szeva tesó, örülök hogy rendbe vagytok, az eszem megáll, ha belegondolok ha megyek veletek én is lehettem volna ott, sajnálom, és megértelek hogy dobod a témát egyenlőre, jobbulást nektek,
Az enyemet valszeg korabban belottek fekpadon. Nekem most elegendo a harapossaga. A kormany nekem is szital es en is hatrebb akarom vinni a labtartot. Jol fog a fekem, de egyelore meg mindig a HH betetet hasznalom, ami nem igazan tetszik. Kozuton tok hamar visszahul es ugy mar nem fog jol. (Mar vettem bele masik betetet, de ugy dontottem, hogy csak tavasszal fogom beszerelni.) Probaltam csupaszitott K3-ast krosszkormannyal, azota megint a csupaszmotor filozofian agyalok. Marha konnyu terelgetni, csutkakormannyal meg kifejezetten nehezkes a K1-es (talan a ZX-nel is nehezebben fordul). -1 fog egyertelmu. Az a legjobb tuning.
Nekem is túl nyugodt a sajátom, a Z idegesebb volt a faragások után. Vicces, hogy 1,5x olyan erős, mégis adhatok neki nagyobb gázt, mint a kawának, mégsem megy ki alólam.
Most olvasgatok, eddig arra jutottam, hogy nagyon megbízható gép, kivéve ha átalakítják, főleg azoknak volt baja vele, akik power commandert aggattak rá.
Jelenlegi terv: plexi csere, hangosabb kipufogó power nélkül, minimum 2 pillangó szelep kiiktat, mert szerintem gázadáskor emiatt van egy kis késés, illetve elől -1 fogaskerék, mert az mindig jó
Pair se fog kelleni, utálom, ha durrog.
Aztán kormánytelóba rendes olaj, mert ez így vicc.
Gondolkodom még a kormány magasításán is, illetve a lábtartónak is fogok találni jobb pozíciót.
Szerencsére a futóművel elégedett vagyok, a fék brutális 1 személlyel.
"A ninjaban az tetszett, hogy 3000 alatt nem ment, 8000-től pedig megugrott?!"
Igen! A K1-nek "tul jo" blokkja van, sehol nincs benne nyomatekugras, nincs "aztakurva" erzesem es kicsit sincs versenymotoros jellege, mert hianyzik belole nagy fordulatnal a brutalitas. Amikor csak ugy megyegetek, el sem porgetem 8 ezerig se, mert alul is jol megy, felesleges forgatni. Amikor viszont elgurul a gyoccer, akkor allandoan, akaratlanul is leszabalyoztatom, "mennyel mar bazeg" de nem... Ugyhogy szerintem elfokoltatom. Menjen fennt jobban, alul meg nyugodjon le. Bar ugye egykerekezesnel megvan az aldasos hatasa az erejenek! Sebaj, azt majd orvosolom rovidebb attetellel. Most 2.-ban 190/64.5-s gumival kuplung nelkul feljon siman, csogazt sem kell adni. Ennel nem kell nyomatekosabb motor. Eloszor a Ninja sem tetszett, aztan nagyon a szivem csucske lett. Ez siman csak egy nagyon jo motor, de nincs benne semmi extra.
A ninjaban az tetszett, hogy 3000 alatt nem ment, 8000-től pedig megugrott?!
A régebbi gixereknél több ismerősnél kopott már el váltó, illetve szakadt már el a szelep is.
A k5 sokkal kisebb, az R6rr-hez tudom csak hasonlítani, csak kétszer úgy megy
Evett már a 250-es motorom is 9-15 liter között, de nem ment ennyire
nyugi, most még így érzed, tavasszal meg majd amúgy. Szar dudvázni amúgy is.. :)
Néztem, hát nem sok maradt a mociból.. Szerencsére ti úgy ahogy megúsztátok, szóval fel a fejjel.. Venni kell egy pályamotort :)
a tied meg saras...