Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

30 ért van a hirdetések között Talmácsi autógrammos....
a tied meg saras...
Nincs 45ösnél nagyobb civil cipőm,csizmából ekkora kellett.
Nem tudom,még meg sem takarítottam,mondj valamit....
hali
a Sidi Vertigo 46os csizmára mennyit gondoltál?
illetve a 46-os méret mennyire 46? úgy értem mekkora a lábad?
és én
nem sirok
Na azé te sem panaszkodhatsz
Köszi mindenkinek mégegyszer!
Résen legyetek,tart ránk motorosokra a vadászat.........
szép a géped gratula.
Igaz én kawát hajtok meg nem is írkálok ide a topicba de jobbulás
szeva tesó, örülök hogy rendbe vagytok, az eszem megáll, ha belegondolok ha megyek veletek én is lehettem volna ott, sajnálom, és megértelek hogy dobod a témát egyenlőre, jobbulást nektek,
Szerencsére szerencsétek volt
Én hamarabb zártam a szezont a műtött kezem még azóta se fordul el a csuklómnál lehet így is marad

mielőbbi felépülést nektek és a motornak
a biztosítóhoz keresetek valami hozzáértő szakit mert azok a tetvek lehúznak mindenkit
Nem csörögtél a plexi miatt!tudok kéket,sötétet,füstöt 11e ft!
Az enyemet valszeg korabban belottek fekpadon. Nekem most elegendo a harapossaga. A kormany nekem is szital es en is hatrebb akarom vinni a labtartot. Jol fog a fekem, de egyelore meg mindig a HH betetet hasznalom, ami nem igazan tetszik. Kozuton tok hamar visszahul es ugy mar nem fog jol. (Mar vettem bele masik betetet, de ugy dontottem, hogy csak tavasszal fogom beszerelni.) Probaltam csupaszitott K3-ast krosszkormannyal, azota megint a csupaszmotor filozofian agyalok. Marha konnyu terelgetni, csutkakormannyal meg kifejezetten nehezkes a K1-es (talan a ZX-nel is nehezebben fordul). -1 fog egyertelmu. Az a legjobb tuning.
Nekem is túl nyugodt a sajátom, a Z idegesebb volt a faragások után. Vicces, hogy 1,5x olyan erős, mégis adhatok neki nagyobb gázt, mint a kawának, mégsem megy ki alólam.
Most olvasgatok, eddig arra jutottam, hogy nagyon megbízható gép, kivéve ha átalakítják, főleg azoknak volt baja vele, akik power commandert aggattak rá.
Jelenlegi terv: plexi csere, hangosabb kipufogó power nélkül, minimum 2 pillangó szelep kiiktat, mert szerintem gázadáskor emiatt van egy kis késés, illetve elől -1 fogaskerék, mert az mindig jó
Pair se fog kelleni, utálom, ha durrog.
Aztán kormánytelóba rendes olaj, mert ez így vicc.
Gondolkodom még a kormány magasításán is, illetve a lábtartónak is fogok találni jobb pozíciót.
Szerencsére a futóművel elégedett vagyok, a fék brutális 1 személlyel.
"A ninjaban az tetszett, hogy 3000 alatt nem ment, 8000-től pedig megugrott?!"

Igen! A K1-nek "tul jo" blokkja van, sehol nincs benne nyomatekugras, nincs "aztakurva" erzesem es kicsit sincs versenymotoros jellege, mert hianyzik belole nagy fordulatnal a brutalitas. Amikor csak ugy megyegetek, el sem porgetem 8 ezerig se, mert alul is jol megy, felesleges forgatni. Amikor viszont elgurul a gyoccer, akkor allandoan, akaratlanul is leszabalyoztatom, "mennyel mar bazeg" de nem... Ugyhogy szerintem elfokoltatom. Menjen fennt jobban, alul meg nyugodjon le. Bar ugye egykerekezesnel megvan az aldasos hatasa az erejenek! Sebaj, azt majd orvosolom rovidebb attetellel. Most 2.-ban 190/64.5-s gumival kuplung nelkul feljon siman, csogazt sem kell adni. Ennel nem kell nyomatekosabb motor. Eloszor a Ninja sem tetszett, aztan nagyon a szivem csucske lett. Ez siman csak egy nagyon jo motor, de nincs benne semmi extra.
Ehhez a tempóhoz elég egy robogó is, az is 4,5 litert eszik
A ninjaban az tetszett, hogy 3000 alatt nem ment, 8000-től pedig megugrott?!
A régebbi gixereknél több ismerősnél kopott már el váltó, illetve szakadt már el a szelep is.
A k5 sokkal kisebb, az R6rr-hez tudom csak hasonlítani, csak kétszer úgy megy
Evett már a 250-es motorom is 9-15 liter között, de nem ment ennyire
Uhhh bazzzz!
Nagyon durván néz ki a motor, de a lényeg, hogy Ti megúsztátok...
Mielőbbi testi és lelki gyógyulást nektek!
Hol van elég? Mert ,hogy itt kishazánkba nincs az tuti!
Én olvasás közben fostam magam retekre... Gyógyuljatok meg mind a ketten! GSX-R1000 van ezer másik, belőletek meg egy-egy...
maradt valami ép a motoroból? A hátsó idomok, vagy éppen a kipufogó dob..

vegyél egy telket, és építs egy krosszpályát.

Aszfaltpályákból épp elég van már ebben a kicsi országban. Még szép h a balcsiringet meg se építették már
nyugi, most még így érzed, tavasszal meg majd amúgy. Szar dudvázni amúgy is.. :)
Néztem, hát nem sok maradt a mociból.. Szerencsére ti úgy ahogy megúsztátok, szóval fel a fejjel.. Venni kell egy pályamotort :)
Van min, a szívem szakad meg ha látom az 1000st szép volt a kedvenc színem .

meg sem fordul a fejemben,inkább veszek egy telket,és megyek dudvázni....
Megnézted az összes képet? még mindig csodálkozom...
ááá, ismerem ezt az érzést. az a pár másodperc örökkévalóságnak tűnik...

Nekem is volt sajnos hasonló, csak kocsiban. Nem kívánom senkinek se.