üdv. passz tesómnál van ő meg melózik most, nem tudom megnézetni vele de szerintem az mert akié volt az itthon vette újonnan, bár még ettől lehet nem e betűs ha mondjuk az usából hozták be, de nem hiszem . holnap megnézem és üzenek!
A csík az nemérdekel rajta, mert szerintem csunnya, itt csak az a kérdés, hogy mennyire fogja az index világítását takarni a festés. De hétvégén kiderül, mert az eltünős szigszalaggal az egyiket leragasztom, és meglátjuk. Összképileg is. Ha nagyon ráérek, lehet, hogy le is fenyképezem, és megmutatom. De ez nembiztos.
Jujj, csíkszemű lett a boci mondjuk szépen harmonizál a matrica csíkjaival, szép áramvonalas de ha a véleményemet kérdezed, nekem jobban tetszik az eredeti formája
Sziasztok! Véleményetekre lennék kiváncsi, az első indexbúra festését kukkantsátok meg. Hétvégén veszek szigetelő szallagot, - mert idehaza mindig eltünik az a qrva szallag - és az egyiket leragasztom ennek megfelelően, és mindjárt kiderül az igazság!
Lemértem a matricákat és pár képet is csináltam róla:
Fejidomon lévő suzuki felirat :122×18mm
Faridomon lévő suzuki felirat:88×10mm
Faridom oldalán 750-es felirat:180×22mm
Tankon lévő "S" embléma:45×45mm
Köszönöm a tippeket!
Egyenlőre azt hiszem maradok az 5100-as Motulnál és majd esetleg később kipróbálok más márkát is, de a 10W-40-es teljesítményszintet amit a gépkönyv előír azt mindenképpen betartanám.
Szerettem volna bemásolni nektek a Totalbike Motordoktor egy régebbi cikkét amiben leírja azt a jelenséget amit említett itt egy kolléga, hogy jobb minőségű olajjal erősebb lett a motorhang.
Azt írta erre a doki, hogy ettől függetlenűl a hővezetése és a kopás elleni védelme jobb ennek az olajnak még ha a hang alapján pont az ellentétjére lehetne következtetni.
Sajna megújult az oldal és a régieket már levették, nekem sokat segítettek ezek az írások, azt hiszem 2008 decemberi az utolsó bejegyzés.
a castrol-ról nekem is az a tapasztalatom hogy eszi ( 1l/6000km) most motul 5100 rakok bele aztán majd kiderül
tudjátok mit találtam a bocihoz - integrált indexes hátsó lámpát 22000 ért én beneveztem 1 re 2-3 hét amíg megjön.
Én kipróbáltam az actevo-t(ette új korában), a castrol rs4T10w60-at, a Power1-et 10w50-et és, a Louisos procycle 10w40-et is. Ezek k közül a Power1 ből semennyi nem fogyott, és azzal volt a legfinomabb a váltó. Aztán 3 hete beletettem a motul 3000 20w50 ásványit. És ez a nyerő. A váltó olyan finom és halk, mint még soha, a motorzaj is csendesebb. Nem olcsó cucc, de nagyon tetszik.
Én kb. 2 hónapja cseréltem olajat full szintetikusat raktam bele, de felesleges volt. Igaz, hogy egy picivel jobb olaj, de érezhetően zajosabb lett a motor. Úgyhogy többet nem fogok ilyet rakni bele. Még szerencse, hogy már csak 500 van olajcseréig. Ja az olaj Shell Advance Ultra volt.
Ezt szerintem ne rakjál bele. Igaz a székesfehérvári Hondánál azt mondták, hogy a zajosodás ellenére jó olaj ez és csak a fülnek rossz a hang, de a motornak nem árt. De én azért legközelebb kihagyom ezt a full szintetikusat.
Utánanéztem meg érdeklődtem is és csak örülni tudok annak, hogy nem lapkás a szelep mechanizmus. Bármennyire is tartósabb a lapkás szelephézag (én végig csináltam a Hondával) sokkal macerásabb és költségesebb is. Az első 4T-s motorom is (CB-250)csavaros állítású volt és ment pik-pak a beállítás, a CB-1 nél meg lapkát kellett rendelni hozzá és emiatt több napig is szét volt szedve, szóval inkább 12ezrenként átnézem és akkor nem lehet baj. Szervízbe csak akkor megyek ha alkatrészt kell rendelni, egyébként nem, hallok ezt azt és nem szeretem otthagyni a motort sehol.
Ha esetleg valamivel végkép nem boldogulok akkor van egy jó szerelő ismerősöm ahol ott állhatok a motor mellett amíg javítja.
Milyen olajat raktok bele?
Amikor megvettem azonnal bementem a Suzukihoz és kérdeztem őket mi lenne neki a legjobb (mert ugye olaj-lég hűtéses motoroknál akár 160 fokos üzemi hőmérséklet is lehet állítólag) akkor nekem a Motul 5100-ast adták ami 10W-40-es és valami technoszintetikus hókusz pókusz van benne . Ha ők mondták biztos jó úgy voltam vele és a gyakorlat is azt mutatja (most félidős közel 3ezret futott és még nem fogyott belőle) megfelel az elvárásoknak. Ettől függetlenül érdekelne ti mit használtok.
Üdv,
Laci
Én csak a véleményem írtam le mint mindig bármennyire sem tetszik ez neked ahogy látom.
A te esetedről meg nem írtam semmilyen korrekt véleményt inkább a szervizek tapasztalatlanságát hozzánemértését és a felhasználók megtévesztését akartam volna ezzel kicsit hangsúlyozni.
Az árakról meg ne is beszéljünk szerintem az egy horror ha csak nincs miniszteri fizetésed.
A múltat szerintem hagyjuk tényleg nem akarok itt példákat hozni ezt a mátra dolgot rég elfelejtettem a prémium benyát azt nem de tényleg ezt ne kezdjük előről!
Legyen szíves valaki lemérni, hogy milyen magasságú feliratok vannak egy 750-es Suzuki motoron. Matricát vennék rá és igyekszem az eredeti méretet visszaállítani.
Homlok és far idom végén található Suzuki felirat mérete.
Faridom két oldalán lévő 750-es felirat mérete.
Tankon található suzuki embléma (2003 utáni) mérete.
Bocs, hogy átvauzok a szomszédból, de a lég-olajas Suzuki blokkokon elég nagy felelőtlenség nem ellenőrizni a szelephézagot 12ezrenként. Ez ugyanis nem lapkás, hanem himbás-csavaros, ami jóval előbb elállítódik, mint a lapkás, ami nem ritkán 40-50 ezer kilométer után is gyári névleges középértéken trónol. Nekem mind a két 12ezres periódusnál kellett állítani. Ez biztos, én csináltam
Rajtad kívül itt minden ütötte a billentyűzetet, úgyhogy fényképes beszámolót kérünk az elmúlt 2 hetedről!
Kivel mi a helyzet Fiúk?
Hálám öröké üldözni fog
Fejidomon lévő suzuki felirat :122×18mm
Faridomon lévő suzuki felirat:88×10mm
Faridom oldalán 750-es felirat:180×22mm
Tankon lévő "S" embléma:45×45mm
Egyenlőre azt hiszem maradok az 5100-as Motulnál és majd esetleg később kipróbálok más márkát is, de a 10W-40-es teljesítményszintet amit a gépkönyv előír azt mindenképpen betartanám.
Szerettem volna bemásolni nektek a Totalbike Motordoktor egy régebbi cikkét amiben leírja azt a jelenséget amit említett itt egy kolléga, hogy jobb minőségű olajjal erősebb lett a motorhang.
Azt írta erre a doki, hogy ettől függetlenűl a hővezetése és a kopás elleni védelme jobb ennek az olajnak még ha a hang alapján pont az ellentétjére lehetne következtetni.
Sajna megújult az oldal és a régieket már levették, nekem sokat segítettek ezek az írások, azt hiszem 2008 decemberi az utolsó bejegyzés.
tudjátok mit találtam a bocihoz - integrált indexes hátsó lámpát 22000 ért én beneveztem 1 re 2-3 hét amíg megjön.
Ezt szerintem ne rakjál bele. Igaz a székesfehérvári Hondánál azt mondták, hogy a zajosodás ellenére jó olaj ez és csak a fülnek rossz a hang, de a motornak nem árt. De én azért legközelebb kihagyom ezt a full szintetikusat.
Ha esetleg valamivel végkép nem boldogulok akkor van egy jó szerelő ismerősöm ahol ott állhatok a motor mellett amíg javítja.
Milyen olajat raktok bele?
Amikor megvettem azonnal bementem a Suzukihoz és kérdeztem őket mi lenne neki a legjobb (mert ugye olaj-lég hűtéses motoroknál akár 160 fokos üzemi hőmérséklet is lehet állítólag) akkor nekem a Motul 5100-ast adták ami 10W-40-es és valami technoszintetikus hókusz pókusz van benne . Ha ők mondták biztos jó úgy voltam vele és a gyakorlat is azt mutatja (most félidős közel 3ezret futott és még nem fogyott belőle) megfelel az elvárásoknak. Ettől függetlenül érdekelne ti mit használtok.
Üdv,
Laci
A te esetedről meg nem írtam semmilyen korrekt véleményt inkább a szervizek tapasztalatlanságát hozzánemértését és a felhasználók megtévesztését akartam volna ezzel kicsit hangsúlyozni.
Az árakról meg ne is beszéljünk szerintem az egy horror ha csak nincs miniszteri fizetésed.
A múltat szerintem hagyjuk tényleg nem akarok itt példákat hozni ezt a mátra dolgot rég elfelejtettem a prémium benyát azt nem de tényleg ezt ne kezdjük előről!
Homlok és far idom végén található Suzuki felirat mérete.
Faridom két oldalán lévő 750-es felirat mérete.
Tankon található suzuki embléma (2003 utáni) mérete.
Köszönöm a segítséget.
Bocs, hogy átvauzok a szomszédból, de a lég-olajas Suzuki blokkokon elég nagy felelőtlenség nem ellenőrizni a szelephézagot 12ezrenként. Ez ugyanis nem lapkás, hanem himbás-csavaros, ami jóval előbb elállítódik, mint a lapkás, ami nem ritkán 40-50 ezer kilométer után is gyári névleges középértéken trónol. Nekem mind a két 12ezres periódusnál kellett állítani. Ez biztos, én csináltam