Monokey, vagy Monolock rendszerű? Az oldal doboz milyen? Kulcsok?
Tudsz még dobni pár képet? Meg hogy tudna eljutni BPestre? Hirtelen több kérdésem nincs.
Immár jó pár éves kihasználatlanság miatt eladom szeretett hű paripámat, melynek első tulajdonosa vagyok. Műszaki érvényessége 2016.március. 2006-os modell, kitűnő és makulátlan állapotban 28.434 km-rel. Sport dob van rajta, de adom mellé a gyári kipuffogót is, továbbá túradobozt konzollal, + 1 komplett gyertya szettet.
Ára 850 000 Ft.
Szerintem nem kell melegíteni.
Ha már gázra nem fullad le, akkor elindulhatsz.
Bár nálam 1km mire a faluból kiérek, ott pedig 30-40-nel lehet menni.
Szerintem tök mindegy, hogy álló helyzetben pörgeted 2000 fordulattal, vagy ha már megy a motor, akkor 2000-3000 fordulaton gurulsz vele.
Nyilván ha egy forgalmas főút mellett laksz, ahol rögtön 80-nal kell menni, ott érdemes 3-4 percig melegíteni.
Nyáron a hidegindítási procedúra úgy néz ki, hogy ott állok mellette pólóban, elindítom. Felveszem a dzsekit, maszkot, sisakot majd a kesztyűt (közben ha nagyon felpörög lejjebb veszem a szivatót) ezután elindulok. Kb 1,5 km enyhe lejtőn kell mennem, mire kiérek a főútra. Ezen még óvatosan ereszkedek le, kis fordulaton. Amikor kiérek a főúthoz, szivatót vissza nullára, és attól kezve úgy veszem hogy meleg, tehát gázt neki!
Ez időben annyit tsz, hogy 1-1,5 perc helyben pöfögés, aztán kb ugyanannyi idő 40-50-el,
Ha 2 percig melegited es finoman nem porgetve ill terhelve elindulsz akkor semmi hibat nem kovetsz el. Egyebkent nem az olajra nezve rosz hanem az olaj viszkozitasa miatt nem megfelelo kenes miatt elofordulo hibak. Egyebkent is az olajok mar eleg jok ahhoz hogy hidegebb motornal is uzemeljenek viszon a motor minden egyes alkatresze az uzemi homersekletre van tervezve. Minden hezag uzemi hofokon a jo es az olaj 40-es viszkozitasa is ott jo. Ha beinditas utan hidegen temposabban elindulsz akkor bizonyos alkatreszek gyorsabban tagulnak igy a hezagok kisebbek lesznek es ezert a kopasok is gyorsabban elojonnek. Gondolok itt a dugattyura es a gyurukre.
Szal 1-2 perc alapjarat majd finoman elindulva nem porgetve es nem terhelve a motort, kivalo.
Egyebkent az autodba fel perc elteltevel epul fel az olajnyomas?
Had kérdezzek már annyit, hogy ki meddig melegíti a gépet? Én a kocsival úgy vagyok, hogy fél perc melegítés gáz nélkül mire feláll az olajnyomás majd kíméletesen elindulok. Na most motornál 2 perc majd elindulok 3-5 ezres fordulat között (kocsinál 2-3.ig). Na már most, azt mondják a nagyok, hogy melegítsem vagy 5 percig minimum, van aki azt hogy ha okosba elindulsz vele akkor terhelés mellett gyorsabban melegszik fel és így kevesebb gáz fejlődik a motortérbe és növeled a motor olaj élettartamát. Tudom hogy ez egy lerágott csont, de érdekelne a véleményetek! Illetve sajnos a munkahelyem mellett öregek otthona van és sokszor éjszaka vagy hajnalba végzek és nem igazán örülnek hogy cigizgetek a járó motor mellett míg melegszik ezért 1-2 perc után már indulok is. A mostani témához meg csatlakoznék azzal hogy ez évi beállítások mellett (nekem ki van véve a karbikból kijövő vákumcsöves harang, le van dugózva) 4.2 liter 100-as átlaggal, városba 5.5, 3 nagy dobozzal, asszonnyal megpakolva 5 literes a fogyasztásom.
Üdv
Nem kapott valaki 2 db derékszögű csavarhúzót? 3db küldtek egyszerre Magyarországra augusztusban és az enyém még nem érkezett meg.
Már írtam nekik és egyenlőre türelmet kértek (carbtune)
Nálam olyan 6,5 liter körül van a fogyasztás, de ebben fele város van.
No ott sem a dugóban állok, hanem a sorok között megyek, de azért a piros lámpánál meg kell állni.
Folyamatos 90-100-as túra tempót kb. 5,5 literes fogyasztással küzdöm le.
Egyszer mértem Ausztriában 4,6 literes fogyasztást, 70-as hegyi átlagtempónál és speciális fogyasztás csökkentő adalékkal.
Egyébként egy mérés = nem pontos mérés, egy tele tankra, akár +1 litert is rátölthetsz, így a valódi fogyasztás adat akár fél literrel is eltérhet.
Valamit érdemes lenne megnézetni rajta, mert ilyen használat mellett, amit írsz, az enyém nemigen megy 5 liter fölé.
De azt elmondom, hogy ha mindenhol betartom a sebességet (tehát bent 50 és kint is max 95) akkor simán le tudom vinni 4,5 alá.
én is így jártam 1 hónapja este 11 kor indultam haza a Balcsiról mondván hogy nincs meleg . békésen utazok Pest irányába 130 utazó,aztán úgy érd közelében utolért 1 fény az amugy is kihalt M7-en ,lehúzódtam had menjen ,akkor látom hogy egy Ferka 430 robog mellettem és persze magyar rendszámmal na ezt nem hagyom ki azonnal tudtam hogy porig fog alázni de ez nem mindennapi jelenség ugye! vissza 3. aztán had menjen miután elmentem mellette gyorsan kapcsolt és jött utánam persze szerintem a gázzal játszhatott mert végig egymás mellett mentünk az üres pályán ,majd eljött a játszma vége ami úgy 6. csutka 240 aztán egy pillantásra odanéztem a Ferka oldal ablakára amit lehúzott egy kicsit majd kidugta a tenyerét és mutatta hogy 4. haver! na akkor elengedtem a gázt mert eszembe jutott hogy ez nem 1 busa és akkor láttam a 4 kipuffanot kékes sárga lángok csaptak ki ,na ez volt az 5. majd a távolban még egyszer ugyan ez az pedig a 6-oska volt attól független hogy tudtam a végét jó moka volt a pillanat
szintén zenész :) Nyíregyháza-Budapest 190-210 között 7 ,7.5 litykó ami szerintem normálisnak mondható ! nem igazán szereti .de kit érdekel :) amin még nem húzza a száját az a 150-160 max itt még barátságosan táplálkozik . 90 kg vagyok és nem szeretem az alacsony fordulatszámot
Helló! Nekem a 2004es Bocimmal a mostani állapotában összetenném a kezem a 6.4 literes fogyasztással :D
Ebben persze 80%-ban én vagyok a hibás.
--1 Perc melegítés reggel.
--Lámánál hallgatni a vrum vrum hangot
--startolás - verseny - fék lámpától - lámpáig
--Olajcsere óta... szívató nélkül megy a motor / Ha ráhúzom leáll... /
--Tankolásnál ugye, ha nem félig akarjuk tölteni a tankot akkor ügyeskedni kell, és ott nagyon sok a hiba...
Kitérő:
Itt UK-ban a lámpánál rendesen húzni kell, mert a kompresszoros jaguár, BMW, Sport Merga nagyon jól rajtól... Múltkor egy Jaguar XJR Strech Limuzin-nak átalakítva megállt mellettem a pirosnál... OK egy tizedmásodpercig bealudtam, de az csávó már a kocsi felét kitolta és jött velem........
/ Kompresszor az anyád szentségit a 4.2 Literes motorral ment ám... /
Ehhez képest értitek otthon Suzuki meg Trabant nem kihívás...
KB 7.5-8.5 Litert bekajálunk simán :D
Mikor megmutattam egy szerelőnek a következőt mondta: Most vagy szétszedjük összerakjuk sok pénzbe fog kerülni, és akkor 6.5-7 literre lemegy.... Na most szerinted hány tank benzin alatt jön vissza a befektetett összeg ?
Persze ha valami komoly hibája van azt javítani kell...
Kérem adjon meg egy telefonszámot vagy csörgessen meg, hogy megbeszéljük! 20/482-2625
Köszönöm szépen! Üdv
e-mail címem: hoforsi@citromail.hu
Előre is köszi!
Tudsz még dobni pár képet? Meg hogy tudna eljutni BPestre? Hirtelen több kérdésem nincs.
A hátsó doboz a háttámlával, platni és konzol nélkül 15eFt. Van egy oldalsó is. Ha elviszed mind a kettőt, akkor 25.
Üdv - bmotor.hu
Én is kérném a Magyar nyelvű szervízkönyvet küldjétek el erre a címre légyszíves: sulyakgyula@freemail.hu
Köszönöm.
Immár jó pár éves kihasználatlanság miatt eladom szeretett hű paripámat, melynek első tulajdonosa vagyok. Műszaki érvényessége 2016.március. 2006-os modell, kitűnő és makulátlan állapotban 28.434 km-rel. Sport dob van rajta, de adom mellé a gyári kipuffogót is, továbbá túradobozt konzollal, + 1 komplett gyertya szettet.
Ára 850 000 Ft.
érdeklődni: 70/380-3093
A gsx-750f szervízkönyve engem is érdekelne,ha nem gond!
A neten egyszerűen képtelenség magyar nyelven megtalálni!
Köszi!
köszi
A doboz nem eladó róla? Ha igen mennyi lenne?
bmotor.hu
Ha már gázra nem fullad le, akkor elindulhatsz.
Bár nálam 1km mire a faluból kiérek, ott pedig 30-40-nel lehet menni.
Szerintem tök mindegy, hogy álló helyzetben pörgeted 2000 fordulattal, vagy ha már megy a motor, akkor 2000-3000 fordulaton gurulsz vele.
Nyilván ha egy forgalmas főút mellett laksz, ahol rögtön 80-nal kell menni, ott érdemes 3-4 percig melegíteni.
Ez időben annyit tsz, hogy 1-1,5 perc helyben pöfögés, aztán kb ugyanannyi idő 40-50-el,
Szal 1-2 perc alapjarat majd finoman elindulva nem porgetve es nem terhelve a motort, kivalo.
Egyebkent az autodba fel perc elteltevel epul fel az olajnyomas?
Nem kapott valaki 2 db derékszögű csavarhúzót? 3db küldtek egyszerre Magyarországra augusztusban és az enyém még nem érkezett meg.
Már írtam nekik és egyenlőre türelmet kértek (carbtune)
No ott sem a dugóban állok, hanem a sorok között megyek, de azért a piros lámpánál meg kell állni.
Folyamatos 90-100-as túra tempót kb. 5,5 literes fogyasztással küzdöm le.
Egyszer mértem Ausztriában 4,6 literes fogyasztást, 70-as hegyi átlagtempónál és speciális fogyasztás csökkentő adalékkal.
Egyébként egy mérés = nem pontos mérés, egy tele tankra, akár +1 litert is rátölthetsz, így a valódi fogyasztás adat akár fél literrel is eltérhet.
De azt elmondom, hogy ha mindenhol betartom a sebességet (tehát bent 50 és kint is max 95) akkor simán le tudom vinni 4,5 alá.
Ebben persze 80%-ban én vagyok a hibás.
--1 Perc melegítés reggel.
--Lámánál hallgatni a vrum vrum hangot
--startolás - verseny - fék lámpától - lámpáig
--Olajcsere óta... szívató nélkül megy a motor / Ha ráhúzom leáll... /
--Tankolásnál ugye, ha nem félig akarjuk tölteni a tankot akkor ügyeskedni kell, és ott nagyon sok a hiba...
Kitérő:
Itt UK-ban a lámpánál rendesen húzni kell, mert a kompresszoros jaguár, BMW, Sport Merga nagyon jól rajtól... Múltkor egy Jaguar XJR Strech Limuzin-nak átalakítva megállt mellettem a pirosnál... OK egy tizedmásodpercig bealudtam, de az csávó már a kocsi felét kitolta és jött velem........
/ Kompresszor az anyád szentségit a 4.2 Literes motorral ment ám... /
Ehhez képest értitek otthon Suzuki meg Trabant nem kihívás...
KB 7.5-8.5 Litert bekajálunk simán :D
Mikor megmutattam egy szerelőnek a következőt mondta: Most vagy szétszedjük összerakjuk sok pénzbe fog kerülni, és akkor 6.5-7 literre lemegy.... Na most szerinted hány tank benzin alatt jön vissza a befektetett összeg ?
Persze ha valami komoly hibája van azt javítani kell...