Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért mert a SPORT motor ilyen kis okoskákal van tele .. mindent tudnak a monitor elött MESTER SZERELÖK . lapon döntik a verdát kibaszot jol motoroznak ,, és tele vanak zsé vel mindenben über faszák ..................

aztán néha .. néha hozám keveredik keverednek ilyen jelegű monitor motorosok ..................

és gyogyszert kell bevenem a vérnyomásomra

csak az elmult pár hét okoskái

https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...

át kell ugrani .............nem meghallani .......
Értem, köszi az infót
67000km van benne most,de ez km független,ha kokszol a karbi miatt egy keveset futott gépen is megéghet a szelepzár
úgy kezdődött hogy vettem a szervizelt ámde 10 hónapot állt bocit.esztétikailag nem volt valami szép de megfogott a mechanikus éppsége,próbaúton baromi jól ment,indul megáll,hoztam is haza.belecsavart uszkve 3-4ezer km-t amikor olvastam erről a becsöpögésről mint tipusbetegségről,el vittem egy ismerős szerelőhöz mondván nekem a cv karbi kinai.megcsinálta de még rosszabb lett a helyzet,ekkor meglátogattam Taschnert és kiderült,hoppá kicsit kevesebb a kompresszióm 2 hengerben.Utólag eszembe volt,mondta a tulaj hogy időnként nem indult egyből mind a 4 henger,lehet hogy gyertya.Azt is kicseréltem,a hiba maradt.a 600as blokk már egyben, a 750es kerül majd sorra de csak augusztus fele,a boci túrán lábon vagy tréleren is de ott leszek.apró észrevét még : ugyebár az index párban kb 40w,ha használtam akkor kicsit ingadozott az alapjárat ami nem épp megszokott,illetve a fordulatszám mérő is kicsit darabosan járt piciket ugrált alapon.ezt egy egészséges motor nem csinálja
Mitől alakulhatott ilyesmi ki? Nem kérdezted véletlen? Mennyi km-volt benne mikor észre vetted h valami nem oké?
lézeres hőmérővel talán kiadja ha valami gáz van de pontosabb egy végnyomás vagy veszteség mérés,persze ellenőrzésnek jó.Amikor a gumiért mentem hallhattad hogy zakatol alapon,de 3000től szépen ment.4 szelep ment gatyára,megmarták a fészkeket szelepeket hozzá illesztették,és máris jó lett
nem gányolunk,főleg nem benzines cuccokat...én már ugrottam le égő motorról,nem javaslom senkinek,ne éljétek át ! te most nem örülsz,határozottan szívod a fogad miatta de egy darabig le van tudva a gond ezzel.nem véletlenül rendelek csak gyárit,hiába mondhatnánk nem éri meg,most még nem de jó pár év múlva igen.
Ezért mérem már szinkronnál is külön a kipuffokat.
Igaza van Istvánnak, le írt egy javitási lehetőséget bár több mód is lehetséges, most nyilván nem az ő reszortja ezt mind le irni, bár szerintem nincs olyan dolog motor téren ( legalább is boci téren) amiben ne tudna tanácsot adni. Nem értem miért kell egymást überelni, belekötni, hisztizni, besértődni, főleg egy olyan személyel szemben aki feltétel nélkül segít embereken a tudása legjobbja szerint. Én csak azt nem értem Tycho h miért kérsz tanácsot barkácsolásra ha számodra egy új utángyártott alkatrész se felel meg csak a gyári....
a leömlő fogdosás reggelente nem túl pontos,nekem a 3-4.hengerem kipufogó szelep hibásan is ugyanúgy ment csak nem volt tökéletes az égés,emiatt voltak fura dolgai.átmeneti elmezavar,leállás,időnként erőtlen volt alul
Oh ne haragudj...nem tudtam, hogy viszájára fordul, hogy használható tanácsod adok.

"fogalmad sincs,ki vagyok"
Mivel nem mutatkoztál be, honnan lenne? Annyi esik le visszaolvasva, hogy

te:"vagy volt alternatív megoldás?"
én:..."autó üzemanyag pupájának (AC) jav, szetét,"...
te:"akinél elhasalt a membrán, hogyan oldotta meg. Erre nem jött válasz"...
én:"...Amúgy amit neked leírtam membrán javitási módot..."
te:"...membránt, most nem hiszem,hogy lehet..."

neked nem érdemes segíteni, mert mikor már kérdeztél akkor tudtad, hogy mit fogsz csinálni, figyelmen kivül hagyva minden épkézláb, jutányos ötletet, meg azt, hogy más erre neked ingyen kegyelemböl idöt szán...ezek után teljesen jogos a felháborodásod a hangnememre...
Megnyilvánulásod alapján erösen plázacicás kategória..., ha valahova be kéne skatujáznom.
Sziasztok

Hátsó féktárcsa mikor cserés? 5mm vastagság már rossznak számít?
Köszönöm építő jellegű kritikádat, máris a szívembe loptad magad...
Még egyszer leírom, az eredeti kérdés az volt, hogy aki megszívta a membránnal, hogy orvosolta EZT a problémát....
Köszönöm a személyeskedő hangvételt a kézbekoszolással, fogalmad sincs,ki vagyok, mit csinálok a két kezemmel néha, s hogy mit vagyok hajlandó/képes/kénytelen kifizetni a motormra, s miért. Gentleman vagy! Bár ezzel is elkéstél, szal felesleges az okoskodás...
Milyen véletlen, hogy nem ismeri, hiszen az fele annyiba kerül, fele akkora lenne az árrése...
Amúgy meg Mo.-on q..va szar az u.gy. alkatrész ellátás, melynek egyik oka a kis kereslet...

Mint láthatod, az a kereskedö 50 db felett adott el abból az u.gy.csapból ...másnak jó a japán...
Tourmax gyárt porlsztóhoz is jav szetteket, a németek azt is megveszik, és bizalommal használják...(egy etz-s esetböl nem vonnék le messze menö következtetést...föleg, hogy nekem az utána gyártott alkatrész nem egyenlö a rosszabb silányabb minöséggel. Mint említettem, sok olyan beszállító van jármügyárakhoz, akik saját cégnév alatt is direkbe árulják a termékük.

Alternatív megoldást kérdeztél...nem tudtam, hogy nem akarod összekoszolni a kezed...Nem is jártál utána, de tudod, hogy már semmilyen auto AC pupájának jav készletét nem lehet kapni...nyilván ekkor 38 ezerért a gyári a legkézenfekvöbb egy 16-éves motorra...
Egyrészt direkt rákérdeztem, ezt a gyártót nem ismerte a motorrad, másrészt viszem az eredetit is. Nyilván nem fogom átvenni, ha ezzel akarják kiszurni a szemem, vagy nem olyan áron. Az meg,h japán, semmit sem jelent, ETZhez is van német alkatrész,de az is csak utángyártott.
Másfelől pedig lehet,h 18 évvel ezelőtt lehetett kapni UAZ membránt, most nem hiszem,hogy lehet. Ennyi erővel az előző széria utángyártott javítókészlete is vagy-vagy alapon lehet jó.
A linkelt cucc japán Tuormax gyártmány ("Herstellers Tourmax (Made in Japan)")...sok cuccal van a piacon...simán lehet mint az nem egyedi, hogy suzuki zacsiba is ez fog érkezni, csak drágábban...

Amúgy amit neked leírtam membrán javitási módot, 17-18-éve megcsináltam a yamahámon...fillérekbe került ...
Köszönöm a tippet, ezt a hírdetést mondjuk nem láttam, viszont ez egy utángyártott csap. Ilyet, más amcsi hirdetésben találtam, kb ilyen áron, talán drágább,meg lassabb postával.
Utángyártottal kapcsolatban vannak félelmeim, szal ha nincs javítókészlet, akkor sem a gányolás nem jön szóba membrán szinten, sem a látszat,meg az utángyártott megoldás. Pláne, hogy közel összemérhető az ára az újjal. Eredetileg az volt a kérdésem,hogy akinél elhasalt a membrán, hogyan oldotta meg. Erre nem jött válasz, így fájt, de megrendeltem hozzá az újat..
Üdv Mester!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A karbikba rozsda került, habár betöltő nyíláson keresztül tisztának tűnik a tank. Gyanítom a betöltő nyílás előtti rész rozsdás.
Hogyan lehetne száműzni a rozsdát a tankból?
Karbikra tisztítás, és szinkron vár, de előtte szeretném biztosra tudni, hogy
megtettem mindent azért, hogy ne forduljon elő mégegyszer.
Köszönöm előre is a válaszod.
http://www.ebay.com/itm/Benzin...

most találtam, nem tom még érdekes e?
Hát. Én otthoni körülmények között nem nyúlok a gyertyákhoz mert kaptam olyan tippet hogy legalább egy bele van törve és lehet sérült a menet. Akkor lehet szervízbe kényszerül a bocika.
Szia Fantom!
Tavaly csinálta nekem is ezt a kis viccet. Gyertyákat ellenőriztem, azok rendben voltak. (De ha már levettem a tankot, egyből ki is cseréltem őket.) A karburátorom volt a ludas, a 4-es hengernél. Karbi takarítás, vissza és minden megint pöpec lett.
Dus. Fogyasztas?
Az egyik gyertya beallt. Vedd ki oket nezd meg mennyire kormosak.
Helló

Bocis térképhez: Fantom 2004 GSX750F

Egy jelenség után szeretnék érdeklődni, mivel motoros témában még kezdőnek tartom magam :D max lelkes amatőr.... :D

Ma mentem elég sokat városban Bocival, jó volt az út kevés forgalom simán hagyott helyet mindenki. Aztán jött egy nagyon nyílt széles út kicsit kihúzattam 9000ig a bocit. Ment úgy éreztem minden jó üvöltött rendesen aztán mikor visszalassítottam, olyan traktoros lett a hangja... A franc tudja mi lelte de mint mikor reggel 7-kor indítom és ő is csak épp, hogy felkelt taknyos röfögős hang aztán 30-40 másodperc után felkelt belül mindenki mehetünk...

/Kitérő: Nekem nem kell a szívatóval csinálnom semmit, se hidegen se melegen nem kell birizgálni.

Míg hazaértem, nem lett jobb. Gyertyára gyanakodnék, mert én tettem a motorba 9000 Km-t és nem hinném, hogy a régi tulaj új gyertyákkal adta át. Tanácsnak azt kaptam nézzem a leömlőket reggel induláskor. Ha a leömlők jók lehet a karburátor rakoncátlankodik.

Ti mit gondoltok ?
Üdv:
Zoltán
Sziasztok!

Szeretnék tőletek segítséget kérni. Az egyik motoros barátom a gyönyörű GSX600 F Katanájához (utolsó szériás) keres szívó oldali vezérműtengelyt.
Tudna valaki segíteni abban, hogy kinél lehetne ez ügyben érdeklődni? Vagy esetleg van valakinek egy bontásra szánt blokk, amiben még nincs elkopva ez az alkatrész?

Köszönöm a türelmeteket.