a gs-embe tokico fél szinter betétek kerültek még pár éve,elég pacek,jó érzés belemarkolni és érezni ahogy felgyűrődik az aszfalt.Hamarost nekem is a bocin teljes fékcsere elől hátul,nem tudom mit és hogyan számoltak,gyári fékbetét készlet alle zusammen 25k,meg még két tárcsát kell intéznem mert üt mint az állat a jobbos,kemény ráfékezésnél érezni csak ahogy ki vannak lazulva a szegecsek.hátul már biztos cserélhettek tárcsát,mert alig látszik valami váll szerű képződmény viszont a betéten már nincs sok kb 2mm
A fék betéteket "por kohászati" eljárással készítik! Féken soha, mondom SOHA nem spórolunk. Ha van rá pénzed a legjobbat kell venni a stilusodhoz. Azért van a motoron 3 küldömbozö típusú fék rendszer, hogy különböző helyzetekben külön - külön vagy kombinálva használd. Szerintem ennyi.
hát. nem nagyon akarok senkit se megbántani.
de. a féken nem érdemes spórolni mert életet mentet ha esetleg valak ki áll eléd-elétek. az a 2méter életet mentet. de eszt pont leszarom.
ha meg úgy mész hogy csak az első féket használod, pont ott vagy hogy hosszabb a fékutad, és vész fékezésnél el emelkedik a hátsó kerék az eleje ki csúszik el bicskázik és már csókolod is az aszfaltot.. érdemesebb e két féket egyszerre használni, mivel hatékonyabb. jobb a hazatérés érzése. meg minden motoros tréningen így oktatják!
"Ezen a ragasztott feken meglepodtem."
Miért a gyári milyen technológiával van rögzítve a acéllaphoz?
Különben pár éve az FB -k használták föleg a GS 500 motorkon, de volt "komolyabb" motorral is követöjük. A tartós használat azt hozta, hogy hosszútávon pont annyiba került mint egy "rendes" fékbetét, mert ezek pont annyival rövidebb idö alatt koptak el, mint amennyivel olcsobbak voltak, vagy még korábban, így km-re vetítve azonos költséggel jártak...
Ezzel nincs is semmi gond, hogy milyen stilusban gurulsz, inmkább csak azzal, hogy ebböl általános következtetést vonsz le. Azt, hogy akkor másnak sem kell a hátsó fék...meg hogy a tiedtöl eltérö stulis a "minden kanyarban lenn a térd a betonon"...
Azért akkor megosztom veled, hogy a bárátaim szoloban jönnek, én mindig utassal voltam, nekik 1200 bandit, Sv 1000, nekem GSX 1400...amíg ök lazán, harmónikusan hajtanak, nekem a nagyobb súly miatt, keményeket kell fékeznem, és kigyorsitanom, mert hosszabb fékútan, és "lomhább" a gyorsulásom, és csak azért hogy azonos ritmusban tudjun túrázni.
A szük visszaforditókban , föleg a jobbosban, alig fér ki a fordulókör, ilyenkor mi szinte függölegesen maradunk és motort nyomjuk le csak a föld fele...2-esben már nincs fordulat, kisivü kanyarban, így egyesbn kell fordulni, viszont sem a porlasztós, sem a befecskendezös eröforrásoknak nincs olyan finom gázreakciója , hogy azzal harmúniku szép ívben lehesen fordulni, így a hátsó féket adagoljuk finoman, azzal kvázi egyensúlyuzva. Ha a betét szar, akkor elmelegszik, megüvegesedig, és nem fog, elvetemedhet a tárcsa is szélsöséges esetben. Nem azon van a hangsúly, hogy mennyi idö alatt kopik el, mert nekem sem esett le 40-50 ekm elött egyik betét sem (nyilván az 1400-es motorfékje "napi" használatban elég szokott lenni pár fokozatot visszarúgva a váltót), hanem hogy passzoljon a temperamentumhoz mindek körülmények között maximális biztonságérzetet adva.
A gyári szett elkopása után elöl ajánlásra Nissin utcai keveréke volt beszerelve...nem fogott igazán, pedig felkerült a fémhálós fékcsöszett, és lecseréltem a gyári axiális föfékhengert a B-king radiális fékhengerére, mely sokkal kisebb kézeröre finoman adagolhatóvá tette az elsö féket , és igen komoly fékút rövidülést lehetett vele elérni, de akkor lett az igazi, mikor féktárcsák cseréje után sok jó ajánlás hatására AP racing szinterek kerültek be a munkahengerekhez. Nagy valószinüséggel a Nissinnek köszönhetem, hogy kagylósra koptak tárcsák, és ugyan csak félutón járt a kopáshatár felé, de el kellett dobnom öket, mert hullámzó fékhatás miatt berázta az elsö futómüvet...szerencsére még a teloszárakat is hazavágta a pulzálás, így azt is cserélni kellett...
Az olaszoknál akkor ha voltál Cortina környékén tudhatod, hogy olyan lejtök vannak, hogy gáz húzása nélkül gyursul a motor...egyik ilyenen utassal , felpakolva, leégett a lila tárcsáról a festék, a betét nyikkant egyet...félreálltam, visszahült, és utána ugyan úgy tette a dolgát...egy bárot egy korábbi túrán ugyan így elmelegítette a hátsót, annyi különbséggel, hogy utána az már elüvegesedett, és taposhatta, már nem fogott rendesen...
Ezek ellenére elismerem, hogy egy alföldös-tekergös stilushoz bármi megfelel...
Kinek mirol szol a motorozas az mas es mas de foleg ki hogyan hasznalja a motorjat az mar egy erdekes es hosszu tema.
Ezen a ragasztott feken meglepodtem. Utoljara ilyet a trabant-wartburg korszakban hallottam vagy esetleg bizonyos specialis esetben szegecselt fek.
Mindenki ugy jatszik sajat maga ertekevel es egeszsegevel ahogy akar nem az en dolgom de:
Elkopott a hatso fekbetetem cserelni kellett. Vettem "jominosegu" fekbetetet gyarihoz kepest olcsobban mert hat mindenki azt mondja hogy az jo. Az amigy csikmentes tarcsamat kb 15 000km alatt szepen becsikozta. Az elso fekek gyariak es a tarcsak ugveg simak 40 000km utan.
Akkor egy gyors matek (jelmondatunk Taschner utan szabadon: mert okosabbak vagyunk mint a suzuki mernokei)
Beszaladtam sarki suzukis boltba es 16 000 egy elsofek szett. Kell 2 tehat 32k. "Jaj de draga" mondja a user de nem baj van olcsobb. Kovetkezo csere elotti kerdes: hol lehet olcson jo allapotu tarcsat szerezni? Ismerjuk mar ugye? Akkor kerdem en: tenyleg annyira draga hogy megeri szetveretni a tarcsakat?
Dontse el mindenki maga en is ezt teszem.
Tökéletesen következtetsz. De nem csak a kanyartempóm, hanem az egész motorvezetési stílusom nem indokolja. Tudom hogy vannak akiknek egy külföldi túra a csapatásról szól, és akkor érzik jól magukat ha minden kanyarban lenn a térd a betonon, nincs is ezzel semmi bajom, de az én elképzelésem egy külföldi túráról, meg úgy általában a közlekedési kultúrám más. Nálam az egyértelmű, hogy közúton 9000km alatt nem nullázok le egy új fékbetétet. (eddig kb annyit mentem vele)
Nem tudom a többiek mennyit mennek el vele, de ha itt tömegesen azt mondanák hogy a bocin nem bír ki egy hátsó betét legalább 10000km-t, azon nagyon csodálkoznék.
Autóboltba beballagsz a kivett membránnal, kérsz UAZ-volga, vagy valami nagyob autó üzemanyag pupájának (AC) jav, szetét, amiben benne a membrán, aztán ráhelyezed a tied, hogy melyik adja ki, ha körbevágod.Kel még börlyukasztó, meg talán egy pici esztergályos munka, ha a gyári cucc csapja el van peremezve, és nem tudod ugy elbontani, hogy utána az új kivágot menbránt fel lehesen füzni, meg elperemezni.
Eladó lett a bocikám. Ha esetleg érdekel valakit egy szép zöld, 99-es kiadású 750-es, ne fogja vissza magát. Az ára 585000Ft.
Nem leszek hűtlen, a márkához, csak átveszem az egyik barátom picit frissebb masináját.
Ha bármi kérdés van, írjatok, adom a bővebb infókat.
Hali ismét!
Nos, hogy világos legyen, a csap hátulja ereszt a 4 csavarnál, tehát nem a tank felőli tömítés, s valószínűleg nem is az elzáró rész O gyűrűje. A membrán közepén már csak a szövet látszik, itt megy el a benya. A csöpögés miatt nem mertem elindilni 200 km-re, s állva sem merem így hagyni, bár elvileg a tűszelep most rendben van. A kérdés, hogy akinél ez már megvolt- suzuki, és gsxf gyenge pontja a csap- hogyan orvosolta? Új csap 38e, gyárilag nincs hozzá javítószett membránnal, csak tök ugyanígy kinéző korábbi évjáratokhoz való.
Szal,akinek ez már bexart, vett újat/1 hsz sztem erről szólt korábban/ vagy volt alternatív megoldás?
Bontott ezek fényében lutri, az nem igazán opció...
Szal, valaki tudott esetleg membránt cserélni, vagy a 98előtti, ugyanilyen kinézetű csap is jóó volt a 98-2006ig kiadott Bocira?
THX
Egy fékbetét csere sokaknak nem tűnik nagy dolognak...viszont azért van pár ökölszabály amit érdemes megtartani.
Mivel a munkahengerek, a vékonyodó betéttel kijártak, ezért azok hengerpalástjára elég jól rárakodik a szennyeződés, ha csak visszapajszerolod, hogy az új beférjen, akkor benyomod a szutykod a karmantyúk mögé, és be fog feszülni a munkahenger, és fékezés után nem tud visszamenni, hanem fog a folyamatosan.
Ezért alapos tisztitás, harisnyával, cipőfűzővel, fogkefével...ilyenkor érdemes ütközésik visszanyomni, megjáratni, hogy nem feszül -e, mert lehet hogy oxidálódott az öntvény belül az öreg fékfolyadéktól, akkor ki kell járatni, megtakarítani, és lehet új karmantyúk kellenek bele (ezek nem olcsók).
Mikor vissza van nyomva teljesen ki kell cserélni a fékfolyadékot, a régit leszívni, és frisset tölteni bele, a már új fékbetéttel. Légtelenítés, folyadék tartály maxra feltöltése...
Sokan az ap racing szinter betétet használják nagy megelégedéssel...Az 1400 -ben nekem is ez van elöl, hátul HQ szinter...a gixerben még gyári betétek vannak, meg a Sr 500-ban is... ez még 5K-ba sem kerül
Amúgy nehéz otthon kicserélni? Meg aztán nekem nyikorog is, ezért gondoltam cserére. Viszont akkor már a munkahengereket is lehet meg kéne tisztítani. Viszont nem nagyon csináltam még ilyet.
Akkor meg végképp nem értem, hogy sikerült ezek egy betéttel végig csinálni...csak arra tudok következtetni, hogy a kanyartempód nem indokolja...
Mit tudnék ajánlani annak aki MZ felől közelíti meg? Olyannak lehet ilyen típusú dolgot ajánlani, akinek ismered a temperamentumát...hiszen nem mindenkinek passzolnak ugyan azon receptek...ilyen a gumiabroncs téma is...
Vegye ki a acél lemezeket, vigye be a Róna kft-hez aztán felragasztanak neki olyan betétet amilyet kér 1-2 ezerből meg van...
Akinek többet kell használnia a hátsót, annak AP racing pl. a PInk motors Tatabánya...
Igazad van, valóban nem motoroztam az Alpokban. Csak Horváto.-t, Boszniát, Montenegrót, Szlovéniát meg Olaszo.-t jártam meg mióta ezek a betétek vannak felszerelve.
Viszont ha ennyire vágod a témát, akár válaszolhatnál is a kolléga kérdésére hogy milyen betétet vegyen, nem?
...írtad ezt úgy hogy akkor még nem motoroztál mondjuk az Alpok szerpentinjein...ahol hajtűket, nem fogod tudni bevenni, csak szögletesen, ha nem egyensúlyozol a hátsó fékkel ... szar betéttel, 50-60 kanyar után forr a folyadék, és beesik pedál...
Nekem hátra valami olcsó betét került, előre a gyári. Én csak a hátsót sosem használom, vagy csak az elsőt, vagy együtt a kettőt.
De igazán nagy satuféknél általában a hátsó kerék már csúszik -gondolom másnál is, nem csak nálam. Szóval én annak a híve vagyok, hogy amiből csak lehet használjunk gyárit, de pont a hátsó fékbetét olyan, hogy ott szerintem tökmindegy.
Az elsőn viszont nem ajánlott spórolni, mert ha ott valami gagyi van, abból lehetnek bajok.
Szia!
Ha jól értem 3 külön dologról van szó: egyik hogy a benzincsapnál szivárog a benzin. Ezen én is átestem, ki kell cserélni a gumi tömítést pár száz ft-os tétel. Lényeg hogy benzinálló legyen a gumi.
A másik hogy nem zár a membrán.
Harmadik: ha az olajba került benzin, akkor a tűszelepeket sem árt megnézni, mert ha csak a memrán rossz de a tűszelepek jól zárnak, akkor nem kerülhet az olajba. Ilyenkor a légszűrőházba is szokott folyni. Abból jön egy ledugózott gumicső, jobb oldalon alul van a vége, azt is meg kellene nézni hogy mennyi benzin van benne.
A csap tömitése ahogy írtam olcsó dolog, a felújító készlet és membrán árát nem tudom.
Sziasztok!
Itt még új vagyok, a régi gsxf fórumon azért írogattam 4-5 éve. Aztán parkolópályára került a vas, s most éledezik újjá,sajnos elég lassan.
Hozzáértők véleményét szeretném kérni elsősorban...
A hosszú állásban a benzin eltűnt a tankból. (GSX750F 99 ) A szerelő szétborította, kipucolta a benzincsapot, a karbikat, beállított őket. A benzin valószínűleg az olajig eljutott, de amúgyis jogos volt az olajcsere... Sajnos elfelejtette megemlíteni, hogy a csapban a membrán több,mint szar.Azt javasolta, tegyek bele egy elektromos csapot,ami feszültséget kapva nyit, így gyújtás nélkül zár. Ki is egyeztem volna vele, mert akkor több keveredés nincs. Igen ám, de a membrán annyira szar, hogy ereszt a csap is, ami a forró hengerek felett nem épp elnézhető.
Tehát, ha tudtok, légyszi segítsetek!
1, itthon mit, s hol lehet hozzá venni, lehetőleg a legolcsóbban..
2, Úgy tudom,h ehhez nincs felújító készlet, de én ebayen találtam ehhez mégis, de csak kb 1 hirdetést, nemtom, merjem-e berendelni
3,kb 25ért jönne be utángyártott csap. Valakinek tapasztalat?
Úgy olvastam, talán Xebulontól, h ez a modell gyengéje. Így biztosan többetek is belefutott már. Visszaolvastam, de forrásra,vagy végleges megoldásra utaló posztokat nem találtam.
Baromira idegesít,mert 3 év után rádobtam egy rakás pénzt, s mégsem tudok ráülni.
Szal, Please help me!
utángyártott lesz,máshonnan
mikuni aftermarket tűszelep 4db 8000ft,remélem itt le is zárul a javitgatás.6kilós sorával egész szépen jár de nem olyan fürge nyílván
de. a féken nem érdemes spórolni mert életet mentet ha esetleg valak ki áll eléd-elétek. az a 2méter életet mentet. de eszt pont leszarom.
ha meg úgy mész hogy csak az első féket használod, pont ott vagy hogy hosszabb a fékutad, és vész fékezésnél el emelkedik a hátsó kerék az eleje ki csúszik el bicskázik és már csókolod is az aszfaltot.. érdemesebb e két féket egyszerre használni, mivel hatékonyabb. jobb a hazatérés érzése. meg minden motoros tréningen így oktatják!
Miért a gyári milyen technológiával van rögzítve a acéllaphoz?
Különben pár éve az FB -k használták föleg a GS 500 motorkon, de volt "komolyabb" motorral is követöjük. A tartós használat azt hozta, hogy hosszútávon pont annyiba került mint egy "rendes" fékbetét, mert ezek pont annyival rövidebb idö alatt koptak el, mint amennyivel olcsobbak voltak, vagy még korábban, így km-re vetítve azonos költséggel jártak...
Azért akkor megosztom veled, hogy a bárátaim szoloban jönnek, én mindig utassal voltam, nekik 1200 bandit, Sv 1000, nekem GSX 1400...amíg ök lazán, harmónikusan hajtanak, nekem a nagyobb súly miatt, keményeket kell fékeznem, és kigyorsitanom, mert hosszabb fékútan, és "lomhább" a gyorsulásom, és csak azért hogy azonos ritmusban tudjun túrázni.
A szük visszaforditókban , föleg a jobbosban, alig fér ki a fordulókör, ilyenkor mi szinte függölegesen maradunk és motort nyomjuk le csak a föld fele...2-esben már nincs fordulat, kisivü kanyarban, így egyesbn kell fordulni, viszont sem a porlasztós, sem a befecskendezös eröforrásoknak nincs olyan finom gázreakciója , hogy azzal harmúniku szép ívben lehesen fordulni, így a hátsó féket adagoljuk finoman, azzal kvázi egyensúlyuzva. Ha a betét szar, akkor elmelegszik, megüvegesedig, és nem fog, elvetemedhet a tárcsa is szélsöséges esetben. Nem azon van a hangsúly, hogy mennyi idö alatt kopik el, mert nekem sem esett le 40-50 ekm elött egyik betét sem (nyilván az 1400-es motorfékje "napi" használatban elég szokott lenni pár fokozatot visszarúgva a váltót), hanem hogy passzoljon a temperamentumhoz mindek körülmények között maximális biztonságérzetet adva.
A gyári szett elkopása után elöl ajánlásra Nissin utcai keveréke volt beszerelve...nem fogott igazán, pedig felkerült a fémhálós fékcsöszett, és lecseréltem a gyári axiális föfékhengert a B-king radiális fékhengerére, mely sokkal kisebb kézeröre finoman adagolhatóvá tette az elsö féket , és igen komoly fékút rövidülést lehetett vele elérni, de akkor lett az igazi, mikor féktárcsák cseréje után sok jó ajánlás hatására AP racing szinterek kerültek be a munkahengerekhez. Nagy valószinüséggel a Nissinnek köszönhetem, hogy kagylósra koptak tárcsák, és ugyan csak félutón járt a kopáshatár felé, de el kellett dobnom öket, mert hullámzó fékhatás miatt berázta az elsö futómüvet...szerencsére még a teloszárakat is hazavágta a pulzálás, így azt is cserélni kellett...
Az olaszoknál akkor ha voltál Cortina környékén tudhatod, hogy olyan lejtök vannak, hogy gáz húzása nélkül gyursul a motor...egyik ilyenen utassal , felpakolva, leégett a lila tárcsáról a festék, a betét nyikkant egyet...félreálltam, visszahült, és utána ugyan úgy tette a dolgát...egy bárot egy korábbi túrán ugyan így elmelegítette a hátsót, annyi különbséggel, hogy utána az már elüvegesedett, és taposhatta, már nem fogott rendesen...
Ezek ellenére elismerem, hogy egy alföldös-tekergös stilushoz bármi megfelel...
Ezen a ragasztott feken meglepodtem. Utoljara ilyet a trabant-wartburg korszakban hallottam vagy esetleg bizonyos specialis esetben szegecselt fek.
Mindenki ugy jatszik sajat maga ertekevel es egeszsegevel ahogy akar nem az en dolgom de:
Elkopott a hatso fekbetetem cserelni kellett. Vettem "jominosegu" fekbetetet gyarihoz kepest olcsobban mert hat mindenki azt mondja hogy az jo. Az amigy csikmentes tarcsamat kb 15 000km alatt szepen becsikozta. Az elso fekek gyariak es a tarcsak ugveg simak 40 000km utan.
Akkor egy gyors matek (jelmondatunk Taschner utan szabadon: mert okosabbak vagyunk mint a suzuki mernokei)
Beszaladtam sarki suzukis boltba es 16 000 egy elsofek szett. Kell 2 tehat 32k. "Jaj de draga" mondja a user de nem baj van olcsobb. Kovetkezo csere elotti kerdes: hol lehet olcson jo allapotu tarcsat szerezni? Ismerjuk mar ugye? Akkor kerdem en: tenyleg annyira draga hogy megeri szetveretni a tarcsakat?
Dontse el mindenki maga en is ezt teszem.
Nem tudom a többiek mennyit mennek el vele, de ha itt tömegesen azt mondanák hogy a bocin nem bír ki egy hátsó betét legalább 10000km-t, azon nagyon csodálkoznék.
Suzuki GSX750F eladó
Nem egyezik a 98 elötti a cikkszám alapján
99-töl
Eladó lett a bocikám. Ha esetleg érdekel valakit egy szép zöld, 99-es kiadású 750-es, ne fogja vissza magát. Az ára 585000Ft.
Nem leszek hűtlen, a márkához, csak átveszem az egyik barátom picit frissebb masináját.
Ha bármi kérdés van, írjatok, adom a bővebb infókat.
Nos, hogy világos legyen, a csap hátulja ereszt a 4 csavarnál, tehát nem a tank felőli tömítés, s valószínűleg nem is az elzáró rész O gyűrűje. A membrán közepén már csak a szövet látszik, itt megy el a benya. A csöpögés miatt nem mertem elindilni 200 km-re, s állva sem merem így hagyni, bár elvileg a tűszelep most rendben van. A kérdés, hogy akinél ez már megvolt- suzuki, és gsxf gyenge pontja a csap- hogyan orvosolta? Új csap 38e, gyárilag nincs hozzá javítószett membránnal, csak tök ugyanígy kinéző korábbi évjáratokhoz való.
Szal,akinek ez már bexart, vett újat/1 hsz sztem erről szólt korábban/ vagy volt alternatív megoldás?
Bontott ezek fényében lutri, az nem igazán opció...
Szal, valaki tudott esetleg membránt cserélni, vagy a 98előtti, ugyanilyen kinézetű csap is jóó volt a 98-2006ig kiadott Bocira?
THX
Mivel a munkahengerek, a vékonyodó betéttel kijártak, ezért azok hengerpalástjára elég jól rárakodik a szennyeződés, ha csak visszapajszerolod, hogy az új beférjen, akkor benyomod a szutykod a karmantyúk mögé, és be fog feszülni a munkahenger, és fékezés után nem tud visszamenni, hanem fog a folyamatosan.
Ezért alapos tisztitás, harisnyával, cipőfűzővel, fogkefével...ilyenkor érdemes ütközésik visszanyomni, megjáratni, hogy nem feszül -e, mert lehet hogy oxidálódott az öntvény belül az öreg fékfolyadéktól, akkor ki kell járatni, megtakarítani, és lehet új karmantyúk kellenek bele (ezek nem olcsók).
Mikor vissza van nyomva teljesen ki kell cserélni a fékfolyadékot, a régit leszívni, és frisset tölteni bele, a már új fékbetéttel. Légtelenítés, folyadék tartály maxra feltöltése...
Sokan az ap racing szinter betétet használják nagy megelégedéssel...Az 1400 -ben nekem is ez van elöl, hátul HQ szinter...a gixerben még gyári betétek vannak, meg a Sr 500-ban is...
ez még 5K-ba sem kerül
Ilyet tudok venni 4k-ért, jó lehet? Ferodo Platinum
Amúgy nehéz otthon kicserélni? Meg aztán nekem nyikorog is, ezért gondoltam cserére. Viszont akkor már a munkahengereket is lehet meg kéne tisztítani. Viszont nem nagyon csináltam még ilyet.
Mit tudnék ajánlani annak aki MZ felől közelíti meg? Olyannak lehet ilyen típusú dolgot ajánlani, akinek ismered a temperamentumát...hiszen nem mindenkinek passzolnak ugyan azon receptek...ilyen a gumiabroncs téma is...
Vegye ki a acél lemezeket, vigye be a Róna kft-hez aztán felragasztanak neki olyan betétet amilyet kér 1-2 ezerből meg van...
Akinek többet kell használnia a hátsót, annak AP racing pl. a PInk motors Tatabánya...
Viszont ha ennyire vágod a témát, akár válaszolhatnál is a kolléga kérdésére hogy milyen betétet vegyen, nem?
De igazán nagy satuféknél általában a hátsó kerék már csúszik -gondolom másnál is, nem csak nálam. Szóval én annak a híve vagyok, hogy amiből csak lehet használjunk gyárit, de pont a hátsó fékbetét olyan, hogy ott szerintem tökmindegy.
Az elsőn viszont nem ajánlott spórolni, mert ha ott valami gagyi van, abból lehetnek bajok.
Valaki tud segíteni, hogy milyen hátsó fékbetétet érdemes venni? Valami olyat is hallottam, hogy még az MZ betét is jó hozzá?
Ha jól értem 3 külön dologról van szó: egyik hogy a benzincsapnál szivárog a benzin. Ezen én is átestem, ki kell cserélni a gumi tömítést pár száz ft-os tétel. Lényeg hogy benzinálló legyen a gumi.
A másik hogy nem zár a membrán.
Harmadik: ha az olajba került benzin, akkor a tűszelepeket sem árt megnézni, mert ha csak a memrán rossz de a tűszelepek jól zárnak, akkor nem kerülhet az olajba. Ilyenkor a légszűrőházba is szokott folyni. Abból jön egy ledugózott gumicső, jobb oldalon alul van a vége, azt is meg kellene nézni hogy mennyi benzin van benne.
A csap tömitése ahogy írtam olcsó dolog, a felújító készlet és membrán árát nem tudom.
Itt még új vagyok, a régi gsxf fórumon azért írogattam 4-5 éve. Aztán parkolópályára került a vas, s most éledezik újjá,sajnos elég lassan.
Hozzáértők véleményét szeretném kérni elsősorban...
A hosszú állásban a benzin eltűnt a tankból. (GSX750F 99 ) A szerelő szétborította, kipucolta a benzincsapot, a karbikat, beállított őket. A benzin valószínűleg az olajig eljutott, de amúgyis jogos volt az olajcsere... Sajnos elfelejtette megemlíteni, hogy a csapban a membrán több,mint szar.Azt javasolta, tegyek bele egy elektromos csapot,ami feszültséget kapva nyit, így gyújtás nélkül zár. Ki is egyeztem volna vele, mert akkor több keveredés nincs. Igen ám, de a membrán annyira szar, hogy ereszt a csap is, ami a forró hengerek felett nem épp elnézhető.
Tehát, ha tudtok, légyszi segítsetek!
1, itthon mit, s hol lehet hozzá venni, lehetőleg a legolcsóbban..
2, Úgy tudom,h ehhez nincs felújító készlet, de én ebayen találtam ehhez mégis, de csak kb 1 hirdetést, nemtom, merjem-e berendelni
3,kb 25ért jönne be utángyártott csap. Valakinek tapasztalat?
Úgy olvastam, talán Xebulontól, h ez a modell gyengéje. Így biztosan többetek is belefutott már. Visszaolvastam, de forrásra,vagy végleges megoldásra utaló posztokat nem találtam.
Baromira idegesít,mert 3 év után rádobtam egy rakás pénzt, s mégsem tudok ráülni.
Szal, Please help me!
mikuni aftermarket tűszelep 4db 8000ft,remélem itt le is zárul a javitgatás.6kilós sorával egész szépen jár de nem olyan fürge nyílván