hát nekem 7-et bezabál utcán. Akitől vettem, ő azt mondta, h fixen 6.5-öt eszik, akárhogy megy vele ember fia városban, mert ugye nehéz kipörgetni.
Szóval a majdnem 7 literes fogyasztás elfogadható?
A power common azért gondolkodom, mert akkor egyrészt a fogyasztás is kicsit lejjebb kúszna, másrészt a gyári csővel is durran néha a kipufogó. Persze, majd ha bekötjük az exupot, meg még pár dolgot állítgatunk rajta, biztos jobb lesz, de szeretem én is mindenből a legjobbat használni, és a legtöbbet kihozni. És erre való a Power comm.
Szerintem a Power Com. inkább annak való aki keményen nyomja pályán, vagy gyorsulási versenyen, tehát teljesítménynövelésre. Fogyasztás csökkenés nem lehet jelentős, viszont az ára igen. Banditos túratempóban nekünk 5.6 5.7-et eszik a K5. (mi is gyári légszűrővel,exup szeleppel használjuk). Gyors túrázgatásnál 6 körül eszik. Város normálba 6.8 l. A szervizbe a kompjuterrel növeltettem az erőn kis/közepes fordulaton és úgy megindul 5000-nél, hogy Dunlop Qualifier hideg aszfalton elpörög, igaz 2.9-es nyomással.
Köszi szépen! tudom én is. Párszor sajnos már nekem is sikerült kicsúsznom.-.. nem mindig a gumik miatt, de azóta a gumikra nagyon allergiás tudok lenni. 2 évesnél öregebb gumit sose rakok fel egy gépemre se, és az évente, bármilyen motor is legyen az... elkopik alattam egy garnitura min. Szóval minden szezon elején csere tapadósakra.
Sajnos ezen nincsenek jó gummák, 2004-5-ös D207-esek, csúsznak mint a nők gyertyafényes vacsi után. De sajnos dellám már nincs, az idént kibírja, úgyse tudok sokat menni vele, és nagyon óvatos is vagyok, hiszen hatalmas erő ez még számomra. Meg elsősorban inkább túrázgatni megyek, idénre még egy pályanapot se terveztünk be.
Egyébként olvasgattam a power commanderről. Tényleg ennyire ajánlott egy AGO féle beépíttetés? Jobb hatásfok, ezért kevesebb fogyasztás, dinamikusabban elérhető teljesítmény mellett? Van értelme, ha én ragaszkodom a gyári légszűrőhöz, és az EXUP szelephez?
Szia! Néztem ezt a gépet a Csontinál és elhűltem az új gumikon. Még sosem használták, de szerintem fél évtizede nem gyártják. Árul most is valaki a neten újba és írja, hogy 2003-as. Nézd meg a gyártás évét és hetét. Ha öregebb 3-4 évesnél akkor csak óvatosan! Üdv!
Szia! Ez a lefulladás nálam is volt, mert az előző tulaj spórolásból kb:950-es alapjáratot állított. Szerintem 1100 azért kell, mert marha hosszú az 1-es. 13750-nél olyan 167 Km/h. A 750-em is akkor startolt jól odafigyelés nélkül, ha legalább 1100 volt az alapjárat.
nekem nincs meg, otthagytam. Csak azért kérdeztem, mert a srác 60 rugót mondott rá.
Tutira nincs a yoshira lőve a motor, csak úgy rá lett téve. De nem is baj. Elég ez így. Ha majd sok pénzem lesz, és 2:10 alá megyek a ringen ezzel, akkor majd lehet teszek rá tuningokat.
hát az exup motor részét még meg se néztem. Majd hétvégén úgyis szétkapom egy kicsit, egy alapos mosás ráfér, és akkor megnézek mindent. Remélem meg van minden, és csak bóvdeneket kell venni.
Nagyon tele a zsebed
3.3 mill a sima,akkor mennyi lehet ez a yoshi változat?
Jobb se kéne,az biztos,de nekem nem ér eddig a takaróm,megteszi az egy-két éves használt darab is.
Szóval nemtudom. De ha letakarították a pályát tuti jó lehet nekik.