1 Louis Mo.-on
Aztán használhatod a netes keresöt, ha ezek nem tetszenek...
Èn Mo.-on nem vásároltam még ilyet...így nem tudom hogy a te értékrended szerint ezek megbizhatóan, és olcsók e.
sziasztok,egy aprócska kérdéssel bombáznám a társaságot hátha van olyan aki gyári cuccokból javított karburátort.Nem vagyok zsidóból de tényleg 66000ft lenne 4db vacak tűszelep egy bst 36os sorhoz? nem akarom elhinni...a 4db állítólag beszerezhetetlen gumidugóval,o-ring szett,és úszó tömitéssel együtt fizettem legutóbb 17000ft-ot legutóbb
Ilyenkor kevesebb hirdetés van fenn, általában nem szezon közepén akarják eladni az emberek a mocit. Azt nem hiszem hogy ősszel vagy télen sokkal olcsóbb lenne, de sokkal többől tudsz válogatni... legalábbis ahogy én észrevettem.
Sziasztok. Testvéremnek van egy ilyen 2005-ös évjáratú motorja, de nincs hozzá semmi leírása. Tudnátok nekem linkelni, vagy küldeni magyar nyelvű használati utasítást, kezelési útmutatót? Esetleg angol is megtenné. Előre is köszönöm.
Ilyesmire gondoltam: kezelési útmutató
Azért ennyire nem veszélyes a dolog
A motorja kitűnő. a váz nem sérült a többi csak odafigyelés kérdése és rendben lesz.
Télen kap egy új festést és Örög darab lesz.
Sajnos ahogy észrevettem az előző gazdája nem volt épp motorbarát, bár a szájával az volt. Jobbnak tartom, ha mindent nullázok és úgy kezelem,mintha nem történt volna meg. Persze ésszerű határokon belül. Szerintem 3000 km alatt nem lehet ennyire koszos sem a szelepdekni, sem a karbi. Inkább arra tippelek hogy kimaradt a szerviz. Meghát éreztem hogy nem egyenletes az alapjárat és a gyorsítás sem.
"bontóban pár ezer forintért van lengővilla"
Ezzel az csak gond, hogy vagy jó benne a csapágy, meg a persely, vagy csak levé lnehezéket vettél...
"Miért is szereljem szét 25.000km-ként a lengővillát bezsírozni? "
Nem kötelezö...semmi sem az, tied, azt csinálsz vele amit akarsz. Èn ezeket a tapasztalatokat nem egy motoron gyüjtöttem össze... ezért tettem ezt a "felelötlen" kijelentést adtam ezt tanácsot. Ha valaki sokat megy esöben, nagynyomásuval mossa, akkor az elég gyengén tömitett csapágyak beáznak, berohadnak, beverödnek, onnatól nem funkcionál rendesen a himbarendszer, lengövilla...talán belátható, hogy ennek van káros következménye az útatartásra...
Csak tájékoztatólag azoknak akiket érdekel a felépitése és költségvonzata...
Ha valaki tisztában van a motorozási temperamentumával, és pl egy gazdás motor, szoktunk kitolni ciklusokat, hiszen pl egy 12 ekm -es szelepállitás úgy van megállapitva, hogy ütöd vágod a gépet, akkor is beleférjen...kiméletesebb használatnál ritkábban is meg lehet bontani a gépet, pont azért, hogy az amúgy érzékeny tömitések, és menetek tovább tartsanak...Egy légszürö csere is elég rugalmas, hiszen egy városi használat mellett már 10 ezer elött megtellhet, tiszta környezetben meg akár 24 ekm-t is vígan elhasználható...
Ezek az adatok szamárvezetök, távpontok. Lehet öket mérlegelni, nem köbe vésett dolgok, de tudni kell hozzá a párhuzamokat. A gyertyák menetét betekerés elött illik rézpasztával megkenni.
Elvileg vannak ilyen nagyon átfogó jav. szettek, de most suzukihoz nem látok... Meg van ilyen belépö szintü...
Általában elég szokot lenni a második, de ha a tolattyú tüje meg van kopva, vagy a kehelycsö, esetleg a fúvókák nagyon el vannak barmolva, a Pilott vége el van görbülve, kopva, akkor sajna nem elég...
87000 van a mocciban. Szerintem az előző tulaj meg sem csinálta a 12000est. Fura módon a szelepfedélen apró kavicsos sár volt. A szelephézagok viszont jók voltak. Kettő szìvónál volt nagyobb a hézag. A karbihoz van esetleg több fajta készlet is?
Az iridiumok 30-50ezret elmennek...
Nèzd meg hogy a lepmlok fele szabad a gyertyafuratok aljan kifolyo furata...lehet all benne a viz hacel vannak dugula. Felteve hogy a szelepdeklinel jol zarnak...
Milyen javito szetted van porlasztokhoz?
Bekentem egyszer kb. 50.000 km-nél a lengővilla csapágyat.
Most 85.000km-nél még nem kotyog.
bontóban pár ezer forintért van lengővilla.
Miért is szereljem szét 25.000km-ként a lengővillát bezsírozni?
Ezért vettem nittelő szerszámot, de majd 100.000-nél bezsírozom újra.
Azután már valószínűleg többé sose, mert 150.000km-t már nem nálam fogja futni, vagy kiállítási darab lesz...
Na, ma megjöttek a cuccok. Korrekten intézte az M0moto a rendelést. Moci már a szerelőnél. null, itt a közelben. Remélem jó kezekben van... egy láncszett cserét csak jól lő be.
Louis Mo.-on
Aztán használhatod a netes keresöt, ha ezek nem tetszenek...
Èn Mo.-on nem vásároltam még ilyet...így nem tudom hogy a te értékrended szerint ezek megbizhatóan, és olcsók e.
Ilyesmire gondoltam: kezelési útmutató
A motorja kitűnő. a váz nem sérült a többi csak odafigyelés kérdése és rendben lesz.
Télen kap egy új festést és Örög darab lesz.
"bontóban pár ezer forintért van lengővilla"
Ezzel az csak gond, hogy vagy jó benne a csapágy, meg a persely, vagy csak levé lnehezéket vettél...
"Miért is szereljem szét 25.000km-ként a lengővillát bezsírozni? "
Nem kötelezö...semmi sem az, tied, azt csinálsz vele amit akarsz. Èn ezeket a tapasztalatokat nem egy motoron gyüjtöttem össze... ezért tettem ezt a "felelötlen" kijelentést adtam ezt tanácsot. Ha valaki sokat megy esöben, nagynyomásuval mossa, akkor az elég gyengén tömitett csapágyak beáznak, berohadnak, beverödnek, onnatól nem funkcionál rendesen a himbarendszer, lengövilla...talán belátható, hogy ennek van káros következménye az útatartásra...
Csak tájékoztatólag azoknak akiket érdekel a felépitése és költségvonzata...
Himba és csapágyazása...-árak
Lengövilla.. 2-3-5-ös tétel érdekes
15000 mérföldnél...még éppen ki tudtam polirozni a felületi egyenetlenséget...
Ezek az adatok szamárvezetök, távpontok. Lehet öket mérlegelni, nem köbe vésett dolgok, de tudni kell hozzá a párhuzamokat. A gyertyák menetét betekerés elött illik rézpasztával megkenni.
Meg van ilyen belépö szintü...
Általában elég szokot lenni a második, de ha a tolattyú tüje meg van kopva, vagy a kehelycsö, esetleg a fúvókák nagyon el vannak barmolva, a Pilott vége el van görbülve, kopva, akkor sajna nem elég...
Én is megyek vezetéstechnikai tréningre holnap Okrisz, nagyon várom már
Nèzd meg hogy a lepmlok fele szabad a gyertyafuratok aljan kifolyo furata...lehet all benne a viz hacel vannak dugula. Felteve hogy a szelepdeklinel jol zarnak...
Milyen javito szetted van porlasztokhoz?
Ha valakit érdekel, még van hely.
gyertyacsere
Milyen lesz a karbi belül.
Most 85.000km-nél még nem kotyog.
bontóban pár ezer forintért van lengővilla.
Miért is szereljem szét 25.000km-ként a lengővillát bezsírozni?
Ezért vettem nittelő szerszámot, de majd 100.000-nél bezsírozom újra.
Azután már valószínűleg többé sose, mert 150.000km-t már nem nálam fogja futni, vagy kiállítási darab lesz...
De azt mondja a szerelő, meg is mutatta, hogy izomból mozgatva kicsit mozog mindkét féktárcsa előre, hátra.
Ez mennyire komoly? Nem kopottak, nem vállas vagy hullámos egyik se és hot ziher hogy nincs rá 100ezer forintom már idén, de 50 se. :(