A tartalék állást annyival kiegészíteném, hogy nagyon csalóka. Nekem a piros jelzés tetején kell átcsavarni, mert ha beleér, akkor már rángat. DE akkor ha még beletankolok, akkor majd félig van a tank! Elvileg 18 literes a tank, kb. 250km után kell áttekernem tartalékra...de van,hogy 300-at is elmegyek. A lényeg, hogy nekem már ha piros alá lekoppan, még akkor is jól el lehet vele menni. Először persze én is lefostam a bokám, visszaengedtem a gázt, míg találtam egy kutat, aztán néztem nagyot, hogy alig 15 liter ment bele.
Szóval az szintjelző kicsit csalóka. Ki kell tapasztalni.
Mikor levegőszűrőt cseréltem, levettem a tankot, lehúztam a benzincsapról gumicsövet, és a csap állásait próbálgattam, de a pri állásban sem folyt a benzin, vákum nélkül. Lehet a benzin csapom rossz?
Nekem 2004es bocim van, ha minden jól megy holnap állok neki felszerelni rá a túrakormányt. Van neten lsl szett kompletten rá, de ha kicsit utánajársz, akkor olcsóbban ki lehet hozni, nekem is sokkal kevesebből jött ki. Ha kész lesz, teszek fel képeket és majd a tapasztalatokról is beszámolok.
már pár komment előtt írtam hogy a levegőszűrő házban benzin gyült össze, létezne hogy azért mert a benzincsapomat a PRI állásban használtam? És mivel ilyenkor szabadon folyik a benzin, a karbin keresztül a levegőszűrő házba folyt? Mert a karbi tű ki van kopva? Lassan összeáll a probléma gyökere. Tehát akkor a PRI állás nem napi használatra tervezték.
A kommersz futómű itt azt jelenti, hogy egy átlagos, semmi extra dolgot nem tudó cucc, elől-hátul állítható, de a boci 1 személlyel sem egy nagy kanyarkirály. Persze attól függ mihez hasonlítjuk, vannak sokkal rosszabbak is, azért írtam hogy átlagos.
A max terhelhetőség az én forgalmim szerint 210 kg.
A kényelem megint csak olyan, hogy kinek mi a tűrőképessége meg az igénye, 2-3 órát minden gond nélkül el lehet üldögélni rajta, de 7-8 óra már elég kemény.
Végülis csak azt tudom javasolni hogy próbálj ki egyet, és majd meglátod hogy tetszik vagy nem. Maga a technika egyébként teljesen rendben van, létezik 1-2 apróbb hibája ami ismert, azonkvül teljesen megbízható, nem fogyaszt sokat és van benne annyi erő ami a közúti közlekedéshez bőven elég.
A benzincsap állásai:
lefelé ON, ilyenkor van nyitva, normál körülmények közt ílyen állásban használjuk.
Előrefelé RES, ez a tartalék. Ha ON állásban elfogy a benzined, akkor átfordítod ebbe az állásba és így még el tudsz menni valahány km-t. Hogy mennyit, az több dologtól függ, én mentem már 70km-t a tartalékkal és még volt benne, de az a biztos ha 40-50 km-re számítasz.
Hátrafelé PRI, ez teljesen szabad átfolyást enged a benzinnek. Akkor érdemes használni, ha a karbikban nincs benzin, mert pl sokat állt a motor. Tavaszi első indításnál ajánlatos ilyen állásba tenni. Viszont nem szabad huzamosan így hagyni.
Köszönöm válaszodat "Xebulon". Jövő tavasszal karbi felújítással kezdem a szezont. Amúgy érdekes hogy 35ezer km van benne és már kikopott a karbi (vagy lehet manipulálták az órát). Még egy kérdés: a 2000 es bocin a benzin csap 3 állása mit jelent és mi a rendeltetése, mi a különbség a 3 állás között? én még különbséget nem vettem észre. hozzáértő választ megköszönöm.
Szia!
Nekem NGK-t rakott bele a szerelô amikor megvettem, viszont másik szerelô nem áradozott róla. Eddig 12000 km-t mentem vele gond nélkül. Ô a Denso-t emlegette és láttam kivételkor, gyárilag is az volt benne. Legközelebb Denso-t veszek.
Sziasztok!
Rendeltem Kecskemétrôl egy olajleeresztô csavart, de rámértem Gauss mérôvel és nem mágneses. Felhívtam ôket, azt mondták, ebbe ez a gyári. Nekem 2005 GSX 750 F-em van, van-e ebben valakinek tapasztalata?
Leeresztő dugó azért van, hogy a belekerült benzint le lehessen engedni.
Azért van ledugózva, hogy ne kapjon fals levegőt.
Azért került bele benzin, mert engednek a karbiban a tűszelepek.
Újítsd fel a karbikban a tűszelepet és a gumitömítéseket. Kb. 15-20eFt a négy karburátorra a felújító szett.
üdv minden boci tulajnak! tudna e valaki segíteni abban, hogy gsx750f 2000es évjáratnál a levegőszűrő ház alsó részén miért van egy leeresztő lyuk gumicsővel a blokk alá kivezetve, és ledugózva? ugyanis mikor levegőszűrőt cseréltem, állt benne a benzin. utána jöttem rá hogy a dugót kihúztam és úgy eresztettem le a folyadékot. miért kerül bele benzin? nyílván a karbibol folyt bele, de miért?
Sziasztok!
3-4 hónapon belül mocit szeretnék venni volt egy 93-as gsx f-em de hosszú távon kényelmetlen volt! van-e valakinek tapasztalata abban , hogy 2005 -ös gsx-f en lecserélte a kormányt egy túra kormányra mennyire lett vele kényelmesebb? gondolkodom még a 1200 s banditon vagy a yamaha tdm 900 vagy a fz 600 a lényeg hogy kényelemes és gyors legyen
üdv mindenkinek!
Kommersz=buta, állíthatatlan, egyszerű. Kinek mihez van igénye, szóval lehet ez előny is meg hátrány is.
Nézz utána mennyi a boci megengedett együttes tömege..ebből tudsz következtetni arra, hogy egyáltalán terhelhető-e annyira, amennyire szeretnéd.
Én ugyan még nem hirdetem, de nagyon hajlok arra hogy eladjam a Diversiont. Ez sokkal inkább alkalmas típus arra amire te motort keresel, de ez is csak bő 200 kilóval terhelhető hivatalosan. Mondjuk én soha nem éreztem azt hogy elérném a terhelhetőség határát, mert jól megpakolva is ugyan olyan stabil volt mint kvázi üresen (anno a GS-nél éreztem némi bizonytalanságot felcuccolva utassal, ennél nem..szinte érzéketlen rá).
Ha meg lesz hirdetve olcsó lesz, mert kell rá költeni, de mindenkinek jobb így mint elhinni/nem hinni mi lett lecserélve mi nem, meg erről győzködni a vevőjelöltet.
Mit jelent ez esetben konkrétan hogy kommersz a futómű? A hosszabb időtartamú túrák nem feltétlenül járnak 7-9 órás motorozással, persze nem magamat akarom meggyőzni, ha nem nekem való akkor elfogadom, de sajnos nem volt lehetőségem eddig próbakörre vinni egy bocit sem. Mit gondolsz, egy határozott (200-220kg)-os terhelésnél mennyire merítem ki a futómű korlátait? A legnagyobb problémám ez az xf-emmel, hogy itt már rendes tempójú kanyarodásról szó sem lehet.
Szerintem nem. Ha nagydarab vagy, nem fogsz jól elférni rajta a hosszabb távokon. Azt írod 5-7 napos utak is játszanak nálad, ha napi 7-9 órás motorozást veszünk, szerintem a második nap végére fájni fog mindened. Ez nem egy hosszú távú utazómotor, hanem egy régi GSXR blokk egy acélvázban, kommersz futóművel.
Ma velem is ficánkolt. Ahogy felhajtottam az Erzsébet hídra elkezdett borogatni a szél, csak úgy ficánkolt a drága. Alig vártam átérjek a túloldalra. Szerencsére nem nagy táv.
Az eddigi csúcsom 18 liter volt - kb 320km után.
A mutató akkor már alul feküdt.