Ez a kijelentésed így önmagában nem értelmezhető: mihez képest fordult jobban a milyen típusú 180-assal? egy szarrá kopott, amúgy is túra jellegű, lapos keresztmetszetű 190-eshez képest egy 180-as versenygumival? Vagy egy teljesen azonos szériához tartozó gumival? Szerintem egy gumi profilja jóval nagyobb hatással van a kezelhetőségre, mint az az oldalankénti 5-5 mm szélességkülönbség. Nekem például a Sportec M3 után megváltás volt feltenni egy Pilot Power-t, annyira szarul fordult a m3-al a motorom, az ugyanolyan méretú pp-el meg ismét tudtam motorozni (természetesen a saját szintemen)...
Szerintem is 10 körül lehet a reális ára, az is az anyag költség kétszerese (régebben dolgoztam savállóvól). Ha az elsőt elrontja, még akkor se bukott legalább rajta.
Egy sima összekötő csövet 5-6000-ért csinálnak méretre, és fel is teszik neked a kipufogót. Barátiban egy 10 centis átalakító csövet felrakással 2000-ből úsztunk meg legutóbb. Igaz ez debrecen. Akkor a Z1000 sportdobját rakták fel 600-as fazerre. A dobot 10-ért adtam oda
Még eladó a párja. Kivül-belül saválló, összekötő csővel együtt, illetve bilincsek is vannak hozzá.
Lehet azért furcsa nekem ennyiért, mert nekem vasas szakmám van(csőszerelő), és ez egy marha egyszerű dolog.
Egyedül a cső alapanyagot kell megtalálni, h hol lehet venni jó áron.
Pl a régi motoromhoz csináltam bukókeretet, amihez 4000Ft-ért vettem saválló csövet, és többet ért mint a Givi cucca 40-ért...
Csak egy kis adalék.
Bódis Y rozsdamentes 50e és a titán 80e. Innentől fogva sztem nem illik így beszélni mással. Az a jó ha van aki olcsón csinálja, főleg ha még szép is. Egyébként én is hallottam 20 és 30e közötti árat Y-ra.
Elnézést hogy beleugattam.
Szia Attila!
Beszéltük a K5-ös beömlő rácsot hogy van neked.Elküldtem a címem de lehet nem ment át.Mi a mail címed?Vagy dobj egyet légyszi az enyémre az adatlapon rajta van énmeg küldenék zsetont a postára.
Köszi!Bali!
Sztem inkább az a baj, h nálunk ilyen emberek vannak egyre inkább mint te, aki 1 emberen akarja megkeresni az egész havi pénzét, nem pedig segíteni neki, h ne legyen annyira lehúzva...
Nem ajánlgattam magam csak válaszoltam egy kérdésre amit feltett egyik fórumtársunk és én válaszoltam rá.Kérlek válogasd meg szavaidat és próbálj meg komfortosan válaszolni vagy kérdezni.Az a baj hogy nálunk ilyen mentalitással vannak megáldva az emberek egyből mocskolódnak és lehurrogják a másikat.
Vaskúi cimborámat érdekelné a vas, de hogy lehet veled felvenni a kapcsolatot?
HA tudtok olcsón új arai tükrös plexit, akkor azt szivesen venném! Köszi
Egy sima összekötő csövet 5-6000-ért csinálnak méretre, és fel is teszik neked a kipufogót. Barátiban egy 10 centis átalakító csövet felrakással 2000-ből úsztunk meg legutóbb. Igaz ez debrecen. Akkor a Z1000 sportdobját rakták fel 600-as fazerre. A dobot 10-ért adtam oda
Még eladó a párja. Kivül-belül saválló, összekötő csővel együtt, illetve bilincsek is vannak hozzá.
Egyedül a cső alapanyagot kell megtalálni, h hol lehet venni jó áron.
Pl a régi motoromhoz csináltam bukókeretet, amihez 4000Ft-ért vettem saválló csövet, és többet ért mint a Givi cucca 40-ért...
Bódis Y rozsdamentes 50e és a titán 80e. Innentől fogva sztem nem illik így beszélni mással. Az a jó ha van aki olcsón csinálja, főleg ha még szép is. Egyébként én is hallottam 20 és 30e közötti árat Y-ra.
Elnézést hogy beleugattam.
Beszéltük a K5-ös beömlő rácsot hogy van neked.Elküldtem a címem de lehet nem ment át.Mi a mail címed?Vagy dobj egyet légyszi az enyémre az adatlapon rajta van énmeg küldenék zsetont a postára.
Köszi!Bali!
Ha 10ezerért tudsz Y összekötőt csináltatni K7-re akkor vegyük fel a kapcsolat és máris rendelnék egyet!