Üdv. Fokozatkijelzőt lehúztam,hiba ugyanaz: nincs hiba -C00 . Gyors olajcsere,semmi előrelépés. Össze csati széthúz,konatktsrpé, összedug semmi . Most ott tartok hogy jövő hét szerdára van időpontom a szerencs u.-i Suzuki szervízbe. Addig ütöm vágom a DR-z-t
A vizrendszer tágulásijába a viz minimum alatt volt, azt felöntöttük. ezzel kezdtük.
Ha mértünk olajnyomást, és az jo, akkor megyünk vele igy egy kanyart hátha!
Várjál csak! Egyszer nekem is volt ilyen. Mert a barátnőmék házánál sokat állt a motor ilyen ferde talajon, és attól volt nekem is FI hibám. Megnéztem, de nem írt semmit. Aztán azthiszem magától elmúlt, ahogy használtam, de megint előjött. Akkor már paráztam, h mi van, de az is elmúlt neki a következő használatnál. Lehet valami csati szivat, vagy a vízrendszer...
Lecseréltük az olajat, amig nem vette fel a szűrő addig jelezte is h nincs nyomás. De azért méretünk majd egyet! A kis olajoskanna már indítózás közbe eltünik és nem is villan vissza!
Ugye beindítottuk ugy, hogy össze volt zárva a vezeték, de az egyik fele kicsuszott vmiért, és akkor nem gyulladt ki semmi a müszerfalon. Majd ujabb indítózást követően ismét FI hiba, És -C00 kód. Teljes a tanácstalanság!
Aztán még agyalok mitől lehet, de már nemsok lehetőség van...
Amúgy a kijelző jobb felső sarkában van egy olajoskanna, meg egy vízhőfogjel, azok világítanak?
Hmmm... Ajjaj...Akkor ez még két dolog lehet akkor világít így a szervízkönyv szerint. Az 1ik, h a forr a vized amit nem hiszek, a másik pedig olajnyomás probléma lesz. Olajszint rendben van?
Normál üzemmódban beindítom,a p.led elalszik majd pár másodperc múlva világítani kezd és szintén fI felirat fogad. A motort leállítom, hibakód olvasásra -C00. Középen a vonal...
Hát attól függ, de ilyen 20-30 körül meg lehet úszni...
Van pl telefonnal összekapcsolható GPS-es téma...
Na igen, kb én is ezt csinálnám.
Ha kimegyek a mersz-re hogy szokták mérni a köridőt?
Van rá valami lehetőség? Vagy saját mérő? Mennyibe kerül egy olyan?
Ha mértünk olajnyomást, és az jo, akkor megyünk vele igy egy kanyart hátha!
Hát ez fasza hiba. Viszont vígasztaljon, h ha bármelyik szenzorod rossz lenne, akkor azt írná szervíz üzemmódba. Exup motor ha van benne működik?
Ugye beindítottuk ugy, hogy össze volt zárva a vezeték, de az egyik fele kicsuszott vmiért, és akkor nem gyulladt ki semmi a müszerfalon. Majd ujabb indítózást követően ismét FI hiba, És -C00 kód. Teljes a tanácstalanság!
Amúgy a kijelző jobb felső sarkában van egy olajoskanna, meg egy vízhőfogjel, azok világítanak?
Elvileg sima autószerelők meg tudják mérni. A blokk jobb oldalán lehet...
Akkor kösd dealer mód-ba, és indítsd úgy be amikor -C00-t ír. Lehet megváltozik a felirat?