A nagyja kilométert nem én raktam bele, már ezzel a gumival vettem és akkor is így nézett ki, de amúgy tényleg nem vagyok nagy kanyarvadász inkább nekem a nyugis nézelődős túrázás jön be.
Na srácok akkor elő a kockás gumikkalX-P holnap én is lefotózom a Dunlop sportmaxomat, azt hogy mennyi km van benne azt nem tudom de nem kevés az tuti.
Helló Sajnos gyári kódokat nem tudok adni, én simán választottam a bordó színemet és elvittem festőhöz tolja le.
2 réteghez kellett 8 dl festék. Meg persze kaptam a receptet, hogy ha kell még keverni akkor vigyem azt is.
már megint a gumi kb 40-50hszenként leírjuk de legyen
Elárulok egy nagy titok: az én gépemről metzellert vettem le elől gyári hátul 160/60. Vettem helyette Bridgestone BT30-at előre hátra gyári méretben! Bekoptattam ahogy kell majd elugrottam romániába a transalpinára meg a transfogarasra szeptember 17-18-19. Reggel nem volt meleg 2 réteg ruhában nyomtuk egész nap reggel lehetett vagy 3-5 fok max. Lehetne itt mindent írni de csak annyit mondok hogy kb 10kg/doboz és kettő volt feltéve + én (utas nem volt) és jobbos kanyarban úgy ért le a csizmám orra hogy fent volt a fékpedálon.
Én biztos hogy ezt fogom feltenni ha cserélni kell
hali nekem először Dunlop volt fent, ezzel vettem de nagyon kopottan, bár még úgy sem volt vészes. Most Mpr2 van elöl hátul és kiválóan teljesít még hűvösebb időben is. a contit nem ajánlották mert hamar kockásodik.
Nekem először Pilot Road volt fent, most Contimotion van. Ez sem rossz, de nekem jobban bejött a PR. Mivel ebben még csak 4000 km van, nem mostanában kell cserélnem, de ha elkopik, valószínűleg PR-t teszek rá. Mármint PR 2 vagy PR 3-at.
Sziasztok!
Milyen gumit ajánlotok 750-es bocira? Az alábbiakat néztem, amik beleférnek a keretbe gyári méretben:
Continental Contimotion
Michlein Pilot Road
Michlein Pilot Road 2
Metzeler Roadtec Z6
Bridgestone BT023
Leginkább a BT023-assal szemezek, de szívesen fogadok véleményeket, tapasztalatokat kinek mi jött be leginkább, melyik hogy működik a bocin. Ja, túrázásra kell, pályát csak akkor lát, ha fényképen mutatok neki Előre is köszi!
Valóban teflonos a gyári és lehet kenni, de csak szilikonos olajjal/zsírral mert az ásványi megduzzasztja a teflont amitől hamar megszorul. Ha viszont utángyártott abowden vagy a gyári mégsem teflonos akkor a sima műszerolaj is jó.
Sziasztok!
Kenjük a bowdeneket, vagy ne kenjük?
Volt olyan vélemény, hogy a bowdenház belül teflonos és nem szabad kenni. Ehhez képest a Louis árul bowden kenő cuccot... A szrvízkönyv is kenést ír.
Sziasztok.
Két kérdésem lenne, megköszönném a segítségeteket. 600-as bocim van, és szeretném a 750-es kormányát felszerelni, az ugye néhány centivel magasabban van. Elég a felső villahidat cserélni, vagy komplett alsó-felső részt cserélni kell? A másik pedig az lenne, hogy nektek is nehezen indul ilyenkor a motor, vagy csak az enyém vacakol. Mondjuk újkorától télen nehézkes az indítás, sokszor nem is sikerült. Ha a hőmérséklet +5-6 fokot eléri pöccre indul. Nem járkálok vele a nagy hidegben, nem vagyok mazoista. Huszon éve motorozok, már nem élvezem a hideget annyira motoron, de időnként be szoktam indítani, bemelegítem, stb. Válaszokat megköszönöm.
Az ülés milyen állapotú? Tennél fel képet az aljáról is? Bármi sérülés van rajta? Ár?
:-)
Érdekelne a motorod.Kérlek írj bővebb infókat amennyiben még aktuális,adatlapomon a hirdetésemnél fel tudod venni velem a kapcsolatot.
http://www.colorrite.com/depar...
Egyébként azt hiszem ez az:
Color code:YBA Pearl Deep Blue #2
2 réteghez kellett 8 dl festék. Meg persze kaptam a receptet, hogy ha kell még keverni akkor vigyem azt is.
Színkódra lenne szükségem gsxf750 2004 sötétkék
Kb mennyi festéket rendeljek
Köszi!
Elárulok egy nagy titok: az én gépemről metzellert vettem le elől gyári hátul 160/60. Vettem helyette Bridgestone BT30-at előre hátra gyári méretben! Bekoptattam ahogy kell majd elugrottam romániába a transalpinára meg a transfogarasra szeptember 17-18-19. Reggel nem volt meleg 2 réteg ruhában nyomtuk egész nap reggel lehetett vagy 3-5 fok max. Lehetne itt mindent írni de csak annyit mondok hogy kb 10kg/doboz és kettő volt feltéve + én (utas nem volt) és jobbos kanyarban úgy ért le a csizmám orra hogy fent volt a fékpedálon.
Én biztos hogy ezt fogom feltenni ha cserélni kell
Nekem először Pilot Road volt fent, most Contimotion van. Ez sem rossz, de nekem jobban bejött a PR. Mivel ebben még csak 4000 km van, nem mostanában kell cserélnem, de ha elkopik, valószínűleg PR-t teszek rá. Mármint PR 2 vagy PR 3-at.
Milyen gumit ajánlotok 750-es bocira? Az alábbiakat néztem, amik beleférnek a keretbe gyári méretben:
Continental Contimotion
Michlein Pilot Road
Michlein Pilot Road 2
Metzeler Roadtec Z6
Bridgestone BT023
Leginkább a BT023-assal szemezek, de szívesen fogadok véleményeket, tapasztalatokat kinek mi jött be leginkább, melyik hogy működik a bocin. Ja, túrázásra kell, pályát csak akkor lát, ha fényképen mutatok neki Előre is köszi!
Kenjük a bowdeneket, vagy ne kenjük?
Volt olyan vélemény, hogy a bowdenház belül teflonos és nem szabad kenni. Ehhez képest a Louis árul bowden kenő cuccot... A szrvízkönyv is kenést ír.
Két kérdésem lenne, megköszönném a segítségeteket. 600-as bocim van, és szeretném a 750-es kormányát felszerelni, az ugye néhány centivel magasabban van. Elég a felső villahidat cserélni, vagy komplett alsó-felső részt cserélni kell? A másik pedig az lenne, hogy nektek is nehezen indul ilyenkor a motor, vagy csak az enyém vacakol. Mondjuk újkorától télen nehézkes az indítás, sokszor nem is sikerült. Ha a hőmérséklet +5-6 fokot eléri pöccre indul. Nem járkálok vele a nagy hidegben, nem vagyok mazoista. Huszon éve motorozok, már nem élvezem a hideget annyira motoron, de időnként be szoktam indítani, bemelegítem, stb. Válaszokat megköszönöm.