Bar azthiszem 400-as a motorod ami itt nincs de a tobbi motoron a kovetkezokepp van:
Belul az elso fa lamella keskenyebb mint a tobbi (belso atmero nagyobb kulso azonos) es ezzel a lamellaval megy a 2 fem gyuru belulre majd erre jon az elso fem lamella. Tovabb mar a szokasos sorrend.
Annak a gumi dugonak ott kell lennie es jo allapotban! Ellenkezo esetben alapjaraton nem megy a motor.
Es ezt nem kifurni kell hanem csak kezzel kihuzni.
Alapbol minden mozgo reszt kenni kell. Igy a karnal a csapot es a bowden beleponel a karban zsirozni kell. Nagyon fontos hogy a bowden vegen a csap konnyen mozogjon a karban. A bowden az allito csavarban is surlodik rendesen igy ott is a zsir segit. A bowdent csakis bowden olajozoval vagy ugynevezett dry slide-al kell kenni. Zsir hidegben jol megfogja a bowdent!
Es most jon a legjava: Lent a mechanizmust en mindig szetszedem es jol kitakaritom majd zsirozom, talan ez a legfontosabb. Vigyazva a kicsi golyokat nem elvesziteni!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok, hátha tud valaki tud segíteni!
Azzal fordulok hozzátok, hogy a "bocim" át lett téve egy másik vázra.
A csere előtt lett nem sokkal kuplunglamella, meg rugó cserélve rajta, picit keményebb lett tőle a kuplungom. (nem para) Az átépítés után viszont az eddiginél jóval keményebb lett és nehezebben lehet behúzni, de kiemel rendesen.
Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan lehetne "meg puhítani" a kuplungkaromat?
mert ha így elmegyek vele egy túrára a bal karom leszakad mire a végére érek!
Köszi előre is!
Tiszteletem Urak!
Megválok szeretett Bocimtól... Így eladóvá vált a rajta lévő komplett Givi Wingrack2 rendszer irányjelzővel és a hozzá tartozó 3db (~40l /db) dobozzal együtt. A wingrackhez egyedileg csináltattam a felfogatást a Fl előtti 750-es vashoz. A rögzítés csavarozós megoldással van kialakítva, így semmit nem kell véglegesen átalakítani a felszereléshez. Nagyon masszív (a rendszer és a felfogatás is), nálam már sokszor bizonyított. Akit érdekel bővebb infó privátban vagy telefonon: 20/2582844
Szép napot!
sziasztok, egy kis segítséget kérnék. 600as1993 gsx f karbihoz.az egyik fúvoka le van dúgózva az összes karbiban.ez gyári lehet? és mi célt szolgàlhat?
Nagyon nagy segítség kellene ....... kuplung lamella , fém lamella, 2db fém karika sorrend .?
Persze persze , ott van a szerviz könyv, benne is van szépen sorban , de mikor össze raktam csak a nagy semmi , nem emelt ki. Mikor rá állítottam a bovden feszítőt na akkor már ki emelt de mintha homok - rozsdás fémes volt az érzés mikor be húztam .
Biztosra veszem valamit össze kevertem / Ötletek tippek /
Élőrre is köszönöm !
Ferdén volt befogva a hátsó tengely, emiatt oldalra húzott a kerék, amit a motor egy dőléssel kompenzált ki. Rossz esetben a hátsó villa volt megcsavarodva, még rosszabb esetben a váz volt csavarodva.
Urak egy kérdés..
Nem régen, motor keresés közben néztem egy "Boci lámpást" és a hátsó gumi bal oldala sokkal jobban le volt kopva mint a jobb..Hogy lehet, mitől? Nem kell a szöveg hogy sokat kanyarodott balra! :-))
Belul az elso fa lamella keskenyebb mint a tobbi (belso atmero nagyobb kulso azonos) es ezzel a lamellaval megy a 2 fem gyuru belulre majd erre jon az elso fem lamella. Tovabb mar a szokasos sorrend.
Annak a gumi dugonak ott kell lennie es jo allapotban! Ellenkezo esetben alapjaraton nem megy a motor.
Es ezt nem kifurni kell hanem csak kezzel kihuzni.
Es most jon a legjava: Lent a mechanizmust en mindig szetszedem es jol kitakaritom majd zsirozom, talan ez a legfontosabb. Vigyazva a kicsi golyokat nem elvesziteni!
Lenne egy kérdésem hozzátok, hátha tud valaki tud segíteni!
Azzal fordulok hozzátok, hogy a "bocim" át lett téve egy másik vázra.
A csere előtt lett nem sokkal kuplunglamella, meg rugó cserélve rajta, picit keményebb lett tőle a kuplungom. (nem para) Az átépítés után viszont az eddiginél jóval keményebb lett és nehezebben lehet behúzni, de kiemel rendesen.
Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan lehetne "meg puhítani" a kuplungkaromat?
mert ha így elmegyek vele egy túrára a bal karom leszakad mire a végére érek!
Köszi előre is!
Megválok szeretett Bocimtól... Így eladóvá vált a rajta lévő komplett Givi Wingrack2 rendszer irányjelzővel és a hozzá tartozó 3db (~40l /db) dobozzal együtt. A wingrackhez egyedileg csináltattam a felfogatást a Fl előtti 750-es vashoz. A rögzítés csavarozós megoldással van kialakítva, így semmit nem kell véglegesen átalakítani a felszereléshez. Nagyon masszív (a rendszer és a felfogatás is), nálam már sokszor bizonyított. Akit érdekel bővebb infó privátban vagy telefonon: 20/2582844
Szép napot!
Nagyon nagy segítség kellene ....... kuplung lamella , fém lamella, 2db fém karika sorrend .?
Persze persze , ott van a szerviz könyv, benne is van szépen sorban , de mikor össze raktam csak a nagy semmi , nem emelt ki. Mikor rá állítottam a bovden feszítőt na akkor már ki emelt de mintha homok - rozsdás fémes volt az érzés mikor be húztam .
Biztosra veszem valamit össze kevertem / Ötletek tippek /
Élőrre is köszönöm !
Eladó szeretett Bocim: http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_f-8026290 linken találjátok meg...
Köszi!
Tovabbra is elado :)
link
Most akciós a Shox-nál.
http://www.shox.hu/motrix-szin...
2001 es 750f re lenne esetleg valakinek gyári kipufogója?
Köszönöm!
Nem régen, motor keresés közben néztem egy "Boci lámpást" és a hátsó gumi bal oldala sokkal jobban le volt kopva mint a jobb..Hogy lehet, mitől? Nem kell a szöveg hogy sokat kanyarodott balra! :-))