Hívott a szerelő kész a motor, azt mondta nagyon faxa lett ,kényelmesebb lett viszont a szél az jobban fog érni.mondjuk az meg nem zavar, mert ha zavarna akkor kocsival járnék .Holnap haza jutok erről a kibaszott határról és leszarom hogy milyen idő lesz, megyek motorozni
Nos az egyik barátomtól kaptam egy gyàri inazuma kormányt, a másik barátom legyártatta a konzolokat, megvettem a csavarboltban a csavarokat, a szerelők már elvileg összerakta .még én sem láttam hogy milyen lett mert nem vagyok otthon pàr napig,de ha vissza kaptam leírom és lefényképezem hogy milyen lett.
Ja és kellene egy M6 anya és alátét a másik oldalra.
M6 önzáró anyát vegyél rá, az nem esik le magától.
Az önzárás azt jelenti, hogy van egy műanyag gyűrű az anya végén, ennek kell kívül lennie, ez a műanyag gyűrű szorul annyira, hogy nem engedi lecsavarodni az anyát.
M6-os imbuszfejjel
Hosszát meg mérd meg a másik alapján, a csavar fejét ne számold be a méretbe.
Ha kérdezik, akkor nem kell tövig menetes.
Rozsdamentest vegyél.
Nem kell nagyszilárdságú.
Egyébként kb. 20-50 Ft az ára.
A konzol másik csavarját leméred vagy elviszed mintának és beugrasz egy csavaros, műszaki boltba kérsz egy ugyan olyat.
Egerben tudom ajánlani a Fermo-t a maklári úton.
Sziasztok! Segitsegeteket szeretnem kerni. A kepen jelolt, csomagtarto konzol hatso felfogato csavarjat (gyari csavar, ami a gyarilag fent levo csomagrogzitot rogzitette a vazhoz) elhagytam. Lenne otletetek, hogy honnan tudnek ilyen csavart beszerezni? Vagy esetleg nincs valakinek elfekvoben?
Elore is koszonom a segitsegeteket!
Nekem is azt mondta a szerelő hogy már csak négyet kattant az állító ricni, és én is úgy tudom hogy hivatalosan is kb 50-60 ezer között szokták cserélni.
igazából a szerviz könyve is 50ezer környékén írja. meg a feszítő patron is már a 17ricniből 12-13le kattan. meg ami még rá spanolódik. a feszítő hejzetéből lehet következteni a lánc hogyanlétére.
több változós a dolog mikor döglik meg a lánc.Nekem például még jónak mondható mert nem úgy zörög mint egy marék 8as anya,de már hallható jelei voltak korábban is melegen,ez lehetett akár a fokozott igénybevétel vagy a gyér minőségű olaj miatt is.Nálam már a megszokott motullal futott március óta.Tudva levőleg előttem 3 évet állt,ki tudja milyen szervíz előélettel,olasz papírjait nem is láttam.hiába volt gyakorlatilag minden törődés ellenőrzés és beállítás,nálam már korábban valami megindult,szépen fokozatosan be is égett az a pár szelep.Visszatérve a láncra,a hang az még hagyján mert szétesni nehezen tud,viszont ha csak minden második csap kopik meg pár századot,azok körbeérve súlyos miliméterek lesznek,eltolva ezáltal a vezérlést is,ami már nem szerencsés
61000 km,de egy kicsit még lehetett volna feszíteni rajta de nem akartam kockáztatni.angliában nekem is lakik haverom, fent északon liverpool mellett.jó volt menni de az nem kevés pénz szóval inkább halogatom
52ezer.de nyárra nagy túrát tervezek,angliába akarok ki menni,fracia órszágban van lakik egy barátom,nála pihennék 2-3napot,utána irány london,ott is lakik egy család.akiknél meg húzhatom magam,ennyi lenne a terv.
Tudnátok segíteni, hogy szivargyújtó aljzatot hova érdemes bekötni, ami gyújtásra kap áramot csak ,de terhelhető 3-4 A-al?