Az FI és a piros led ha nem működik az exup motor,akkor normális,hogy jelez,viszont valami van az imoval,mert a kulcs csak akkor villoghat,ha nincs gyujtás.
Állítólag Kulman Miki szervizelte, új vezérműlánc, olaj csere megvolt, új fékek elöl-hátul. A váza épp, nem húz semerre a motor, a futómű sem kapott nagyot. Borult már a motor jobb és bal oldalt is már, néhány csavar hiányzik a burkolatból, meg látszanak a javítás nyomai is, de egyébként rendben van a gép. Viszont cserébe olcsó volt.
A gumik sokéves D207-esek. És nagyon nem tapadnak. Csere lesz hamarjában.
Yoshimura dob volt rajta, de visszatetettem a gyárit, viszont most nincs bekötve az EXUP szelep, és a bovdenek sincsenek meg. Folyamatosan FI-t jelez, és pirosan világít a mellette lévő led. Az úgy normális?
Másik, hogy a műszerfal bal oldalán van egy led, kulcsos képpel. Az meg folyamatosan villog, ha benne van a kulcs, ha ki van véve. Azt se értem, h normális-e.
Telószimeringet cserélnék, vagyis cseréltem, de nem lett jó.
Még nem szereltem be, mert ahoz elsőnek talpon kéne lennie a gépnek, meg hátul még nemtudom hova rakom majd...
Szia,
Bocsi, de már csak Kawához van otthon, az meg nem lett volna jó neked. Ne haragudj, mondtad, h tudsz rendelni az ebay-ről is, gondoltam nem probléma...
értem ez igy már teljessen más! én amondo vagyok keress egy kényelmeset!manapság hálisten egyre több jó púp található ami viszonyleg problémamentes és olcsó is!
Tipushibák? Mire figyeljek oda, gyári futóműbeállítások?