Tudom. Nem arról beszélek. Hanem, hogy akárhova áttételezed a motort ugyan azt fogja mutatni a km óra. Ha 195-nél szabályoz a K3-om 2-be akkor -2, +3-al is azt fogja mutatni.
Mivel kihajtásról veszi a jelet így hiába módosítod az áttételt elvileg ugyan azt kell mutatnia. Nekem gyári áttétellel is meg -1, +2-vel is 208-nál szabályoz 2-ban. (Vagy 205?) Szerintem.
Vegyél akkor K6-ot. Picivel drágább, mint a 2005-ösök, azoknál szerintem már nincs vázhibás, és szebb is, mint a fiatalabb gépek
Utcára egyik se való, de én is ott használom.
nekem is k3 van és nem megy 2kilót kettesben, hamarabb leszabályoz... és biztos Viking is megnézte a k4-en
ott tényleg lehet áttételmódosítás vagy vmi.
http://totalbike.hu/tesztek/gsxr1000/
és mennyi különbség van 1000-es évjáratok között, íme 1 kép...
Egyesben 150-et megy, kettőben 190, a többit nem is mondom.
NEM lehet közúton felső tartományban használni, hacsak nem szeded ki a váltóból az egyes kivételével az összes fokozatot.
Utcára egyik se való, de én is ott használom.
ott tényleg lehet áttételmódosítás vagy vmi.
http://totalbike.hu/tesztek/gsxr1000/
és mennyi különbség van 1000-es évjáratok között, íme 1 kép...
Csalós órával, leáttételezve.
Mert te 200 alatt szédülsz és csak neked olyan utakat tartanak fent, ahol folyamatosan tudsz repeszteni.
NEM lehet közúton felső tartományban használni, hacsak nem szeded ki a váltóból az egyes kivételével az összes fokozatot.
Megnéztem az adatbázisomat, de sajna nincs benne K5-ös széria, igy nem tudok felrakni ide összehasonlítást!