Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megint én

na megvan a szerelési útmutató amit innen lehet tölteni http://www.torrentvalley.com/d...
vagy ezen a címen rá lehet keresni HAYNES.Suzuki.GSX600F.GSX750F.&.GSX750.98-02.Service.&.R
epair.Manual

nos asszem ennyi..
ja .. még valami. én a szelepállítást egy autószerelő ismerős segítségével végeztem el, szereintem nem olyan bonyolult, inkább a bontogatás meg a vissza szerelés..
üdv mindenkinek!

valaki keresett beállítási paramétereket..
én itt találtam meg http://www.biker-world.hu/ ha ez segít, +én találtam egy full szerelési útmutatót igaz angol de ki lhet belőlle hámozni a fontos dolgokat.
12000 szoktak kérni a szelepállításért ami egyébként nem egy nagy mutatvány.....lebontani és visszaépíteni annál inkább himbás a szelepelése...skoda,vagy nagy polski feeling hézagmérő oszt ennyi....a beállításhoz viszont kéne tudni a szelepváltásokat ezt én se nem tudom sajna...de ha valaki tudja megírhatná
a fékolajat is lecseréltem elöl-hátul, de a teleszkópolajat azt nem cseréltük,
azt hiszem azt is a téli "leállás" alatt kicseréljük..
Igazából arra is kiváncsi lennék, hogy milyen a teleszkóp keményebbre állítva, vagy mennyiben változik a motor viselkedése alattam ha ráállítok;
ahogy megvettem a vasat, azóta úgyanúgy vannak a telók.

köszönöm az eddigi válaszokat.

ha valamit kihatgytam volna, ragadjatok klaviatúrát és üssétek.
köszi Till a válszt,
eddig nem lett állítatva rajta szelephézag,úgyhogy ráfér..
Gondolom, idomok leszedése után lehet csak hozzáférni ehhez is. (?)
egy gyertya cseréhez is le kell bontani a fél motort.
az ilyen "javításokat" gyertya és olajcs otthon szoktam csinálni, de a szelephézag állításhoz nincsen semmim, úgyhogy az szervízes mutatvány lesz..
Ajánlott 2 max 3 évente lecserélni a teleszkóp és fékolajat. Erről nagyon sokan megfeletkeznek.

Szerintem:
- minden 6e km olajcsere (szűrővel!)
- 12e km (valamint többszöröse) karbiszinkron, szelephézag állítás és gyertyacsere

A szűrők (levegő, üzemanyag) és a lánc/lánckerék meg amikor szükséges.
hellóka....szelephézagot álítass 8-10 ezrenként érdemes ránézni 0.13 szív 0.18 kipuf.....vezérműlánc automata feszítéssel műxik de 40000 km-nél csere általában szettben

Üdv Till
fékbetét o.k ennek utánnajártam annyi kb az ára.
9.250HUF/db és 2 kell belőle. vagyis 18.500 bolygóközi valuta az ára
Latoni shopban (nissin gyártmány)

a többi kérdésemre várnám a tapasztalataitokat, ill a válaszokat.
előre is köszönöm.
Sziasztok.
Igaz ritkán írok, de annál inkább kérdezek.

Első fékbetét kellene, hol és mennyiért lehet kapni?
(hollósnál 20e a garnitúra előre) ez valós ár? Mert hátsót kb4.500HUF ért vettem.

más ,
sikerült pár hónap alatt belecsavarjak 17e Kmt,
(most 38e van benne)
és az lenne a kérdésem, hogy valakinek jelentkezett valamilyen probléma kb ennyi kilóméternél, vagy van-e olyan kötelező(!) javítás amit ilyenkor el kell végezni? pl. szelephézag állítás.. ilyesmi?

6ezrenként olaj cs.
kb. 10e Km van a láncban, az is jó
fékfolyadékot és gyertyát cseréltem 32e kmnél..

kihagytam valamit amit kelett volna?
A vezérműlácot kell utánállítani valamikor vagy cserélni?

a gép úgy megy ahogy az elő van írva, sosem hagyott ott sehol NAGYON szeretem.
szerintem nem cserélem le, még egy szezont elmotorozom vele, csak tankolni kell és ennyi.
Küldtem sms-t az adatlapodon megadott számra. Hívj.
Háát bionic.....én a telefont részesíteném előnyben..adatlapomon fent van a számom csörgess meg légyszíves....visszahívlak és elmondom a tébolyom
Rammstein:

kb milyen jellegű kérdés(ek)re keresed a választ? Esetleg MSN? Skype? stb?
Szervasztok !

Megint feltenném a kérdést!
Nem tudna valaki bontott sárvédőt K4 es 750-es bocira?
Csúnyán lezúzta egy autós kollega. :( Sajna nem jöhet szóba a műanyagos, mert milló darabra repült.

Nagyon sokat segítenétek!
Köszi: Tommy
Szeva!
Nekem nem volt ilyen gondom és nem is hallottam még ilyenről.
Én első lépésben a műszerfalba menő kábelköteg csatiját befújnám kontakt sprayal.
Bassza meg.Egy hét alatt leszívta a motor az akksit:(
Császtok !

Nagy bánatom van !
Segítsetek !

Már az 5. éve nyűvöm az újonan vásárolt 750 f-et. Soha semmi bajom nem volt vele. Eddig.
A következő a probléma. A kilóméter számláló nem mükszik ! Az óra mutatja mennyivel megyek és a motoron minden működik ! Csak az a fránya számláló adta meg magát !

Nektek volt e ilyen problem és ha igen akkor mi volt a baj !

Segítségeteket köszönöm !
A nyolcas az bele is szakad, ezért kell tizes menet bele azt beletépni nem birod..
Én is 8.8-as csavarral fogattam fel de nekem kétszer is beletört.Egy élmény volt kibányászni Mondták hogy próbáljam meg 12.9-es csavarral.
Hello!
Köszi a gyors választ, a képeket, ez épp elég lesz, hogy ezek alapján, -nomeg Cápa3 kis kiegészítésével- egyetlen apósom, miután megkértem,- majd segítek neki- hipp-hopp legyártsa ügyesen, okosan . Nomeg költségek nélkül, ami igen fontos szempont .
Nem kilóméter függő, hanem útminőség függő. Elmentem Egerbe oda vissza és nem lazult fel, de az 5-ös főúton mire Kecskemétre értem, az egyik csavar el is törött és rálógott az egész konzol, dobozostul a hátsó lámpára. Még szerencse, hogy nem hagytam el..
Közben csináltam fotókat, remélem látszik minden. Ha nem, tényleg a vaterán árulják, hátha ott több látszik.
Cápa3.......Nagy örömet okoztál a plexivel már fel is szereltem mégegyszer köszönöm szépen
megyek hozzád a héten nem felejtettem el telefonon kereslek majd.
Sziasztok én átfúrtam a lukat, váktam bele tizes menetet alul felül rugós alátét és alul még egy önzáró anya aztán nem lazult le nekem mert meg lehet tépni...Csak 8.8-as csavarral kell megtépni mert az bírja..
Hello!
Kilométerben számosítva a fellazulást, mennyi? Na, ezt értelmesen kérdeztem meg !
Sziasztok.A vaterán árulják ezt a doboztartó vasat.Én is rendeltem de nekem is állandóan fellazul:(