Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Fokozatkijelzőt lehúztam,hiba ugyanaz: nincs hiba -C00 . Gyors olajcsere,semmi előrelépés. Össze csati széthúz,konatktsrpé, összedug semmi . Most ott tartok hogy jövő hét szerdára van időpontom a szerencs u.-i Suzuki szervízbe. Addig ütöm vágom a DR-z-t
Igen, emlékszek, de utána is előjött nálatok.
Oszi! Az azt hiszem attól jött ki hogy eldőltem a mocival... Amikor elindultunk haza Bicskéről már akkor világított. Emlékszel?
Nemhiszem. Nekem is van fent pont a GIPro atre, de nincs semmi baj sem vele.
Köridőmérővel, akinek van sajátja.
Hát attól függ, de ilyen 20-30 körül meg lehet úszni...
Van pl telefonnal összekapcsolható GPS-es téma...
Attól tuti nem lehet. Esetleg olyasmira gondolok, h ventilátorkapcsoló vagy hőfokmérő.
Na igen, kb én is ezt csinálnám.
A fokozat kijelző nem kavarhat be? ( Gipro atre ) Mintha ugy emlékeznék h mikor induláskor beraktam 1-be, 2-est írt ki!
hi!

Ha kimegyek a mersz-re hogy szokták mérni a köridőt?

Van rá valami lehetőség? Vagy saját mérő? Mennyibe kerül egy olyan?
A vizrendszer tágulásijába a viz minimum alatt volt, azt felöntöttük. ezzel kezdtük.
Ha mértünk olajnyomást, és az jo, akkor megyünk vele igy egy kanyart hátha!
Várjál csak! Egyszer nekem is volt ilyen. Mert a barátnőmék házánál sokat állt a motor ilyen ferde talajon, és attól volt nekem is FI hibám. Megnéztem, de nem írt semmit. Aztán azthiszem magától elmúlt, ahogy használtam, de megint előjött. Akkor már paráztam, h mi van, de az is elmúlt neki a következő használatnál. Lehet valami csati szivat, vagy a vízrendszer...
Olajnyomsáról amit tudni kell, vagy lehet... Hmmm...

Hát ez fasza hiba. Viszont vígasztaljon, h ha bármelyik szenzorod rossz lenne, akkor azt írná szervíz üzemmódba. Exup motor ha van benne működik?
Lecseréltük az olajat, amig nem vette fel a szűrő addig jelezte is h nincs nyomás. De azért méretünk majd egyet! A kis olajoskanna már indítózás közbe eltünik és nem is villan vissza!

Ugye beindítottuk ugy, hogy össze volt zárva a vezeték, de az egyik fele kicsuszott vmiért, és akkor nem gyulladt ki semmi a müszerfalon. Majd ujabb indítózást követően ismét FI hiba, És -C00 kód. Teljes a tanácstalanság!
Aztán még agyalok mitől lehet, de már nemsok lehetőség van...
Amúgy a kijelző jobb felső sarkában van egy olajoskanna, meg egy vízhőfogjel, azok világítanak?
Akkor méresd meg benne az olajnyomást, h jó-e az olajpumpa.
Elvileg sima autószerelők meg tudják mérni. A blokk jobb oldalán lehet...
Hideg a motor nem hinném hogy a víz forrna,most kb. 30 fokos. Olajszint rendben.
Hmmm... Ajjaj...Akkor ez még két dolog lehet akkor világít így a szervízkönyv szerint. Az 1ik, h a forr a vized amit nem hiszek, a másik pedig olajnyomás probléma lesz. Olajszint rendben van?
Igen, te nyertél...
Esztergom
Ha dealer üm-ban beindítom,végig -C00-t ír és a led sem világít. Utánna beindítom normál üzemmódban,a led világít és FI villog.
Hmmm...
Akkor kösd dealer mód-ba, és indítsd úgy be amikor -C00-t ír. Lehet megváltozik a felirat?
Normál üzemmódban beindítom,a p.led elalszik majd pár másodperc múlva világítani kezd és szintén fI felirat fogad. A motort leállítom, hibakód olvasásra -C00. Középen a vonal...
Normális(nem dealer mode-ban) még mindig FI-t ír? Mert a piros led addig világít még be nem indítod...
bocs,nem f00 hanem -C00t ir
Középre bejött a jel, de még mindig világít a piros és írja h FI. Ha olvastatom akkor meg -F00. Nah és ilyenkor?
Okés megvan. Állítjuk.