Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Nemrég vettem egy ilyen gépet. Rögtön meg csináltam rajta a kötelező átvizsgálást...
Olaj leeresztő csavar bele van szakítva... Ha az olaj teknőt leszerelem, van e valami kipottyanó alkatrész, vagy gond nélkül vissza tudom majd tenni ha a blokk a helyén van?
Üdv.
Említettem már, hogy én Sírokrol csapatnék vissza, lehet csak én egyedül de egy nap közbeni időszak jól esne. Gőzöm sincs mi fog történni szombat este . Na de próbálok oda érni én is 26-án. Bp.
Kicsi fiam Bocigolt
Mekkora gyárilag az első és hátsó lánckerék illetve milyen lánc kell. Lassan nézek belőlük azért újat,hogy árban mire készüljek. Láncból viszont lehet erősített nézek.
A lánckerekek egyáltalán nem kopottak. Mentem egy kört, lámpánál is megnéztem és jó lett. Igazából úgy néz ki nagyjából, hogy a lánt 2/3-ánál pont megvan a 20-30mm, de 1/3-a feszesebb. Viszont az eddigiekhez képest tuti jobb lett a futása. Mennyit mehetnék így el még?
Hát eléggé mozognak azok a jelölők. Így tolómérővel mértem a csavar távolságát, amivel a beállítást végezzük,hogy mindkét oldalon ugyanott legyen.
Vagy éppen az ellenezöje...sokkal alaposabb!
Ugyanis azok a jelölök nagyon sok esetben csalnak, nem pontosak. Inkább azt szokták nézni, hogy a lánc egyenes fusson a lánckereken...
Nem véletelen vannak ilyen kütyük (is)...
Azt azért nézd meg, hogy nem áll-e ferdén a jelölő. Egy kissé tud billenni jobbra, balra.
Sajna az enyémnek is. Kimaradt a 12000-es(x7) nagyrevízió.
Nem kapott...inkább trehány volt az előző tulaj.
Nem kapott a motor oldalról? Csúszás....
Egyenlőnek kell lenni a jelölésnek.
Most az egyik oldalon el van mászva egy rovátkányit, azt korrigáljam ugye?
Hali!

A feszességet az oldalsztenderre állított motoron végezd üresben. fellazítod a tengely csavarját. és ha nagyon pontos akarsz lenni akkor az állító csavarokat egyformán állítod. Egyszer az egyiken húzol egy negyed fordulatot egyszer a másikon. Amíg el nem éred a lánclógás max 2-3 cm-ét(alaphelyzettől felnyomva 2-3 cm). Utána Visszahúzod a tengely csavarját.
Na, egy számotokra egyszerű kérdésem lenne, de én még nem csináltam.

Szóval laza a láncom. A lengővillához téve egy centit, a lánc teteje, 6,5cm körül van, egészen a 2 centi rovátkáig fel tudom tolni és 7 centiig le.

Az nem tiszta, hogy milyen helyzetbe engedjem meg a tengely csavarjait? középsztenderen sebességben vagy üresben?
Illetve ott a hátsó féknek valami vasrúdja amely szintén a lengővillához van kicsit előrébb csavarozva...az ki kell engedni?

Szóval hogy csináljam a műveletet?
A feszességnél gondolom mindkét oldalon ugyanazon számú rovátkáig állítom hátra, aztán meghúzom a csavarokat...

Segítene ebben valaki?
Nos! A dátum a júli 26 lesz vasárnap!
Az útvonal valami olyasmi lesz, hogy találkozunk a Turul szobornál valamikor kényelmesen a délelőtti órákban (pestiekkel esetleg vagy aki erre jön együtt mehetünk odáig is) utána pedig tolunk egy karikát a Velencei tó körül, esetleg megnézünk pár látnivalót, megejtünk egy ebédet stb...
Ha valaki jelentkezne messzebbről, mondjuk a nyíregyházi bandából akkor persze az időponton korrigálunk, hogy ne kelljen korán kelnie nagyon senkinek!
Akik eddig visszajeleztek:

Králl (Adony)
attabasr (Budapest)
bagg (Budapest)
VStryker (Budapest)
Zoleeka (Budapest)
peppe68 (Győr)
Okrisz (Győr)
ROLI77 (Környe)
szervin (Kunszentmárton)
Lbandi (Pilisvörösvár)

Ha valakit kifelejtettem akkor sorry...
De ha "csak" ennyien megyünk az is már szép kis létszám :D Persze ha bárki csatlakozik még azt is nagyon szívesen vesszük.
Jó lenne hallani, hogy milyen hangja van 10 kis bocinak mondjuk amikor egyszerre meghúzzuk a szarvukat

Már csak 27-et kell aludni

Na szép napot mindenkinek!
júli 26.án megyünk elvileg,legalábbis remélem összehozzuk.
én gőzerővel dolgozom,karbi sor átment egy fürdőn majd ultrahang,a blokk már a ketrecben,épp a kábelekkel bíbelődök.Pont jó hogy nekiálltam motort cserélni,így legalább fény derült mennyi eloxidálódott csatlakozóm van,többek közt a generátoré is,mondjuk eddig lekopogom nem volt semmilyen gondom de jobb megelőzni mint az út szélén vakarózni
Most akkor lesz bocis gurulás a turulhoz vagy hogy lesz?
Elvittem egy gépműhelybe és tettek bele új perselyt.
van külömbség és nem kevés ... hid el amugy a lég /olajos teknika a 30 évek találmánya nincs semmi másrol szó .. csak arrol ,hogy 1984 ben a 750 volt a gp ben és a suzuki brilirozot de a víz hütés elönye ki jött a pályán ... a suzuki huzot egy nagyot és a gp 750 motort lámpákal indexekel kicsit butitva utcára dobta ,,, evvel világ sikert arratott a gsx r alapja .......... mindenki ismeri

de maga a lég /olaj hütés és a konstrukcio az utcán nagyon élet képes volt a víz hütés még sok boszanto problémát okozot ... ugyan akkor maga a block hibátlan strapa biró ...... a blokot le butitoták .... és hajtot hajot motoros szánt mindent a banditok és a bocik leg nagyobb hibálya a futomü és a váz vasból van és kurva nehéz .. itt ugye a vissza lépés az utcára ... hiszen oda elég a bandit és a boci .. inazuma sikerét a le butitot block nak köszönheti egy átlag motorosnak nem kell több .. így gondolta a suzuki és valojában igaza lett ezzért van még mindig lét jogosultsága ezzeknek a vasaknak

arrol nem beszélve ,hogy a riválisok is sorba nagy ccm -is lég /olajos teknikát tesznek a tura ... motorjaikba
jó napot !
elég szellős az eszem mostanában,neten nem találtam hirtelen konkrét értékeket csak a műveleti process-t viszont mintha pont itt olvastam volna hogy a boci 750 nek a szelephézaga 0,10mm szívó és 0,15kipufogó hidegen,jól emlékszem ?
Annyiban nem korrekt az összehasonlítás, hogy akkor a Honda teljesen korszerűnek számított azzal a technikával, most meg a boci egy kedvező árú, megbízható alapgépnek számít a 750-esek között.

De az teljesen igaz, hogy elektronikus digitális kütyüket leszámítva semmi nincs a mai motorokban, ami ne lézetett volna már 25 éve is. Szóval ha összehasonlítasz egy 60-as években készült utcai motort egy 80-as években készülttel, látható hogy óriási volt a fejlődés. Ha összehasonlítasz egy 80-as években készültet egy mostanival, semmi drámai újdonságot nem látsz. Erről beszélek, hogy ez a baj.
alapból más a két motor felépítése és a stílusa bár sok a hasonlóság
Az 18 eves hasonlat egy kicsit santit!
A boci alapja a 85 - ben vilagsikert aratott gsxr 750 volt 176-180kg szaraztomeggel. Csak hat ahhoz kepest a bocikat inkabb a tehen jelzovel kene illetni, mert nagyon messze esett az alma a fajatol.
Koszi!
Milyen is a pontos tipusa? :)