a vezérláncból mient meg nennyiért lehet kapni. mert én is akarok cseréltetni. (gondolok a nittelőszemesre) meg ha már szét szedetem. egy hengerfej tömítést is cseréltetnék.
Nekem is nagy szervíz van mondtam a szerelőnek hogy cserélünk mindent amit csak kell, és ehhez jött pluszban a kormány csere de az csak bónusz. mivel nekem nincs kocsim ezért mindenhova motorral megyünk szeretem ha rendben van a gép.
Jó is annak aki ilyenkor motorozhat mennék én is de a szerelőm most hívott hogy boldog tulajdonosa lettem egy új vezérmű láncnak. yeah!cserébe viszont felrakta úgy a túra kormányt hogy nem kellett bovdent meg vezetéket hosszabbítani
Egy kis finomítás is sokat dob,főleg mikor 0 fokban nem kell izgulni vajon beindul-e vagy se,csak teszi a dolgát.A hideg most viszont kemény ellenfél lesz.eldobtam a mankót azt már bringázom,de kell egy téli kesztyűt villantsak,szép lilás lett a mancsom mire megjártam a boltokat Motort meg a hagyományokkal ellentétben lehet hogy berángatom a szobába ,úgy is le kell szedni a tankot úgy már nem lesz szagos
Bárcsak tudnám miért van szülinapom. Amúgy fázni egyáltalán nem fázom, a gumin érzem nagy gáznál, hogy nincs tapadás, óvatosan lehet csak. Meg amúgy is csak BP-en tekerem. Azért párszáz km-hez nekem sincs kedvem már.
Lbandi: Nem kellett belendülni, mert ment mind a disznó eddig is. Hanem, amikor reggel beröffentem szívatóval, akkor nem csörög, mint eddig, hanem duruzsol. És így már egész másképp indul a nap. :)
gond nélkül leszerelhető és javítható is,tulajdonképp az egyszerűség kedvéért mondtam hogy van minden.Annyi van amit mondtam,ha lecsavarozod a sztendert akkor a kapcsolót rögziteni kell zárt állásban vagy rövidre kell zárni
Ha már kimentem a motorhoz, készítettem pár képet, hogy én hogyan oldottam meg a navit. Ugyan azt a navit használom az autóban és a motoron is. A navit tartó bölcsőt bevittem a boltba és kértem egy olyan tartót, ami ehhez a bölcsőhöz való. A szivargyujó megoldása egyenlőre még csak 1.0-ás. (Ez a navi a miniusb porton nem vesz fel áramot. Ezért kellett a szivargyujtós megoldás.) Az alapötletet a gsx-f.com-on találtam.
Köszönöm !
Ara gondoltam, hogy amíg téli kényszerszünet van, addig leszerelem és új csapot, és/vagy perselyt készítek hozzá. A lényeg, hogy addig amíg nincs rajta az oldaltámasz, addig a középtámaszon lehessen. Bár már rászoktam, hogy azon van, mert nem merem az oldaltámaszon hagyni hosszabb ideig.
leszerelhető persze,az oldalsztender a segédvázon van külön.Annyit kell megtenned pluszba hogy ha ki akarod iktatni,a sztender kapcsolót rövidre kell zárni.Egyébként ha kell tudok adni mindent hozzá (bölcső,támasz) kapcsolóban nem vagyok biztos hogy egyezik a 98 előtti a tieddel
Meg tudnátok mondani, hogy egy 99-es 600-ason az oldaltámasz a középtámasztól függetlenül leszerelhető ?
Az enyém szerintem kikophatott, mert egyre inkább vízszintes talajon is úgy megdől vele a motor, hogy attól tartok, el fog dőlni.
Na, elvileg így fog kinézni a túrakormányom. Az alap egy gyári boci kormányhíd, amiről a kormánycsutka befogói le lettek vágva, a vágás kicsit elmunkálva és feketére porfestve. Ez megy a gyári helyére úgy, hogy a két alsó ibuszcsavar helyére megy fel egy egycsavaros rögzítésű 22 mm-es kormánybefogó bilincs. A kormányt nem fényképeztem hozzá, szerintem azt mindenki hozzá tudja képzelni, ráadásul az a garázsban van és pár kép miatt lusta vpltam kimenni érte
a súlypont változik kissé amikor dől ezért gyakorlatilag maga alá szedi a kormányt.Nulla mozdulattal persze nem változtat irányt.Javarészt a villa dőlés szögének köszönhető,ugyanezt egy chopperrel aminek jóval nagyobb,ott meg jószerével csak a kormány mozdításával lehet terelni cserébe egyenesen megy mint a sínautó.Egy ideig futóművet is állítottam így volt időm kicsit rálátni mit hogy merre,Jelenleg a motoromba még a görbe villa van,tolni is alig lehetne ha nem fognám a kormányt,egyből alászedi valamelyik irányba
Korábbi hozzászólásaimban már leírtam mit csináltam, mennyiért, és mi lett az eredmény. Keress rá ebben a topicban a "bandit" szóra.
Esetleg ez a link rámutat a hozzászólásra: link
anyian vagytok bocisok
Lbandi: Nem kellett belendülni, mert ment mind a disznó eddig is. Hanem, amikor reggel beröffentem szívatóval, akkor nem csörög, mint eddig, hanem duruzsol. És így már egész másképp indul a nap. :)
Ara gondoltam, hogy amíg téli kényszerszünet van, addig leszerelem és új csapot, és/vagy perselyt készítek hozzá. A lényeg, hogy addig amíg nincs rajta az oldaltámasz, addig a középtámaszon lehessen. Bár már rászoktam, hogy azon van, mert nem merem az oldaltámaszon hagyni hosszabb ideig.
Meg tudnátok mondani, hogy egy 99-es 600-ason az oldaltámasz a középtámasztól függetlenül leszerelhető ?
Az enyém szerintem kikophatott, mert egyre inkább vízszintes talajon is úgy megdől vele a motor, hogy attól tartok, el fog dőlni.
Köszönettel !
Rendes vagy
Esetleg ez a link rámutat a hozzászólásra:
link