Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gsxr 1000 K5-nek tényleg szériahibás a vázuk?
Még ezeket a képeket is én csináltam,remek paripa,és igen egyedi a sárga kerekeivel,én szerettem
Srácnak így alakult,de azt mondja csak örül ha nem viszik el....
Jólvan, megkérdezem Ago-t, h jó lenne-e az enyémbe.
315-411 ha minden igaz....
de holnap reggel rákukkantok
De, ez az ővé volt ahogy nézem. Hát nem használták sokáig...
Dobnál róla egy gyári számot?
power commander 3 usb 1000 k3-4-hez eladó

http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Mizsi! Ez nem a te géped volt? http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
nekem pedig innen lett pályán használt supercorsám, közepén 4, szélein kb 3mm-es mintával 15-é nem lyukas, nem javított, viszont nekem bejön :D
Nemtom milyen gumát használsz, de van 2 garnitura JÓ állapotu vágott slickem. Pályán nyuztam, de utcára még zsiiir!
Jah, én is rád gondoltam reggel.
Nem, még nincs. Ráadásul javítani sem lehet, mert 1 centis vágás lett rajta. Ezt azért megnéztem mielött 20 km-t legurigáztam vele...
Dezsavü érzésem van én se nagyon tudtam döntögetni. van már gummád?
Dehogy. Pont nem ért le a felni, és 20km-t mentem haza 60-al...
a felnit meg tönkrebecca az út...
Tudjátok miért jó a defektes hátsókerék?
Megáll a motor sztender nélkül, és akár 60-al is lehet vele menni, igaz csak egyenesen...
Keresek Suzuki gsxr1000-k7-k8 modelt ami papiros ,,ki lehet vonva forgalombol is mert alkatrésznek kellene alváz stb miatt lenne fontos a papirjai..! ha valaki tudd jutányos áron az irjon vagy szoljon már.
email:szabo1985@freemail.hu
tel:06-30-483-8338
hello.
nem akadna valakinek, egy eladó K3 1000 hátsó kerék?
sehol nem találok.
Okés,köszi a választ. Próbálgattam de nem annyira vehető észre hogy vissza venne az erőből,majd inkább tényleg a csuklómon veszek vissza.
Járó motornál kapcsolgasd,de ne várd,hogy egy simson erejével egyenlő C fokozatban,fog az mindig vizes úton csúszkálni....talán inkább a csuklódon állíts
Maci,

csááááá....

Sajna lovakkal nem foglalkozunk, de tudom ajánlani neked a hétvégi pécsi állatvásárt..:)
Távol áljon tőlem ,hogy megbántsalak, de mi a fasznak veszel 1000-es sportmotort ha nem tudod kordában tartani? Nem kell erősen kigyorsitani, és akkor nem csuszkál! Kb ennyi! De arra is tud állni a dákó ha csuszik...

Csákómákópápá!
Ez már nem segít rajtam, nekem még kellene vagy 100ló...
atix83,

igen.. ez valami power commander féleség...
Helló
Hát elvileg gyujtásra is kapcsolni kell neki folyamatosan tartod rajta a gombon a kezed vagy 4-5 másodpercig és át ugrik b modra aztán lenyomd c re utána beinditod és márr elvileg c be van vagy rögtön beinditod és ugyan ugy végig nyomod a modokat.. és érezhetöen le veszi a teljesitmény ha c be van az állás és azt mutatja a kijelző is

helló
Sziasztok! egy olyan problémám lenne,hogy gsx-r 1000 k7-en a MODE kapcsoló ugye bár 3helyre állítható ( A,B,C) C-ben a leggyengébb,de viszont mikor el indítom automatikusan A-ban van,szeretném C-re áttenni pl.: esőben,de nem veszi vissza az erőt.Lehet rosszul csinálom,mert előbb elindítom és utána kapcsolom át,de lehet hogy előbb csak gyujtást teszek rá,átállítom és csak utána indítok.Így kéne? vagy aki tudja hogy kell átkapcsolni segítsen légyszi,mert elég kellemetlen esőben az hogy mindig csuszkál a hátulja gyorsításkor.Előre is köszi a választ!