnék szerezni azt nagyon megköszönném.Előre is köszönöm
ahhogy mondod, jó reggelt, én is ezt a tipusu gummát használom, és magasabb, de elég jól borogatható lett tőle , arrol nem is beszélve hogy télylegesen érezhető a nagyobb futófelület.
Simán el fog férni. Én 195/60 -at használok hátulra. Előlre meg 120/70. Valóban 180/ es gumival könnyebben fordul, de jóval kevesebb a tapadási felület. Én inkább többet birkózom vele, és tudom hogy nem fogy el a gumim...
Ahogy látom ezek szerint, neked az a meglátásod, hogy teljesen mindegy, hogy egy azonos méreten belül milyen felhasználásra köszült egy gumi, legyen az túra, utcai sport, verseny, stb, azzal ugyanúgy fordul a motor, nekem meg az, hogy teljesen mindegy a méret, egy csúcsosabb jellegű, sportosabb profillal fordulékonyabb a motor. Szerintem a te elméleted ott is hibázik, hogy ha egy 5,5 col széles felnire tervezett gumit felteszel egy 6 col széles felnire, már csak a méretek miatt is, a keskenyebb felnire való gumi a széles felnin laposabb profilt ad, kvázi túrásabb a profilja, ezáltal (az én véleményem szerint) nehezebben dönthető be a kanyarba. Minden motorra olyan gumi való, mint amilyet kitaláltak rá a gyárban, illetve a gumigyártó ajánl az adott szélességű felnire. tehát horribile dictu egy 600-asra a Dunlop D211-ből 190/55 való hátra, az 1000-esre meg 200/55, az összes többi gumigyártótól meg meg 180-as a 600-ra (5,5 colos felnihez), 190-es meg a 6,0 colos felnikhez. Szerintem...
Na várj! Még1szer. Lehet hülyén fogalmaztam.
Amit én írtam az a gumiméretről szól, és nem a típusáról.
180/55-ös gumival nem kell lenyomni a motort, h kanyarodjál, hanem csak megbillented, és elfexik. 190/55-ösnél meg azért le kell nyomni kicsit erősebben. A 190/50-nél erősebben le kell nyomi a kanyarhoz. 200-ast meg nem próbáltam, de sztem még nehezebb lefektetni.
Viszont a 180-as nekem nem tűnt elég szélesnek a Hringen.
Ez a kijelentésed így önmagában nem értelmezhető: mihez képest fordult jobban a milyen típusú 180-assal? egy szarrá kopott, amúgy is túra jellegű, lapos keresztmetszetű 190-eshez képest egy 180-as versenygumival? Vagy egy teljesen azonos szériához tartozó gumival? Szerintem egy gumi profilja jóval nagyobb hatással van a kezelhetőségre, mint az az oldalankénti 5-5 mm szélességkülönbség. Nekem például a Sportec M3 után megváltás volt feltenni egy Pilot Power-t, annyira szarul fordult a m3-al a motorom, az ugyanolyan méretú pp-el meg ismét tudtam motorozni (természetesen a saját szintemen)...
Küldtem neked mailt plexiről!
Van egy Biatorbágyi srác aki olaszból hozza a kipufogókat,használtat, újat,sérültet,minden félét neki lehet van "Y" itt a száma:06703699389.
Vagy ha felmocizol BP-re akkor a Janóékat ajánlom:0614094137
Profin dolgoznak.Nézheted ahogy csinálják.Persze előre egyeztess velük.
Mondjuk utóbbi körülményes lehet,mert a hátadon szar lesz hazahozni a "bojlert"(katalizátort)+ üzemanyag...
Ők 25-30 körül csinálják.Nylontacskónak+ a Svédnek már csináltattam náluk,de valami ilyesmi ár rémlik.
Vagy marad a Bódis
Az lehet,hogy "nem"drága 40 centi rozsdamentes cső,de aki csinált már ilyet az tudja,hogy a leömlőnek más a mérete,jóval vastagabb.Tehát oda mindjárt más méret kell,amit szintén meg kell venni...
Aztán mivel 2 dobról beszélünk a leömlő csatlakozásnál 2 csőnek kell illeszkedni,persze igényesen kívül+belül.Bal oldalon fontos,hogy se a láncba se az oldalsztenderbe ne érjen bele a cső.
+ egy furat a megfelelő helyre,abba belehegeszteni a megfelelő rozsdamentes anyát a szondának.Aztán úgy illeszteni hogy a dobok megfelelően álljanak.Persze rozsdamentes csövet csak is rozsdamentes hozaganyaggal hegesztünk.A csövet hajlítani kell amihez meg kell venni a méregdrága spéci cső hajlítót.Aztán kiderül,hogy olyan hajlítás kell az "Y" -ra amit nem tud a hajlító,akkor rozsdamentes patentívből kell csinálni egy részét stb stb
Szóval jó sok időt el lehet cseszni egy ilyen összekötővel,és hát ne várjuk már el valakitől aki ilyennel foglalkozik hogy szarér hugyért megcsinálja nekünk...
e-mail:foxiracing@freemail.hu
Amit én írtam az a gumiméretről szól, és nem a típusáról.
180/55-ös gumival nem kell lenyomni a motort, h kanyarodjál, hanem csak megbillented, és elfexik. 190/55-ösnél meg azért le kell nyomni kicsit erősebben. A 190/50-nél erősebben le kell nyomi a kanyarhoz. 200-ast meg nem próbáltam, de sztem még nehezebb lefektetni.
Viszont a 180-as nekem nem tűnt elég szélesnek a Hringen.