Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy!
Ha habosodik az olajod az valószinüleg vizes lehet mivel a mi motorjainkban olajhűtés van nem tudom hogy került bele víz?
nem éttem emondod nekem ecce a zerdőbee egy tisztáson
sziasztok érdeklődnék nem tudja e valaki hogy mitől habosodik az oil
hiba vagy az oil nem a legjobb.
Jaj Te..., annyira tudtam, de hát ezt hogy írjam le másképp lefektette nekem a fűbe a motorkámat igen
a párod lefektette neked a fűbe gyere ki a rétre rammpapával
Igen, igen, amikor a GS 500-am volt eleinte azt se tudtam feltenni, aztán belejöttem...
Úgyanígy voltam a felállításával is, a párom lefektette nekem a fűbe én meg felállítottam
A "fekete özveggyel" még nem próbáltam...


ÁÁÁÁáááá, erről szó nem lehet, most akarok leadni hármat, nemhogy felszedni
Fog az menni nekem így is, csak gyakorlás kérdése az egész.
tekknika csaje tekknika lábon köll 30 kila kézze meg mekkehúzni határozotttany a kománykát
Az ide kevés! A boci "ellen" tömeget kell felvonultatni. Én pld 110 kilót teszek le az "asztalra". A példa kedvéért tételezzük fel, hogy felszedsz 60 kilót, és ugy felrántod a bocidat közép állásra, hogy az amerikai cowboy is csak pillázik! Persze ez csak akkor áll, hogyha a + 60 kilóddal egyáltalán föl tudsz kelni a földről.
Sziasztok!

Van 1db ilyen oldalidomom, den kell esetleg valakinek?
Gyúrok, vazze', gyúrok...
bizony nemm egy könnyű darab de te naon erőtty vagy ecce gurulhatnánk egyet
http://www.sportmotor.hu/motor... nézzétek meg és írjatok kommentárt
Szerintem nem csak a karbiban van fojtás ha ilyen egyszerű lenne akkor csak egy régi gixer karbisort kéne beszerezni és már is 118le? Engem is izgatott a dolog hogyan lehetne kipréselni belőle még azt a plussz erőt de aztán letettem róla kitudja a vezérlés ugyanaz-e elektronika is más szerintem igy jó ez ahogy van és kész.
Én is törtem a fejem a GSR-en sokáig, de aszongyák azt hamar kinőttem volna
Nekem mondod, hogy nehéz... kis törékeny testem nem is bírja középsztenderre rakni
Egy kisebb lejtőre beállok orral, azt má' telefonos segítséget kell hívjak, hogy kihúzzam onnan
meek egy kunkort megizzasztom az öreglányt
éretem hornet 900 szemezgetek,,,,,vaaagy gsr 600 de inkább hornet....bááár sajnálom az effemet meee naon patika full gyári 21 e km ...... szeretnék fickándozni az aszfalton ahoz nagyon nehéz az eff cép a tijed
Nem annyira ringezésre vettem ám, ott csak próbáltam összeszokni vele én inkább közúton használom, munkába is azzal járok és néha kimotoroznék a világból is vele
a jégre teszlek só maji sztárjai..ganxta döglégy zollíí
nem választottár rosszul ezzel a rollerel a ringezésre...kis mesi...mesehősöm nem egy kanyarvadász ez a géesikszeff
Ez nem alapjárat beállító csavarocska?
Nem tudja valaki hogy ez a bigyó mit csinál a karbival?
nem bántani szelepeimet! mer' jégre teszlek
igen láttam, na de valahol el kell kezdeni...
Szerintem sem kell hozzá piszkálni, utcára bőven elég amit gyárilag tud a boci. Amúgy a blokkot a régi lég/olajos gixxerből emelték át, ami 118 LE. Ha jól tudom csak a karbikban van folytás, de ebben nem vagyok biztos teljesen. A nyomatékgörbével variáltak valamit, állítólag jobb így alsó tartományban.
Ezzel a kittel föl lehet "pimpelni " a bocit, ha valaki emiatt nem tud aludni.

http://www.factorypro.com/Prod...