Sziasztok!
A fogyasztáshoz szeretnék szólni pár szót!
93-as motorom van igaz mostanában csörög meg a vezérléssel is problémák vannak de kifele jövet Berlinbe 130-150-es tempónál 5,5l jött ki a fogyasztás ,én kb 85kg vagyok
mikor hazafele mentem Berlintől Dresden-ig 190-210 tempónál 7l evett 198km volt a táv utánna visszaálltam a 130-150-es tempóra és visszaköszönt az 5.5l fogyasztás
Szép napot mindenkinek
Ha tudnánk azt, hogy mekkora a motor vélt futásteljesítménye, mikori gyártásu, mikor volt utóljára szelep állitva, kompresszió mérve, arányaiban mennyit használod a motort szivatóval, mennyit járatod elindulás elött "melegítés gyanánt"? Neked mennyi a testtömeged, testmagaságod? Ellenörzöd -e rendszeresen a gumiabroncs nyomást? Mennyit használod városban árányaiban? Mikor lett cserélve a légszürö?
Ha ezekre mind tudjuk a választ, még akkor ott van az a subjektív dolog, hogy milyen a többihez (alacsony fogyasztásuhoz ) képest a habitusod. Ha a fent emlíettekkel együtt turáznál, de tényleg, nem úgy hogy 10 km -ként megiszol egy kv-t mire utolérnek, akkor lehetne mondjuk egy tank benzin után összehasonlítani a fogyasztásokat.
Nekem az a meglátásom, hogy én magam a saját motormon tudok 4.6 és 6,5 liter között bármit produkálni. Pedig injectoros folyamatosan karbantartott gép. Tudom azt is, ha a több éve együtt túrázó barátaimmal kirándulok, kb 5,5 literes átlag jön ki, úgy hogy a többi, tipusban eltérö motor sem tér el az én fogyasztásomtól plusz minus 3-5 dl-el. (nyilván azonos kategóriák a motorok, literes hengerürtartalom környékén) Ajánlom neked is a Spurit. Az adagolása le van írva egyértelmüen. A hatásai is fel vannak sorolva. Egy tank benzin után már érezhetöen rugalmasabb lesz a motor középtartományban, jellemzöen csökken a fogyasztás, mely fedezi a szer árát is . Nem rozsdásodik a tank, nem rakódik ki a zöld bevonat a fúvókákra. Sokan használjuk. Én személy szerint az összes motoromba, autóba, fünyiró, permetezö, rotakapa, robogó... lehet folyamatosan is adagolni, vagy csak alkalom adtán.
Éppen ma tankoltam a 750-es bocimba és 6,4 re jött ki a fogyasztása. Kicsit sokallom, mert 100-110 körüli tempóval járok, általában 5-6 ezer körül elváltok, csak nagyon ritkán húzok oda neki és akkor is csak nagyon rövid ideig. Nem tudom mennyit számít a táv de eddig 20 és 130 km közti távokat mentem egyhuzamban néha volt utasom is. Ilyen motorozással normális ez a fogyasztás, vagy érdemes lenne behangoltatni a karbit? Azért kérdem mert itt hasonló használattal 4,8-5,5 közötti értékeket olvastam. Köszi a válaszokat!
Egészen biztos vagyok benne, hogy a csomagban lesz egy tökéletesen egyszerű beüzemelési procedúra és baleset megelőzési leírás. Ha nem lenne az elég, akkor tedd fel újra kérdést.
Ma kimentem egy szivargyújtós mérővel 12.0V...
Hát..... a héten elválnak útjaink...
Köszi a segítséget szerdára hozza MR ebay a Yuasa-t...
Elvileg csak beleöntöm a cuccot és láss csodát mehet is a motorba, vagy még egy kör töltésen a csepptöltőmön ?
Télen általában az aksi a fűtött lakásban van csepptöltős lélegeztetésen...
Üdv!
Itt láthatod,hogy régebbit is lehet kapni és a legújabbat is.Én náluk vásároltam friss DOT számosat hoznak csak,korrektek és az ár is itt volt a legjobb+ha náluk veszed féláras a felszerelés (-3000ft) http://revolutionmotor.motorra...
A DOT számot ismerem, vásárlás előtt mindig megnézem.
Kösz az infót csak furcsa volt számomra hogy a régebbi verziót még mindig, az új típussal együtt gyártják.
Tavasszal csere lesz, valószínű valamelyik Pilot Road lesz.
A Michelin Pilot Road2-vel kapcsolatban. Csak nekem furcsa hogy mikor már kint van a 4-es a 2-est még mindig ennyien használják? Egyáltalán gyártják még vagy csak a raktárkészleteket ürítik?
Yuasa Super MF...
Nem az anyagiak mondtam, csak ha nem használod, akkor addig elfér a boltban, és akkor veszed meg mikor kezdődik a következő szezon, mert hülye helyzetben akár egy téli holtszezonban kicsit hanyagolva meg is pusztulhat az új mire eljő az új szezon.
De mint mondtad, hogy van töltöd, meg melletted lesz a gép is...
Szia!
Én a yuasát ajánlanám 7-év után dobtam ki idén elég jól bírta, persze télen én kivettem mert nem használom a motort.
Ennek ellenére az új VARTA lett anyagi megfontolásból ha valaki venni akar jó áron itt nézelődjön: http://www.akkumax.hu/varta-po... http://www.akkumax.h
u/varta-po...
Igen szoktam nézni a nyomást,sőt egy picivel többre is szoktam nyomni(gumiszerelő tanácsa)alapján,de a Conti ennyit bírt.Remélem az új Michelin Pilot Road2 többet fog tudni.A tesztek dicsérték,és én is, körforgalomba nagyon durván tudtam bemenni kétszeméllyel eddig semmi kopás pedig nyáron hajtottam ahogy bírtam
Hát én máshonnan szoktam közelíteni ezeket a gondokat. Igen idekint munkába járok vele múlt héten viccelt meg, és rohadt nehéz volt betolni.
Engem kifejezettem zavar, ha tudom, hogy XY-t már csak a lélek visz előre, akkor cseréljük ki. Hál istennek nem tudok panasszal élni az Angliai munka szépen hoz, és asszony, gyerek nem lévén a motoromnak adom az összes törődést. Ráadásnak itt nagyon durva a posta, munkába behozzák, keddre megjön az új aksi otthon csutkára feltöltöm, aztán valamikor egy 5 perces szertartás keretében könnyes búcsút veszek a megfáradt darabtól...
Ebayről szállítással munkahelyre, portás behozza aláírni... /YTX9-BS/
Varta Funstart Keddi szállítással 12.000 forint
Yuasa Super MF Szerdára van itt 13.000 HUF / Persze kb...400as Fontal /
Melyik lehet a jobb ?
***Amúgy látszik ezen az aksin a folyadékszint?
Dehogy...
***Van benne elég sav?
Fene tudja, csak nem mászott el és zárta vissza az aksit
Sajnos télen volt olyan 2x is, hogy 4 hétig semmi nem volt utána úgy kellett visszarágatni az életbe 3 nap töltéssel...
***A do not open esre is rá lehet tölteni deszt vizet!
Én ezzel nem próbálkoznék, akkor jöjjön a csere...
***Igaz Angliában nincs nagy tél, de gondolom azért neked is van, hogy már hideg van.
Télire hazamegyünk mindketten. Még kb 1 hónap és jön a kocsi a motorért én meg megyek a repülővel utána...
Hja ez már nem olyan fickós. Neked kell mérlegelned, hogy mekkora kockázat ha nem indul be. Gondolom munkába jársz, szóval nem olyan jó ha elkésel, meg idegeskedsz. Ha csak szórakozás, akkor lehet kihúznám még a szezon végéig, aztán jövő szezon elején vennék újat. Igaz Angliában nincs nagy tél, de gondolom azért neked is van, hogy már hideg van.
Nyilván hideggel még rosszabb lesz majd a helyzet...
Amúgy látszik ezene az aksin a folyadékszint? Van benne elég sav? A do not open esre is rá lehet tölteni deszt vizet!
Nem tudom mennyi a riasztó áramfelvétele standby-ban. Ez elég tág határok között szórhat. Ez eszi az aksi töltését. Az indítómotor áramfelvétele is padlóra teszi ha többször ráindítasz. Ha meg keveset mész a generátor nem tudja olyan gyorsan visszapótolni töltést. Öregebb aksiknál ez meg hatványozódik. Ha ritkábban használod a motort, meg csak rövideket mész, érdemes néha rátölteni, aksitöltővel. Most már Angliában is van Tesco mellett Lidl-Aldi, a náluk kapható 20€-os töltök pompásak.
A motort a kulccsal állítottam le, de álló helyzetben, egyetlen fogyasztó a riasztó...
Meg a szivargyújtó, de abban alapesetben nincs semmi, így nem folyik rajta áram... Gumisapi is van rajta nem esik bele az eső...
Fordulaton a töltő fesz 14.2 V környéke, ami nagyjából megfelelő. Meg kérne mérni csak az aksi feszültségét kikapcsolt gyújtással, lehetőleg mikor egy kicsit már állt. De most is rá lehet mérni információként.
Lehetne ellenőrizni, hogy folyik e áram, mikor elvileg nincs bekapcsolva a gyújtás, és minden fogyasztó elvileg ki van iktatva.
A fogyasztáshoz szeretnék szólni pár szót!
93-as motorom van igaz mostanában csörög meg a vezérléssel is problémák vannak de kifele jövet Berlinbe 130-150-es tempónál 5,5l jött ki a fogyasztás ,én kb 85kg vagyok
mikor hazafele mentem Berlintől Dresden-ig 190-210 tempónál 7l evett 198km volt a táv utánna visszaálltam a 130-150-es tempóra és visszaköszönt az 5.5l fogyasztás
Szép napot mindenkinek