Bowdenek, karok csapjai, váltókar faudi-fejei, lábtartók csapjai, oldal és középsztender csapjai, visszahúzó rugó akasztási pontjai. A gyújtáskapcsolót, a tanksapka nyitó zárat és az ülés/rekesz nyitó zárat egy kis olajozó sprayval nyomtam be, lánc lemosva-törölve, majd Motul teflonos lánckenő sprayval lefújva, a kipufogóba olajos rongyot tömtem és egy parafa dugóval rögzítettem, majd nejlon zacskót húztam rá kotonnak. :)
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy a bocin mik azok a kenési pontok, amit érdemes a téli tárolás előtt kicsit kezelni, mondjuk WD-40-nel?
Köszi!
Uraim!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget és az ötleteket mindenkinek, örömmel jelenthetem, hogy a boci életre kelt!
A hiba egész amatőr és nevetséges, a gyújtásbiztosíték ment ki, de olyan kis helyen olvadt meg benne a fém, hogy csak a biztosítéktábla 3 átnézésekor sikerült észrevenni, akkor is csak épphogy (a vicc az, hogy pont ezt a biztosítékot ketten is megnéztük és egyikünk sem látta). Nagy kő esett le a szívemről...
Az önindító relé két csavarjára tettem egy fogót, úgy azonnal hajtott is az önindító, de bármeddig próbáltam hajtatni, nem indul a moci, még csak nem is puffan.
A legtöbb kapcsoló (oldaltámasz, kuplung, vészleállító) stekkerel csatlakozik a kábelkorbácshoz. Ezeken a pontokon szét lehet húzni, és át lehet hidalni.
Hali.Nálam is az volt a gond mint nálad és az istennek se tudtam mi lehet a hiba.Aztán kiderült hogy a kuplung kapcsolót kellett kicsit megpucolni és utána tökéletesen indult a motor
Szeva Samy!
Találkoztam ilyen problémával, nekem az oldal sztender kapcsoló ázott be. Kifújtam levegővel, belenyomtam egy kevés kontakt sprayt és működött a gép.
Mondjuk én végigmennék egy multiméterrel az összes lehetséges ponton, hátha ki lehet szűrni a hibaforrást és nem kell felesleges költségekbe verni magunkat.
Csak hogy legyen min elindulni:
Hány kapcsolót mértél ki ezekül közül:
-Oldal támasz
-Vészleállító
-kuplung kapcsoló
-indító gomb
Mindegyik a funkciójának megfelelően működik?
Szia!
Közvetlenül,vezetékkel adtál 12voltot az öninditónak aksiról,kikerülve a kapcsolókat? Ha így megforgatja akkor a vezetékezésnél kell keresni a hibát
Sziasztok!
Valaki mondjon valami okosat, mert kezdek elkeseredni. Ma tettem a bociba egy vadiúj önindító relét, mert többen mondták, hogy ezzel próbálkozzam először, de a motor ugyanúgy semmit nem csinál mint eddig. Valakinek valami jobb ötlete? Ha nincs, akkos marad a szervíz súlyos ezresekért...
Köszi a választ!
Ma ránéztem megint a bocira, de a helyzet változatlan. De ami talán érdekes lehet a válaszod alapján, hogy mikor az indítógombot megnyomom, nem alszik el a világítás és kattanást sem hallok, csak a döbbent csend van. Lehet, hogy az indítógombnál, vagy a relénél lehet gond?
És kimaradt - a vészleállítóval is blokkolhatod a motor indítást.
Inditáskor lekapcsolja a lámpákat a boci.
Tehát ha indítási kísérletre pislog a motor, akkor legalább az indítókulcs működik.
És ne feledkezz meg az akksiról. Nálam volt már olyan hiba, hogy az akkusaru úgy volt eloxidálva, hogy minden más fogyasztó ment, de nem indított. Egy kis csiszolás csodákat okozhat...
Az indítást az alábbiak gátolják üzemszerű működésben:
- kuplungot be kell húzni, van ott egy kapcsoló (kapcsoló is lehet hibás)
- üresben kell lennie (üres jeladó is lehet hibás) - ezt azért látod a műszerfalon a zöld N jelzés kapcsol-e ki és be.
- ha nincs üresben, akkor az oldalsztenderd nem lehet nyitva (oldalsztenderd jeladó is lehet hibás).
A főrelé, biztosítékkal az idom alatt van bal oldalt. Emlékeim szerint a hátsó idom alatt, de lehet, hogy előrébb.
www.bmotor.hu
Benzinszűrő cseréjéhez kiszedem, az ülés felől a csavarokat és a tankot előre tudom billenteni ? (GSX 600 F, 1999-es.)
100.000 ft fix!
30/220-1196
Meg tudná mondani valaki, hogy a bocin mik azok a kenési pontok, amit érdemes a téli tárolás előtt kicsit kezelni, mondjuk WD-40-nel?
Köszi!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget és az ötleteket mindenkinek, örömmel jelenthetem, hogy a boci életre kelt!
A hiba egész amatőr és nevetséges, a gyújtásbiztosíték ment ki, de olyan kis helyen olvadt meg benne a fém, hogy csak a biztosítéktábla 3 átnézésekor sikerült észrevenni, akkor is csak épphogy (a vicc az, hogy pont ezt a biztosítékot ketten is megnéztük és egyikünk sem látta). Nagy kő esett le a szívemről...
Találkoztam ilyen problémával, nekem az oldal sztender kapcsoló ázott be. Kifújtam levegővel, belenyomtam egy kevés kontakt sprayt és működött a gép.
Mondjuk én végigmennék egy multiméterrel az összes lehetséges ponton, hátha ki lehet szűrni a hibaforrást és nem kell felesleges költségekbe verni magunkat.
Hány kapcsolót mértél ki ezekül közül:
-Oldal támasz
-Vészleállító
-kuplung kapcsoló
-indító gomb
Mindegyik a funkciójának megfelelően működik?
Közvetlenül,vezetékkel adtál 12voltot az öninditónak aksiról,kikerülve a kapcsolókat? Ha így megforgatja akkor a vezetékezésnél kell keresni a hibát
Valaki mondjon valami okosat, mert kezdek elkeseredni. Ma tettem a bociba egy vadiúj önindító relét, mert többen mondták, hogy ezzel próbálkozzam először, de a motor ugyanúgy semmit nem csinál mint eddig. Valakinek valami jobb ötlete? Ha nincs, akkos marad a szervíz súlyos ezresekért...
Ma ránéztem megint a bocira, de a helyzet változatlan. De ami talán érdekes lehet a válaszod alapján, hogy mikor az indítógombot megnyomom, nem alszik el a világítás és kattanást sem hallok, csak a döbbent csend van. Lehet, hogy az indítógombnál, vagy a relénél lehet gond?
Inditáskor lekapcsolja a lámpákat a boci.
Tehát ha indítási kísérletre pislog a motor, akkor legalább az indítókulcs működik.
És ne feledkezz meg az akksiról. Nálam volt már olyan hiba, hogy az akkusaru úgy volt eloxidálva, hogy minden más fogyasztó ment, de nem indított. Egy kis csiszolás csodákat okozhat...
- kuplungot be kell húzni, van ott egy kapcsoló (kapcsoló is lehet hibás)
- üresben kell lennie (üres jeladó is lehet hibás) - ezt azért látod a műszerfalon a zöld N jelzés kapcsol-e ki és be.
- ha nincs üresben, akkor az oldalsztenderd nem lehet nyitva (oldalsztenderd jeladó is lehet hibás).
A főrelé, biztosítékkal az idom alatt van bal oldalt. Emlékeim szerint a hátsó idom alatt, de lehet, hogy előrébb.
Az oldaltámaszról húzd le a csatlakozót,és próbáld úgy hátha