Még ezeket a képeket is én csináltam,remek paripa,és igen egyedi a sárga kerekeivel,én szerettem
Srácnak így alakult,de azt mondja csak örül ha nem viszik el....
Jah, én is rád gondoltam reggel.
Nem, még nincs. Ráadásul javítani sem lehet, mert 1 centis vágás lett rajta. Ezt azért megnéztem mielött 20 km-t legurigáztam vele...
Keresek Suzuki gsxr1000-k7-k8 modelt ami papiros ,,ki lehet vonva forgalombol is mert alkatrésznek kellene alváz stb miatt lenne fontos a papirjai..! ha valaki tudd jutányos áron az irjon vagy szoljon már.
email:szabo1985@freemail.hu
tel:06-30-483-8338
Járó motornál kapcsolgasd,de ne várd,hogy egy simson erejével egyenlő C fokozatban,fog az mindig vizes úton csúszkálni....talán inkább a csuklódon állíts
Távol áljon tőlem ,hogy megbántsalak, de mi a fasznak veszel 1000-es sportmotort ha nem tudod kordában tartani? Nem kell erősen kigyorsitani, és akkor nem csuszkál! Kb ennyi! De arra is tud állni a dákó ha csuszik...
Helló
Hát elvileg gyujtásra is kapcsolni kell neki folyamatosan tartod rajta a gombon a kezed vagy 4-5 másodpercig és át ugrik b modra aztán lenyomd c re utána beinditod és márr elvileg c be van vagy rögtön beinditod és ugyan ugy végig nyomod a modokat.. és érezhetöen le veszi a teljesitmény ha c be van az állás és azt mutatja a kijelző is
Sziasztok! egy olyan problémám lenne,hogy gsx-r 1000 k7-en a MODE kapcsoló ugye bár 3helyre állítható ( A,B,C) C-ben a leggyengébb,de viszont mikor el indítom automatikusan A-ban van,szeretném C-re áttenni pl.: esőben,de nem veszi vissza az erőt.Lehet rosszul csinálom,mert előbb elindítom és utána kapcsolom át,de lehet hogy előbb csak gyujtást teszek rá,átállítom és csak utána indítok.Így kéne? vagy aki tudja hogy kell átkapcsolni segítsen légyszi,mert elég kellemetlen esőben az hogy mindig csuszkál a hátulja gyorsításkor.Előre is köszi a választ!
Srácnak így alakult,de azt mondja csak örül ha nem viszik el....