Én most cserélek éppen, repsolt teszek most is, azt nem tudom motullal mennyire kemény a lehet a váltó,de szerintem olyan nagy különbség nemigen lehet. Azt azért ne várd egy olajcserétől hogy olyan lesz a váltód mint egy hondáé.
Sziasztok! Milyen olajat tegyek a Bociba? Motul 10w-40es volt benne,de nekem keménynek tűnt a váltó vele. Mit ajánlanátok? Repsolon gondolkozom,de abból is melyiket? Köszönöm a segítségetek
Sziasztok! Milyen olajat tegyek a Bociba? Motul 10w-40es volt benne,de nekem keménynek tűnt a váltó vele. Mit ajánlanátok? Repsolon gondolkozom,de abból is melyiket? Köszönöm a segítségetek
néz apukám TE hivtál engem telon egy olyanal hogy vezérlés és a lánc hogyan is viselkedik egy fogaskereken ?
""
én okos vagyok "" és ilyen hülye kérdéseket mint amiket te nyomtál nekem csak egy abszolult kezdő tesz fel ... motor ügyben
evvel nincs is baj ... nehogy én kérjek elnézést kis gyerek ? !
Rokon szakma"" ............... vajon mi apukám ? autó , repűlögép , hajó , mozdony gép , traktor ?
mindben van fogaskerék ! és mindben elöfordul lánc fogaskerékel .......... ERGÓ ROKON SZAKMA
HA TE ÉRTENÉD A szakmádat legyen a felsoroltakból bármelyik is
nem hivnál fel ujév másnapján egy vad idegent arról a kérdés halmazról hogy vajon mozoghat ÉÉÉ aa vezérmülánc a fogaskereken
RÁ ADÁSUL EGY 50 000 kilométert futot motornál ? !
ilyen kérdése egy abszolult hozá nem értő embernek lehet ................. enyi apám a rokon szakmádat meg dugd fel !
az meg hogy nem találod meg a felső hold pontot az minden tudást el árul a hozzá rokon szakmádhozz ............
hülye gyerek 30 év szakmai tapasztalat van a körmöm alatt
és nehogy már én alkalmazkodjak hozzád ... ugy hogy te kérsz tölem tanácsot .....................
Felesleges az Tasival pörölnöd, ö igazából a motorok nyelvén ért, és ö az szaki, aki visszalapátolja a szart a lóba, azok után akik azt hiszik, hogy értenek a motorokhoz. Több száz fős visszajáró klientúrája van, és megbocsájtják neki a stílusát, mert a kedvencükhöz sokkal barátságosabb. Nem ajánlatos vele veszekedni, mert ezen őskövületek legtöbbje nála köt ki, hogy életet leheljen bele újra, vagy utoljára.
Szerintem, ha rokonszakmádba, valaki buktacukrozóként belekontárkodna, lehet te sem tudnád türtőztetni magad, legfeljebb előtte párszor elharapnád a nyelved.
Köszönöm az infókat,úgy látom te nagyon de nagyon okos vagy,csak azt nem tudom ezt a rengeteg tudást ami van honnan szerezted!Én is profi vagyok csak egy másik rokon szakmában,de én nem igy szoktam valamit elmagyarázni!Bocsi ,hogy hozzád fordultam!
Köszi a linket, de ez 1998 évjárattól van, az enyém egy kicsit másképp néz ki.(Gsx f 750 1992 év) Kérdésem volna, hogy ennél a jeladó állánál hogy mi a pozíciója a két vezérműtengelynek? A képen látható, de szerintem nem jó. (2 felfele nyíl és a másik kicsit homályos de - felfelé nyíl).
Googlézhatsz de nagyon nehéz megtalálni, szinte lehetetlen.
Annó valami brazil oldalon leltem meg.
Ha gondolod keress meg facén és ott gyorsan át tudom küldeni.
Üdv
Lokonszki Gábor
Loki
Hát én nem cserélnék le egy Yamahát egy Suzukira , hacsak nincs baj a Yamahával. Egyébként a 600-750-ből mindkettő jó, de ha teheted vegyél inkább 750-est. Ugyanolyan nehezek, ugyanannyit fogyasztanak, ugyanannyi a szervizköltség, de a 750-es jobban megy. A 600-as egy kicsit könnyebb kezelni, gyorsabban dönthető. De utóbbi túrán kevésbé érezhető, azzal szemben, hogy a 750-esnél nem kell annyit kapcsolgatni, főleg két személlyel + csomagokkal.
Ugyanakkor, ha ismert előéletű, szép 600-as többet érhet, mint egy ismeretlen 750-es.
köszönöm szépen, hasznos volt a válaszod! Nagyon szép a motorod, ezüstben nekem jobban tetszik! Bár az fzr-em teletankolva 200 kg volt, és néztem, hogy a boci 98-tól hogy 2001-ig a száraz súly 200 kg utána 211 kg. szerintem 20 esetleg 30 kg többlet nem fog gondot okozni. Legalább stabilabban fekszi az utat. mégegyszer kösz az infót
Sziasztok. Valaki tudna segíteni, hogy hol lehet ingyenesen letölteni a 1992 évjárat gsx 750 f szervíz könyvét. Vagy ha van valakinek azt is szívesen fogadnám. Előre is köszönöm.
sziasztok!
Tud valaki Pécs vagy környékén olyan szerelőt, aki szelephézag ellenőrzés/állítás, karbiszinkron műveleteket normális szakértelemmel és emberi áron meg tudja csinálni? A suzuki szervíz ezekre kb. 8-10 óra munkát mondott, amit 5500/órával számláznak... :( Ennél jobb lenne valami barátibb ár...
Köszi
Nekem 750esem van és annak idején nekem is azt tanácsolták vegyem a 750est.
Súlyban mindegy hiszen mindkettő bazi nehéz.
Kicsit jobb benne minden majdnem ugyanazért a pénzért.
A motor egy betonstabil és régi technológia, szinte agyonüthetetlen.
Kb minden szerelést meg lehet otthon oldani...
Itt a fórumon is van több ügyes szaki. Ha jól emlékszem Pécsen van tagunk, de lehet Szegeden is :D.
Mivel a motor karburátoros ezért nemigen lehet rajta hibát takargatni.
Persze tudod az általános "vidd szervizbe" "mérjetek kompressziót" "nézzétek át"
De szerintem te is tudod ezeket.
Esetleg külön kérd meg a tulajt ha mész NE melegítse elő.
Azért az FZR után mindkét motor testesebb jóval :) +60 Kg szóval állva mozgatni kicsit más mint a Yamahát.
Anyagiakban nem gondolom, hogy többe kerül a fenntartása mint a FZR-nek.
Baleset esetén itt a sok szép idom sérülését javítani macerásabb mint a Yamahá-n
Meg persze vétel előzz próbáld ki...
Sziasztok! Nagyon megtetszett a gsxf és nagy dilemma előtt állok! most adtam el a yamahát és a közeljövőben szeretnék motort! a kérdés, hogy 600-as, vagy 750-es? nem tudok dönteni... nem száguldozásra kell, 120 a max. utazóm! tanácsok?
""
én okos vagyok "" és ilyen hülye kérdéseket mint amiket te nyomtál nekem csak egy abszolult kezdő tesz fel ... motor ügyben
evvel nincs is baj ... nehogy én kérjek elnézést kis gyerek ? !
Rokon szakma"" ............... vajon mi apukám ? autó , repűlögép , hajó , mozdony gép , traktor ?
mindben van fogaskerék ! és mindben elöfordul lánc fogaskerékel .......... ERGÓ ROKON SZAKMA
HA TE ÉRTENÉD A szakmádat legyen a felsoroltakból bármelyik is
nem hivnál fel ujév másnapján egy vad idegent arról a kérdés halmazról hogy vajon mozoghat ÉÉÉ aa vezérmülánc a fogaskereken
RÁ ADÁSUL EGY 50 000 kilométert futot motornál ? !
ilyen kérdése egy abszolult hozá nem értő embernek lehet ................. enyi apám a rokon szakmádat meg dugd fel !
az meg hogy nem találod meg a felső hold pontot az minden tudást el árul a hozzá rokon szakmádhozz ............
hülye gyerek 30 év szakmai tapasztalat van a körmöm alatt
és nehogy már én alkalmazkodjak hozzád ... ugy hogy te kérsz tölem tanácsot .....................
Szerintem, ha rokonszakmádba, valaki buktacukrozóként belekontárkodna, lehet te sem tudnád türtőztetni magad, legfeljebb előtte párszor elharapnád a nyelved.
szerinted ND .. mit jelent ? nipon denso
az ot jel vele szembe van bazmeg T
Googlézhatsz de nagyon nehéz megtalálni, szinte lehetetlen.
Annó valami brazil oldalon leltem meg.
Ha gondolod keress meg facén és ott gyorsan át tudom küldeni.
Üdv
Lokonszki Gábor
Loki
http://www.manualedereparatie....
le töltöd és az 1/16 oldalon érthetöen ott van
Ugyanakkor, ha ismert előéletű, szép 600-as többet érhet, mint egy ismeretlen 750-es.
pl az enyém :D
link
BUEK
Tud valaki Pécs vagy környékén olyan szerelőt, aki szelephézag ellenőrzés/állítás, karbiszinkron műveleteket normális szakértelemmel és emberi áron meg tudja csinálni? A suzuki szervíz ezekre kb. 8-10 óra munkát mondott, amit 5500/órával számláznak... :( Ennél jobb lenne valami barátibb ár...
Köszi
Nekem 750esem van és annak idején nekem is azt tanácsolták vegyem a 750est.
Súlyban mindegy hiszen mindkettő bazi nehéz.
Kicsit jobb benne minden majdnem ugyanazért a pénzért.
A motor egy betonstabil és régi technológia, szinte agyonüthetetlen.
Kb minden szerelést meg lehet otthon oldani...
Itt a fórumon is van több ügyes szaki. Ha jól emlékszem Pécsen van tagunk, de lehet Szegeden is :D.
Mivel a motor karburátoros ezért nemigen lehet rajta hibát takargatni.
Persze tudod az általános "vidd szervizbe" "mérjetek kompressziót" "nézzétek át"
De szerintem te is tudod ezeket.
Esetleg külön kérd meg a tulajt ha mész NE melegítse elő.
Azért az FZR után mindkét motor testesebb jóval :) +60 Kg szóval állva mozgatni kicsit más mint a Yamahát.
Anyagiakban nem gondolom, hogy többe kerül a fenntartása mint a FZR-nek.
Baleset esetén itt a sok szép idom sérülését javítani macerásabb mint a Yamahá-n
Meg persze vétel előzz próbáld ki...