Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem mondod?
http://www.a5.hu/cikkek/72/350... Mizsi. Erre gondolok.De az árát még nem tudni.
mutasd,milyen yoshit kaptál a géphez...
Csontiéknál nincs saját jármű.
Simán csak nyomták az etető szöveget,na de se baj,megvetted,ennyi.

Az exup motor sincs meg neked?

Légyszi irj már emailt...

tothlinda2004 kukac freemail.hu

és beszéljük át mid van!
Áruló!
De igen, nekem nem kell yoshi dob rája. Inkább kellene az exup szelep bovdenes része. Mennyire gondoltál?
hát én is ódzkodtam tőle... a vígasz az egészben, h a srác saját motorja volt, nem pedig céges. mindegy, ha rossz is, egy jó alap, max helyrehozom. Most már nincs visszaút. Hihetetlen mekkora ereje van... pár pillanat és 200 km/h. És még nem is üvölt a motor.
Hali,a yoshimurát levetted? nem eladó?
én épp keresek egyet...K5re..
csonti car,a legjobb ár....ne is mondj semmit
ismerem a terepet,de a te dolgod
hát az úgy volt a csonticarból vettem. A srác eléggé szerette a motort, ő vette aukcióról, leszervízeltette, meg a szerelő számát is megadta, állítólag kulman miki volt az. majd felhívom, és kiderítem. Egyébként nem tűnt olyannak a srác, aki habizna ilyeneken.

De remélem tényleg nem lesz nagyobb baj a géppel, eléggé egyben van azért, csak pár furcsaság van, amit vagy meg kell oldani, vagy nem kell, mert olyan gyárilag.
jó volna menni, 6000-é meg méginkább
Az a vezérműlánc csere akkor is gyanus,szerintem több ott a km....
Azt mondtad nincs bekötve az exup,bovdenek sincsennek....ha ez így van,akkor a kipufogodba nem nyit-zár a pillangó,ezért lehet a torpanás...habár nekem nem gyári dobbal soha nem torpant,de lehet a gyárival más a helyzet.
Az az érzésem kaptál egy összelapátolt gépet,csak gondolj bele,ha a volt gazdájának a törlesztő részletek gondot okoztak,akkor mennyit költött szervízre?
Van egy gyári karcmentes dobom,rajta a bovdenek,és az exup motor,ha kell 25 ért viheted.
leszervízelem, amint lesz rá zsé.
Egyébként, igen, új vezérműlánc, 30000-nél lett beletéve, most 32000 van benne.
Azért tettem vissza a gyári dobot, mert így még alkudhattam egy jelentős összeget, 170 Lóerőt meg amúgy is felesleges tuningolni már. Meg szerintem jó, ha működik az exup szelep. Nem tudom, h a gyertyák miatt, vagy az exup szelep hiánya miatt, de induláskor nagyon nyomatékszegény. Nagyobb gázt kell adni, mint a 600-asomon, és könnyen lefullad. Vagy esetleg a kuplung miatt? Még nem mentem vele sokat, de néha fura hangot hallatt induláskor, amikor már csúszik a kuplung és ha gázt adok, akkor valami előjön.

3000-től viszont minden rendben van. a gázt veszi rendesen, nem torpan sehol, habár 13-ig még nem pörgettem ki.

Gyertyacserénél, majd mérünk egy kompressziót, remélem minden hengerben lesz elegendő. És akkor már nagyobb gond nem lehet, csak állítgatások.
Vegyetek jó kabátot,kivehető béléses,nyáron csak úgy engedi be a huzatot...nekem is van! Ára 53.000.ft
Szép!
...meg az ára is!
Én meg az uj ezressel szemezek.
Tipushiba nincs igazán.Bár az hogy vezérmüláncot cseréltek......Mennyi km-lehet benne?S mért cserélted vissza a gyári dobot?Szervizeltesd le.Az a biztos. Nagyon jol sikerült tipus a k5 1000
Lehet jól eladni motort?
Kicsit alkudtak,kicsit buktam,de hát így szokott ez lenni.
Nincs még végleges terv, 750 vs Busa
Üdv..Látom "tesó" géped van neked is:)
Belenyúltál a tutiba
Mennyi km van benne,hogy vezérműlánc lett benne cserélve?
Szerintem nincs tipushiba...
Üdv a csapatban.Ha kérdésed van szolj.
Eladtad haver?S hogyé?S következö? 750..............?
én is attól félek. Egyébként banki visszavett motor volt, sokat állt, rá fog férni szezon végén egy alaposabb szétszerelés..

Tipushibák? Mire figyeljek oda, gyári futóműbeállítások?